hoi
sedert enkele weken wat probs met mijn picasso
als rit gedaan is en ik trek sleutel uit contact en doe deur open/dicht dan is wagen soms slotvast…
soms wel en soms weer niet….
Is heel raar…als madam of kleine ook willen uitstappen en mijn deur (kant chauffeur) iets langer open is dan kan ik wagen meestal normaal sluiten
Kan ik dit zelf eventueel resetten? wagen is natuurlijk net buiten garantie
thx
kevin
6de Citroën…...niet altijd even goede ervaringen maar Picasso 1600 Hdi met 110 Péékaatjes in Exclusive-uitvoering heeft toch ons hart gestolen
Accu loskoppelen, dan wordt de computer gereset… volgens mij duurt dat een half uur…
succes, Richard
r1Ch schreef:Accu loskoppelen, dan wordt de computer gereset… volgens mij duurt dat een half uur…
succes, Richard
Dan is je radio en je klok gereset. Heeft niks met de sloten te maken!
Ik denk dat er een slot stuk aan het gaan is.
Springt hij meteen weer van slot als je vergrendelt?
als ik via afstandsbediening wil sluiten als deuren effectief open zijn sluit die wel normaal
alleen heb ik geregeld dat ik dus op sluiten druk maar de deuren reeds gesloten zijn
misschien kan het geen kwaad om batterij eens af te koppelen?
6de Citroën…...niet altijd even goede ervaringen maar Picasso 1600 Hdi met 110 Péékaatjes in Exclusive-uitvoering heeft toch ons hart gestolen
storing laten uitlezen bij de dealer, kost meestal wel wat maar dan weet je ook wat het probleem is/was Accupool loshalen is het oplossen van een probleem zonder het te verhelpen. Dat schiet dus niet op naar mijn idee. Dan komt het steeds weer terug….