sedert kort probs met sluiten deuren ....gaat soms vanzelf
MrProper
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 12 februari 2008 04:50 AM

hoi

sedert enkele weken wat probs met mijn picasso
als rit gedaan is en ik trek sleutel uit contact en doe deur open/dicht dan is wagen soms slotvast…
soms wel en soms weer niet….
Is heel raar…als madam of kleine ook willen uitstappen en mijn deur (kant chauffeur) iets langer open is dan kan ik wagen meestal normaal sluiten

Kan ik dit zelf eventueel resetten? wagen is natuurlijk net buiten garantie

thx
kevin

6de Citroën…...niet altijd even goede ervaringen maar Picasso 1600 Hdi met 110 Péékaatjes in Exclusive-uitvoering heeft toch ons hart gestolen

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1146

Gepost: 12 februari 2008 10:14 AM
  [ # 1 ]

Accu loskoppelen, dan wordt de computer gereset… volgens mij duurt dat een half uur…

succes, Richard

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 12 februari 2008 10:47 AM
  [ # 2 ]
r1Ch schreef:

Accu loskoppelen, dan wordt de computer gereset… volgens mij duurt dat een half uur…

succes, Richard

Dan is je radio en je klok gereset. Heeft niks met de sloten te maken!

Ik denk dat er een slot stuk aan het gaan is.

Springt hij meteen weer van slot als je vergrendelt?

Profiel  

MrProper
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 12 februari 2008 12:39 PM
  [ # 3 ]

als ik via afstandsbediening wil sluiten als deuren effectief open zijn sluit die wel normaal
alleen heb ik geregeld dat ik dus op sluiten druk maar de deuren reeds gesloten zijn
misschien kan het geen kwaad om batterij eens af te koppelen?

6de Citroën…...niet altijd even goede ervaringen maar Picasso 1600 Hdi met 110 Péékaatjes in Exclusive-uitvoering heeft toch ons hart gestolen

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 12 februari 2008 09:42 PM
  [ # 4 ]

storing laten uitlezen bij de dealer, kost meestal wel wat maar dan weet je ook wat het probleem is/was Wink Accupool loshalen is het oplossen van een probleem zonder het te verhelpen. Dat schiet dus niet op naar mijn idee. Dan komt het steeds weer terug….

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook