Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
RMS? Wasda?
Rijden Met Stijl, Racen Maakt Stoer…
Toen ik 23 was reed ik al Volvo! Tja, vlotte jongen op de beurs hè
Het was er zo 1 trouwens http://tinyurl.com/ynjzbj
RMS? Wasda?
Heeft met audio te maken.
Het maximale vermogen wat een versterker continu afgeeft.
Maar ik bedoelde het meer als ‘die auto vol audio en zweven maar’
gr Bram
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Oh, dat soort RMS.
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Oh, dat soort RMS.
Ja, toen jij 23 was was het stoer om een 8-track te hebben, met stereo boxen, links één en rechts één..
haha heel wat leuke reacties
de velgen hebben idd met smaak te maken maar er zaten volgens mij de originele wielen + wieldoppen onder en die vind ik personlijk echt lelijk!!
als je trouwens goed kijkt zie je dat er een peugeot embleem op de velgen staat ze komen van de peugeot 405 2.0 sport van mijn broer
wel antiek model velg maarja ik vind ze beter staan dan de originele, en omdat ze wat breder en vooral platter zijn ( de banden ) stuurt de auto nu toch wel heel wat beter dan met de originele. wel iets meer last van spoorvorming dat is een klein nadeel.
en over het onderhouden van de hydraulische vering, waar moet ik op letten en wanneer weet je wanneer er iets vervangen op gechecked moet worden? de auto was idd in een zeer beroerde staat toen ik hem kocht, kale remblokken, lekke uitlaat, distributie had 140.000 erop zitten, hard lekkende pakkingen noem maar op.
heb dit alles zelf gerepareerd met mijn vader ( een peugeot expert ) maar aan de vering hebben we niets gedaan maar ik zou ook niet weten wat ik eraan zou kunnen doen.
zou graag willen weten hoe dit in zijn werk gaat want ik ben van plan om deze zomer door europa te toeren met de xantia en dan wil ik de auto natuurlijk in topconditie hebben
If you can’t beat it, bann it.
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
heb dit alles zelf gerepareerd met mijn vader ( een peugeot expert ) maar aan de vering hebben we niets gedaan maar ik zou ook niet weten wat ik eraan zou kunnen doen.
Je gaat naar een Citroen expert (meestal geen dealer ) die je bollen kan nakijken op druk en deze kan vullen / vervangen.
De mijne begint altijd met het neerdrukken van beide bumpers en kijken hoe de auto weer omhoog komt cq nadeint, maar da’s maar een begin.
leuke auto, ben dan niet zo jong meer als jou maar voel me wel jong in mijn Xantje
Vertel eens iets meer over je audio, ben geinteresseerd, heb zelf ook het eea in de xant liggen (alhoewel, nu even niet) ben zelf helemaal weg van |DLS dus zet de hele auto daar nu mee vol (ter info, compo UP6, achter compo PS5 sub X12 versterkers RA20 A2 en A6 1 fahrad powercap OOK dls)
Ben je geinteresseerd, kun je ook eens kijken op citrosport.nl.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
ik heb een 12” Emphaser Tarantula T4 Sub erin liggen.
2300 Watt continu, 700 watt RMS.
1,5 fahrad powercap
versterker is een 5 kanaals waar ik 400 watt RMS uit kan halen d.m.v. bruggen, deze versterker voedt puur en alleen de subwoofer omdat die zo veel vermogen vraagt. ( helaas is de bijbehorende versterker van deze subwoofer 699,- euro ) leuk voor de toekomst dus
Verder heb ik 2 compo setjes 1 voor op het dashboard + voordeuren en 1 in de hoedenplank.
de achterste composet zit op een 2e 2 kanaals versterker(tje) van JVC. voorste composet is rechtstreeks aangesloten op me radio, een sony X-plod, niet de meest geweldige radio maar ik vond de Aux-in aan de voorkant erg belangrijk omdat ik altijd mijn i-pod in de auto wilde hebben.
nooit meer cd’s wisselen en een stuk minder rommel in je auto
en tja dik 20.000 mp3’s waaruit je kunt kiezen.
If you can’t beat it, bann it.
Totaal aantal Berichten: 199
Geregistreerd: 10-04-2005
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Aha, audio-freaks.
Kennen jullie dit topic niet? Auto hifi!
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=1269
Plaats maar eens wat foto’s, ik ben benieuwd.
dolf
Copyallright © dolfmoon
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
xchristox schreef:ik heb een 12” Emphaser Tarantula T4 Sub erin liggen.
2300 Watt continu, 700 watt RMS.
1,5 fahrad powercap
versterker is een 5 kanaals waar ik 400 watt RMS uit kan halen d.m.v. bruggen, deze versterker voedt puur en alleen de subwoofer omdat die zo veel vermogen vraagt. ( helaas is de bijbehorende versterker van deze subwoofer 699,- euro ) leuk voor de toekomst dus
Verder heb ik 2 compo setjes 1 voor op het dashboard + voordeuren en 1 in de hoedenplank.de achterste composet zit op een 2e 2 kanaals versterker(tje) van JVC. voorste composet is rechtstreeks aangesloten op me radio, een sony X-plod, niet de meest geweldige radio maar ik vond de Aux-in aan de voorkant erg belangrijk omdat ik altijd mijn i-pod in de auto wilde hebben.
nooit meer cd’s wisselen en een stuk minder rommel in je auto
en tja dik 20.000 mp3’s waaruit je kunt kiezen.
Wel jammer dat er nog maar 1 stoel in past, passagiers neem je mee in de caravan?
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
ik heb een 12” Emphaser Tarantula T4 Sub erin liggen.
2300 Watt continu, 700 watt RMS.
1,5 fahrad powercap
versterker is een 5 kanaals waar ik 400 watt RMS uit kan halen d.m.v. bruggen, deze versterker voedt puur en alleen de subwoofer omdat die zo veel vermogen vraagt. ( helaas is de bijbehorende versterker van deze subwoofer 699,- euro ) leuk voor de toekomst dus
Verder heb ik 2 compo setjes 1 voor op het dashboard + voordeuren en 1 in de hoedenplank.de achterste composet zit op een 2e 2 kanaals versterker(tje) van JVC. voorste composet is rechtstreeks aangesloten op me radio, een sony X-plod, niet de meest geweldige radio maar ik vond de Aux-in aan de voorkant erg belangrijk omdat ik altijd mijn i-pod in de auto wilde hebben.
nooit meer cd’s wisselen en een stuk minder rommel in je auto
en tja dik 20.000 mp3’s waaruit je kunt kiezen.
Maarre…klinkt dat nou een beetje ??
aparte keuze, ik zou er dan zelf voor kiezen de voorste compo over een eindversterker te laten spelen… Maar goed mijn voorste compo is ook 3 x zo zwaar als de achterste.
Over foto’s van de install, die zijn er nog niet, ik ben aan het verbouwen, er zal dus ook eerst iet of wat aan verzwaring gedaan worden
Maar ben wel benieuwd naar jouw setup xchristox
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Ries schreef:
Wel jammer dat er nog maar 1 stoel in past, passagiers neem je mee in de caravan?
De sub is niet overdreven groot maar wel zeer krachtig, kleinere kist betekend meer druk
de versterker is groot maar plat en die heb ik tegen de achterzijde van de achterbank gemonteerd, en de powercap ook. dat neemt dus vrijwel geen ruimte in.
ik heb nog steeds ruimte voor 2 kratten bier of andere boodschappen
@ stooftaker
de radio kan de voorste compo set aardig aan, de set geeft vrijwel alleen mid en high range tonen want de sub achterin doet de rest
maar zoals ik al zei toekomst plan is een monoblock voor me sub en dan kan ik die 5 kanaalsversterker gebruiken voor beide compo setjes =)
@ ambija
Het klinkt beter dan menig discotheek
de fotos maak ik binnekort nog wel
If you can’t beat it, bann it.
ben benieuwd
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
ben zelf helemaal weg van |DLS dus zet de hele auto daar nu mee vol
DLS is idd goed.
Ben er erg van onder de indruk geraakt op de tuningbeurzen.
Maar het is een beetje voor de mensen met volle beurzen.
Echt erg duur!
Maarja zal ook wel te merken zijn…
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!