Maar je kan er wel weer een tijdje tegenaan
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:Maar je kan er wel weer een tijdje tegenaan
Dat klopt, zo,n slangetje verslijt je volgens mij niet meer.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
veertien E-tje schreef:BasisBIX schreef:Maar je kan er wel weer een tijdje tegenaan
20 jaar moet denk ik wel weer probleemloos kunnen
(zonder gebruik van water )
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 11741
- Xantia TD SX
BasisBIX schreef:veertien E-tje schreef:BasisBIX schreef:Maar je kan er wel weer een tijdje tegenaan
Niet. Dan droogt-ie uit…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Na deze berichten heb ik besloten het maar in het zakje te laten zitten, gaat die nog langer mee :)
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Penny Lane schreef:BasisBIX schreef:veertien E-tje schreef:BasisBIX schreef:Maar je kan er wel weer een tijdje tegenaan
Niet. Dan droogt-ie uit…
Derk
Nop, als je ruitensproeiervloeistof gebruikt niet. In water zit kalk en is slecht voor hem. Volgens mij probeert BasisBX dit te zeggen?
Totaal aantal Berichten: 11741
- Xantia TD SX
Zo beschouwd zeg ik: punt.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Water er in doen is per definitie al af te raden, beetje vorst en het geheel stopt er mee tot het scheuren van je tankje aan toe, en ruitenwisser vloeistof zal ook zijn nadelen kennen in de vorm van chemicaliën waardoor het kunststof weer minder lang mee gaat, Keuzes altijd moeilijk
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
deur63 schreef:Zow, die spoiler is mooi geworden, netjes zeg
Heb je ook nog andere projecten?
Greetz
Thanks !!
Ja nog wel andere projecten, zit nog een scheurtje in de motorkap dat moet nog gedicht worden met glasvezel en gespoten worden natruurlijk, maar dat zal zeker wel voorjaar worden i.v.m. het weer en zo.
Verder nog zwart bijwerken aan de deurstijlen en dat zwart bij de spoiler, kortom werk zat, alleen tijd en ruimte daar zit het altijd tegen.
Je blijft altijd bezig aan zo’n auto, niet om dat het moet maar om dat je het wilt, dus projecten zijn er eigenlijk altijd.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
veertien E-tje schreef:Vandaag ff nieuw ruitensproeierslang gehaald, tja hoe moet je het anders noemen dat slangetje wat op je voorruitenwisser gemonteerd zit, maar evengoed kon 12.68 euro neertellen,
de verkoper wist zich nog wel de tijd te herinneren dat ze 5 gulden waren,
omgerekend betaalde ik nu dus iets van 26,50 gulden, wat je inflatie noemt in combinatie met zeldzaamheid qua onderdelen.
Dit is misschien een leuk ideetje;
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=182294&postdays=0&postorder=asc&start=45
Onder aan de pagina staan fotos en filmpje!
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Michielio schreef:veertien E-tje schreef:Vandaag ff nieuw ruitensproeierslang gehaald, tja hoe moet je het anders noemen dat slangetje wat op je voorruitenwisser gemonteerd zit, maar evengoed kon 12.68 euro neertellen,
de verkoper wist zich nog wel de tijd te herinneren dat ze 5 gulden waren,
omgerekend betaalde ik nu dus iets van 26,50 gulden, wat je inflatie noemt in combinatie met zeldzaamheid qua onderdelen.
Dit is misschien een leuk ideetje;
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=182294&postdays=0&postorder=asc&start=45Onder aan de pagina staan fotos en filmpje!
Dit topic had ik al doorgespit ja, maar had het liever origineel, alleen de prijs voor een stukje plastic met een klein stukje rubber slang aan het eind viel een beetje tegen.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Vandaag deed de startmotor niets meer, uiteindelijk toch gestart door een beetje aan de auto te jutteren in de vierde versnelling, dus op zoek naar een andere starmotor
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Startmotor vandaag vervangen, start weer als nieuw ( thnx BasisBIX ) en gelijk maar ff het sludge ( mayonaise ) probleem aangepakt (6000 km per jaar in vooral zeer korte stukjes ja dat wil wel) kortom bijna zomerklaar.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Mooi zo
(en dan zul je straks zien, dat die andere startmotor van mij het dus niet gaat doen)