zoals jullie misschien al weten ben ik de afgelopen 2 maanden aan het wachten op mijn spliksplinternieuwe C3 XTR 1.4 16V… ondertussen rij ik in een voorloop C3 (door mij liefdevol het debieltje genoemd… fotos: en )
vandaag kreeg ik het verlossende telefoontje, maandag, dus over exact een week kan ik m komen ophalen… dat vond ik aanwijzing genoeg dat mijn auto dus al bij de dealer moest zijn, dus ik ben meteen uit mijn werk even langs gegaan om te zwaaien… ik wilde de foto’s even met jullie delen:
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
stoer bakkie!
veel plezier met je X-TR !!
het is wel een blik van herkenning, in het voorjaar van 2004 stond ik ook zo verlekkerd te kijken naar m’n nieuwe aanwinst
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Rijd dat nu niet lastig met de motorkap open of kan hij ook dicht
veel plezier
leuke auto
Citroen c32 Hilton XLS
vanavond is het dan eindelijk zover, ik mag hem gaan ophalen!!
ik heb dit weekend een afscheidstour gedaan met mijn voorloopauto naar Dusseldorf, en vanavond is het dus tijd om de spliksplinternieuwe XTR op te halen..
Leuk! ik weet niet hoe hey kan maar ik vind de c3 XTR er schattiger en knuffelbaarder uitzien dan een normale C3 .. Veel Plezier ermee !
oeeeeeeeeeeeee wat zitten er een hoop knopjes is!! en wat istie stil en en en ....
oeeeeheeeeeeeeeeeeeeeee!!!
proficiat met de nieuwe aanwinst
Anouk, je hebt er AL een hele dag opzitten…
Zijn er nog meer foto’s, bijv van de aflevering ?
Hoe bevalt ‘ie ???
Citroen C4 5P Picasso
Exclusieve EBV6
C5-3 LB Automaat
ja, ik moet vandaag werken, dus dat fotos maken is er nog niet van gekomen…
ik vind dit trouwens een fout in de CAO… als je voor geboortes en trouwdagen een dag vrij krijgt kun je voor een nieuwe auto toch ook wel een dag krijgen…
edit: mijn vriend heeft wel een foto gemaakt toen ik m bij mijn ouders ging showen.. :
Veel plezier er mee. Je zult 1 van de laatste zijn, want vanochtend ontving ik een mailboxbericht van Citroën Nederland dat de XTR niet meer te bestellen is.
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Zoooooooo wat een groot….....
Dakraam!
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
C4PicassoEB6V schreef:Veel plezier er mee. Je zult 1 van de laatste zijn, want vanochtend ontving ik een mailboxbericht van Citroën Nederland dat de XTR niet meer te bestellen is.
qua exclusiviteit vind ik dat helemaal geen probleem, maar waarom is dat??
dan alleen voor Nederland, voor Frankrijk maken ze namelijk nu reclame voor de C3 XTR2…
Ik ben ook al erg blij met mijn dakje hoor, maar die heeft ook geen tijd gehad nog om problemen te geven!
gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop! welke kleur welke kleur????