45 van de 282
« Eerste  < Vorige 43 44 45 46 47 Volgende >  Laatste »
   
MRB, Milieuzones, Vrijstelling e.d.
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43331
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 30 oktober 2012 12:45 AM
  [ # 661 ]

Op naar een buitenlands kenteken voor m’n SM.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 30 oktober 2012 01:11 AM
  [ # 662 ]

Haha, ik hoor een grammofoonplaat die blijft hangen!
Ging jij niet emigreren naar Canada? Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Matthijs164
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 04-05-2011

- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Gepost: 30 oktober 2012 07:54 AM
  [ # 663 ]
waterman schreef:

Op naar een buitenlands kenteken voor m’n SM.

Alleen jammer dat je er dan zelf in NL niet mee mag rijden. Iedere niet-Nederlander mag dat dan wel in jouw auto maar jij niet. Misschien verhuurbedrijfje opzetten? Of trouwservice voor buitenlanders die perse in NL willen trouwen? Wink

Profiel  
 
vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 30 oktober 2012 08:25 AM
  [ # 664 ]

Buitenlands vriendje?

Dan rijd jij in een Zwitserse SM en hij rijdt in een Nederlandse….(bv).

knuffel

Profiel  
 
Matthijs164
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 04-05-2011

- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Gepost: 30 oktober 2012 08:49 AM
  [ # 665 ]

Zolang je met die Zweedse SM niet in NL komt is er niets aan de hand - allemaal niet zo praktisch

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 30 oktober 2012 09:56 AM
  [ # 666 ]

Eerst toestaan dat je een oude diesel kunt importeren en dagelijks rijden en vervolgens als een klein kind huilen dat mensen je regeling misbruiken, had je het gelijk maar niet moeten toestaan. Het is gewoon legaal.
Gewoon alleen WB vrij voor het benzine gedeelte en wel een toelslag voor diesel. Dan hebben de diesel weinig rijders nog steeds een voordeel ten op zichte van de volle wegenbelasting en veelrijders betalen wel extra belasting doordat zo’n oude diesel meer zuipt en je dan via de diesel meer belasting betaal.
Denk dat met het stoppen van de klassieker regeling een hele bedrijfstak om zeep wordt geholpen en dat het deel dat zijn klassieker houdt wel gaat schorsen in de winter maanden dus extra inkomsten zal hiet nauwelijks opleveren.
En het mileu? net of de VVD of PVDA zich daar ooit druk om heeft gemaakt…..
Een oude 190D vind ik nog steeds een mooie wagen en mogen van mij op de weg blijven Mr. Green

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 30 oktober 2012 10:44 AM
  [ # 667 ]
zandvoorta schreef:

Denk dat met het stoppen van de klassieker regeling een hele bedrijfstak om zeep wordt geholpen en dat het deel dat zijn klassieker houdt wel gaat schorsen in de winter maanden dus extra inkomsten zal hiet nauwelijks opleveren.

Juist. En om die reden zal het allemaal wel niet zo ver komen. Men brengt nu gewoon de discussie op gang. Laten we de ontwikkelingen maar eens met belangstelling volgen. Ik verwacht binnen enkele weken een gefundeerd plan van de FEHAC.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Redbird
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 213
Geregistreerd: 18-01-2007

- BX BX 19 GT mk2
Gepost: 30 oktober 2012 10:57 AM
  [ # 668 ]

Ze houden er geen rekening mee dat een nieuwe auto maken ook heel veel vervuiling met zich mee brengt, ik heb me laten vertellen dat een oude auto daarmee in vergelijking 150.000 km kan rijden.

Verder gaat mij diesel eruit en ga ik maar 3 oldtimers tegelijk rijden op benzine/gas, dan ben ik bijna net zo duur uit.

Goede raad is voorraad

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4930
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 30 oktober 2012 01:42 PM
  [ # 669 ]

Er zijn simpele oplossingen te bedenken voor het milieuvraagstuk. Uitlaatgasmeting weer verplichten en laten voldoen aan de normen welke voor een dergelijke auto redelijk zijn. Voldoet hij daar niet aan, dan afkeur. Dat betekent voor het merendeel van die oude dieselmeuk een nieuwe brandstofpomp en nieuwe verstuivers. En dat kost meer dan de waarde van de auto.

Op de benzinemotor zou je een katalisator kunnen verplichten, opent een mooie markt voor de DS, die dwarse pot vervangen voor een kat en een demper er achteraan, klaar met het milieuprobleem.

Of zou het gewoon om de pegels gaan?

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 oktober 2012 03:23 PM
  [ # 670 ]

Titel van het topic engiszins aangepast, zodat het ook voor nieuwe instromers makkelijk vindbaar is.

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 30 oktober 2012 04:47 PM
  [ # 671 ]

De KNAC onderneemt als eerste actie. Laten we allemaal hier de petitie tekenen:

http://www.knac.nl/petitie

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 oktober 2012 04:55 PM
  [ # 672 ]

Done. very good

Profiel  
 
viny
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 252
Geregistreerd: 16-10-2012

- CX 2.0 pallas
Gepost: 30 oktober 2012 04:55 PM
  [ # 673 ]
cxfanatic schreef:

De KNAC onderneemt als eerste actie. Laten we allemaal hier de petitie tekenen:

http://www.knac.nl/petitie

Die teken ik niet mijn cx is van 1984 Laughing

ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter lovecitro

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6502
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 30 oktober 2012 05:32 PM
  [ # 674 ]

En dus?

Ook getekend.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
Quo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 604
Geregistreerd: 16-09-2004

- CX 25 GTi
- GS/GSA X1
Gepost: 30 oktober 2012 05:37 PM
  [ # 675 ]

Ook getekend very good

CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984

Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D,  AX 10 E, AX 11 RE

Profiel  
 
 
45 van de 282
« Eerste  < Vorige 43 44 45 46 47 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook