2cvke schreef:easternnl schreef:Het was erg leuk.
De rode 2cv vond ik erg mooi, die heeft al een speciale vermelding op mijn site.
Hier nog wat foto’s: http://www.citroensite.nl/reizen/2008/citroen-meeting-in-heusden.html
ik heb ook foto’s van de meeting maar hoe kan ik deze op de site plaatsen
bedankt
Via picasa of mijn album.nl lukt het mij steeds het beste.
Ook welkom op het forum.
Eerst mekaar ontmoet in Heusden en nu hier.
Rik.
Zo de C6 is alweer ingeleverd
Wat een geweldige zweefmachine .. de 2.7 HDiF viel me wel wat tegen qua power. Maar goed toen stapte ik weer in een Xantia 1.6i
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 118
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
http://picasaweb.google.com/2cvfreakske
hier zijn ook foto’s van heusden en andere meetings
Citroen 2cv az ‘61
Citroen 2cv6 special ‘88
Citroen bx 16 trs ‘84
erwt schreef:Zo de C6 is alweer ingeleverd
Wat een geweldige zweefmachine .. de 2.7 HDiF viel me wel wat tegen qua power. Maar goed toen stapte ik weer in een Xantia 1.6i
Haha. Ik vind tegenvallen het woord niet echt. Maar die machine is zo bedrieglijk dat je niet zo door hebt wat er allemaal gebeurt. Zo ook het motorgeluid. De isolatie is zo subliem dat je de muziek van die goddelijke zescilinder niet of nauwelijks meer hoort. Je zou bijna een bandje (uhhh mp3 stick) willen gaan opzetten met busmotorgeluiden.
Wat vering betreft was ik ook wel impressed. De kinderkopjes in Heusden werden erg goed weggefilterd. Precies tot het niveau dat je je net wel realiseert dat er kinderkopjes liggen, maar ook niet meer dan dat.
Verder is de vering op de snelweg niet zweverig maar gewoon strak. Goed compromis. Als ik wil deinen, ga ik wel varen.
Qua prestaties vond ik vond het redelijk imponerend hoe dat apparaat bij het invoegen op de snelweg accelereerde van pakweg 80 tot 140. Persoonlijk vind ik het geen echte rijders auto. Het is wel de ultieme auto om in gereden te worden.
Nogmaals hulde dat het citroen forum deze auto’s heeft mogelijk gemaakt. Ook de C4 Picasso en de C-Crosser vond ik leuk om mee gereden te hebben.
2cvke schreef:http://picasaweb.google.com/2cvfreakske
Hey Christophe,
Welkom op het forum en bedankt voor je aanwezigheid met je schitterende 2CV!
Ik heb even de foto’s bekeken op jouw fotosite en ik kan niets anders zeggen dan: “mijn complimenten!” Wat een knap werk om een redelijk doffe eend in zo’n schitterend blinkende wagen om te toveren.
Ik heb lang staan kijken hoe mooi het motorruim er uit ziet (bij mij was het altijd een grote vettige boel…)
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
XBXG schreef:2cvke schreef:http://picasaweb.google.com/2cvfreakske
Hey Christophe,
Welkom op het forum en bedankt voor je aanwezigheid met je schitterende 2CV!
Ik heb even de foto’s bekeken op jouw fotosite en ik kan niets anders zeggen dan: “mijn complimenten!” Wat een knap werk om een redelijk doffe eend in zo’n schitterend blinkende wagen om te toveren.
Ik heb lang staan kijken hoe mooi het motorruim er uit ziet (bij mij was het altijd een grote vettige boel…)
bedankt
ik heb gezien dat u ook naar utrecht gaat waar blijft u ergens slapen want normaal blijven we maar voor 1 dag meestal zaterdag
groetjes
Citroen 2cv az ‘61
Citroen 2cv6 special ‘88
Citroen bx 16 trs ‘84
Bedoel je met Utrecht de meeting Citromobile?
Zoja, ik blijf gewoon thuis slapen, want ik woon slechts een uurtje van Utrecht af.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Bedoel je met Utrecht de meeting Citromobile?
Zoja, ik blijf gewoon thuis slapen, want ik woon slechts een uurtje van Utrecht af.
Ik slaap ook bij Wouter.
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
weet er soms iemand een betaalbaar logement in de buurt van utrecht kamping of zo
Citroen 2cv az ‘61
Citroen 2cv6 special ‘88
Citroen bx 16 trs ‘84
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Idd erg fraai.
Kun je me ook vertellen hoe je die “koelbeplating” ( hoe noem je dat eigenlijk?) rond de fan e.d. zo mooi zwart hebt gekregen?
Jeroen
erwt schreef:Zo de C6 is alweer ingeleverd
Ja, geweldige machine.En ook ik realiseer me later in m’n xantia over hetzelfde traject wat hij allemaal weghaalt.Ook het rollen om de lengte-as had hij kennelijk geelimineerd want dat viel weer extra tegen later.
Toch voelde hij meteen vertrouwd aan -heel citroen- en leuk die snelheidsindicatie aan het eind vd motorkap:wink:
Nooit gedacht dat ik op 1 dag in een C6 en een BX met zesbak mocht sturen
Mooiste auto vond ik persoonlijk de groene DS super5.Nostalgie…..
Het was m’n eerste meeting en volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.
Complimenten aan de organisatie(en de uitdeuker!)
Citroën-? It’s life Jim, but not as we know it!
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
toniclight schreef:Ik heb lang staan kijken hoe mooi het motorruim er uit ziet (bij mij was het altijd een grote vettige boel…)
Idd erg fraai.
Kun je me ook vertellen hoe je die “koelbeplating” ( hoe noem je dat eigenlijk?) rond de fan e.d. zo mooi zwart hebt gekregen?Jeroen
heb dit tijdelijk opgeslost met zwarte verf wel een paar keer moet overschilderen ze waren heel vuil bijna zwart en zou er nieuwe moeten kopen
groetjes
Citroen 2cv az ‘61
Citroen 2cv6 special ‘88
Citroen bx 16 trs ‘84
Ik vond de 2CV van Christophe ook PRACHTIG, Daarnaast ook de CX van Rik (zo lekker Frans )(ik heb een zwak voor serie 1 CX’en) en de AZU (ook al had ik hem in Berlikum ook al gezien ). Ook de groene XM musketier kon me bekoren.
Wie komt er ook naar de Jumble in Namen? (antwoord in desbetreffend topic )
@ Christophe (2CVKE): Zo te zien heb je ook een mooie collectie miniaturen. Ook eens laten zien in de miniaturenrubriek? (Ben zelf bezig met mijn citroën-zolder).
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
stefaan5089 schreef:Ik vond de 2CV van Christophe ook PRACHTIG, Daarnaast ook de CX van Rik (zo lekker Frans )(ik heb een zwak voor serie 1 CX’en) en de AZU (ook al had ik hem in Berlikum ook al gezien ). Ook de groene XM musketier kon me bekoren.
Wie komt er ook naar de Jumble in Namen? (antwoord in desbetreffend topic )
@ Christophe (2CVKE): Zo te zien heb je ook een mooie collectie miniaturen. Ook eens laten zien in de miniaturenrubriek? (Ben zelf bezig met mijn citroën-zolder).
als er foto’s van zijn wil ik ze wel eens zien
groetjes
Citroen 2cv az ‘61
Citroen 2cv6 special ‘88
Citroen bx 16 trs ‘84