91 van de 282
« Eerste  < Vorige 89 90 91 92 93 Volgende >  Laatste »
   
MRB, Milieuzones, Vrijstelling e.d.
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25617
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 22 november 2012 12:32 PM
  [ # 1351 ]

GV wil per merk een startpunt organiseren. En dan denhaag in krullen zo dat er uren lang oldtimers de stad inrijden…

Veel clubs lopen echter als een stel makke lammeren achter de fehac aan. Die gaan niet zo snel mee doen met GV…
We kunnen met het forum denk ik zo 4000 auto’s op de been krijgen. Lijkt me makkelijker te regelen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 22 november 2012 12:41 PM
  [ # 1352 ]
bogaard77 schreef:

Veel clubs lopen echter als een stel makke lammeren achter de fehac aan. Die gaan niet zo snel mee doen met GV….

Precies. En dat komt omdat de clubs vooral bestaan uit leden met één of meerdere klassiekers voor erbij. Voor naast het moderne barrel dus. Maar hoeveel mensen (hier) hebben helemaal geen moderne auto, maar een klassieker? Ik ken er zat. Mensen die, omdat ze maar 3 dagen per week een rot stukkie met de wagen hoeven te rijden een leuke Ds, CX, of wat dan ook hebben gekocht. Laat de fehac die in de kou staan? Wordt de fehac de spreekbuis van Lodewijk-Willem met een XK120 in de garage voor in het weekend? Of komt de Fehac ook op voor Henk & Ingrid die op vrijdag met hun w123 diesel naar de camping rijden en op dinsdag weer naar huis gaan?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4929
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 22 november 2012 01:39 PM
  [ # 1353 ]

FEHAC

  belangen behartiger van eigenaren van historische voertuigen van 25 jaar en ouder;
  telt ruim 200 leden, dit zijn Nederlandse verenigingen en stichtingen die samen circa 70.000 personen   vertegenwoordigen. Al deze mensen zorgen er voor, dat er in Nederland een rijke en gevarieerde collectie historische voertuigen behouden blijft; niet alleen personenauto’s, maar ook bromfietsen, motorfietsen, autobussen, bedrijfsvoertuigen, legervoertuigen, aanhangwagens en tractoren.
  dé gesprekspartner van de overheid op het gebied van regelgeving voor klassiekers;
  lid van de FIVA (Internationale Federatie Historische Voertuigen);
  vertegenwoordiger sector ‘Weg’ in de stichting Mobiele Collectie Nederland.

http://www.fehac.nl/

Oeps, ik krijg een donkerbruin vermoeden dat ze hun doelstellingen zijn vergeten.

Profiel  
 
Gepost: 22 november 2012 01:51 PM
  [ # 1354 ]
waterman schreef:

Of komt de Fehac ook op voor Henk & Ingrid die op vrijdag met hun w123 diesel naar de camping rijden en op dinsdag weer naar huis gaan?

Ik denk dat het wel goed komt met Henk & Ingrid in die W123 van vrijdag tot dinsdag hoor…  Wink

En aan deze wederom vermakelijke discussie hier te zien, was niemand van jullie -behalve Robin- gisteren aanwezig.  Laughing
Overigens was Good Vibrations gisteren gewoon vertegenwoordigd in de zaal én kreeg uitgebreid de kans uiteen te zetten wat die actie inhield én dit werd ondersteund én aangemoedigd door de Fehac. Dusss…..

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 22 november 2012 01:56 PM
  [ # 1355 ]
waterman schreef:

Of komt de Fehac ook op voor Henk & Ingrid die op vrijdag met hun w123 diesel naar de camping rijden en op dinsdag weer naar huis gaan?

Ik denk niet dat er veel “Henk & Ingrid"s lid zijn van de Fehac. De MB W123-Club Nederland is bijvoorbeeld ook geen lid van de Fehac.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Gepost: 22 november 2012 02:01 PM
  [ # 1356 ]

Echt niet Ree?
Zouden ze het lidmaatschap te duur vinden ofzo?  Very Happy

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 22 november 2012 02:14 PM
  [ # 1357 ]

De toonzetting op GV beviel mij de eerste dagen niet. Is dat nu wat inhoudelijker geworden?
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 22 november 2012 02:27 PM
  [ # 1358 ]

Je kunt ook een bijdrage leveren aan een discussie om een toonzetting een duw in de juiste richting te geven hé...

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 22 november 2012 02:49 PM
  [ # 1359 ]
La Léo schreef:

Echt niet Ree?
Zouden ze het lidmaatschap te duur vinden ofzo?  Very Happy

Dat is natuurlijk hun goed recht, maar dan moet je niet zeuren dat ze je belangen niet behartigen.

Die discussie vind ik op GV ook heel krom. Om de belangen van de belastingvrije diesels goed te behartigen, sluiten we die auto’s uit van deelname aan het evenement. Ik kan het niet volgen.  huh

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 22 november 2012 03:09 PM
  [ # 1360 ]

Dat laatste had ik even gemist. Ik heb geen Facebook account, dus volg de Good Vibrations discussie niet.
Maar ik begrijp dat ik met mijn CX (orginele, gave, roestvrije, weinig km rijdende en goed onderhouden turbodiesel) niet welkom ben? Raar.

JW

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 22 november 2012 03:12 PM
  [ # 1361 ]

Je bent meer dan welkom. Klaar. Er zijn echter een paar azijnpissers die vinden dat jouw cx hun hobby verziekt. Niets van aantrekken, gewoon meedoen!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
lopezdijkstra
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 430
Geregistreerd: 09-04-2006

Gepost: 22 november 2012 03:16 PM
  [ # 1362 ]

Wie weet is over 20 jaar diesels uit de jaren 80 de meest unieke en daarmee gewilde oldtimers die er zijn? Denk maar aan de station-wagon…..Dus erug historisch!

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 22 november 2012 03:24 PM
  [ # 1363 ]
waterman schreef:

Je kunt ook een bijdrage leveren aan een discussie om een toonzetting een duw in de juiste richting te geven hé...

Ik zag dat jij al verwoede pogingen deed in een LPG discussie, hulde voor je doorzettingsvermogen.
Ik vond een paar dagen geleden dat het meer een bashingpagina was, waarbij de grootste schreeuwers de overhand kregen. Maar wie weet is dat verbeterd.

Ik ga nog wel even kijken daar.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 22 november 2012 03:41 PM
  [ # 1364 ]

4000 klassiekers op een Dag extra Den Haag in is geloof ik een recept voor een landelijk verkeersinfarct. Daar moeten we wel rekening mee houden.

Ik denk dat de FEHAC de actie eis van de klassieker rijders onderschat. Door in te zetten op beperkte acties lopen ze het risico het beeld te krijgen dat veel mensen vinden dat het niet voldoende is en dat er dan inderdaad ineens 4000+ klassiekers (misschien wel veel meer gezien de 60,000 KNAC ondertekenaars) Den Haag in willen. Ik ben geen verkeersexpert maar ik meen dat 4000+ auto’s erbij op een dag vergelijkbaar is met de verkeersstroom voor zoiets als pinkpop. Als dat bovenop de normale dagelijkse drukte komt, dan heb je het over het gebied van amsterdam-utrecht-rotterdam misschien wel 24 uur lang muurvast zetten.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 22 november 2012 04:07 PM
  [ # 1365 ]

In landen als Frankrijk is dat erg effectief gebleken in het verleden…

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
91 van de 282
« Eerste  < Vorige 89 90 91 92 93 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook