Totaal aantal Berichten: 43247
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ook hiervoor geldt dat dit een gevolg is van keuzes van de kiezers. Daar kan je iets van vinden, maar uiteindelijk is dit wel een democratisch gekozen regering. Overigens denk ik dat we in dit topic bij de feiten moeten blijven en geen politieke gevoelens of frustraties moeten ventileren.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 10202
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Ik zat ook al zoiets te denken. Sorry voor het aanzwengelen.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
En er is inmiddels een vervolg: https://www.nu.nl/politiek/6332604/kamer-vangt-bot-14-gemeenten-willen-vervuilend-busje-en-vrachtauto-toch-weren.html .....
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
Totaal aantal Berichten: 10202
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Tja, dit valt onder de bevoegdheid van de gemeenten. Dus zelfs als de kamer begint te stampvoeten levert dat niets op.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 27871
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
“We voelen ons daarin gesteund door alle reacties uit het bedrijfsleven”
Ik zou wel eens willen weten wie dat zijn.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat alle ondernemers hier achter staan. Het moet wel zo zijn dat dit de grotere gevestigde bedrijven zijn in de regio’s.
In de praktijk zie ik amper elektrische busjes, enige uitzondering zijn eigenlijk de pakketbezorgers.
Er zijn ook genoeg busjes die met enige regelmaat paar honderd km per dagen rijden, wat met een EV bus praktisch eigenlijk onmogelijk is.
Dan hebben we het nog niet eens over de kleine ondernemers welke nu prima uit te voeten kunnen met een busje van 10 a 15 jaar oud.
Maar goed verderop in het artikel wordt al gesproken dat er misschien een uitzondering voor de kleine ondernemer moet komen. Typisch Nederland om direct uitzonderingen te maken op de regel.
2 jaar na ingang van de regeling zal wel weer uit een onderzoek blijken de regeling niet het voorspelde resultaat weet te behalen.
Totaal aantal Berichten: 10202
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Er wordt in de meeste van die gemeenten al 10 jaar aan gewerkt in samenspraak met….
Dan mag je van een ondernemer toch wel verwachten dat hij daar plannen voor gaat maken.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 401
Geregistreerd: 30-04-2007
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
jantje1948 schreef:Er wordt in de meeste van die gemeenten al 10 jaar aan gewerkt in samenspraak met….
Dan mag je van een ondernemer toch wel verwachten dat hij daar plannen voor gaat maken.
Er is gewoon geen samenspraak, en zolang een EV busje geen zware aanhangers mogen trekken, is er gewoon geen oplossing voor het MKB.
Arjan Verkade schreef:Maar goed verderop in het artikel wordt al gesproken dat er misschien een uitzondering voor de kleine ondernemer moet komen. Typisch Nederland om direct uitzonderingen te maken op de regel.
Ondernemerschap vraagt om investeringen en neemt risico’s met zich mee, steeds veranderende wetgeving is een dergelijk risico.
Arjan Verkade schreef:Maar goed verderop in het artikel wordt al gesproken dat er misschien een uitzondering voor de kleine ondernemer moet komen. Typisch Nederland om direct uitzonderingen te maken op de regel.
Ondernemerschap vraagt om investeringen en neemt risico’s met zich mee, steeds veranderende wetgeving is een dergelijk risico.