Ja mischien weer een topic over banden.
Maar ik ben benieuwd waar jullie zx op rond rijden, ik ben gewoon een beetje aan het orienteren maar der is zoveel keus, zomerbanden, winterbanden, All season, sportbanden enz enz enz en dan het merk nog ik den het meest aan pirelli of michelen dunlop goodyear.
vertel het me eens ben nieuwschierig
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Wat voor banden en bij mij op zitten weet ik niet precies denk gewoon normaal maar er liggen wel mooie 15 inch velgjes onder dan kijkt ie ineens wel een heel stuk mooier!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
mmmm tot nu toe rijd iedereen met 15 inch rond ik heb dus de gewone fabrieks velg er onder hangen en das 14 inch dus daar ben ik benieuwd naar ben ik nu een uniek dat ik met 14 icnh rond rijs
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V
16 innch Michelin Exalto’s. Zitten er nu een 35k op en tot de slijtage nok is er nog een mm of 4-5 te gaan aan de voorkant. Achterkant is milimeterje meer geloof ik.
Ik zweer iig bij de exaltos’ Zowel type 1 als 2 type. Type 1 had wat last van cuppen, bij T2 is dat niet of iig veel minder het geval.
Hoe dan ook, de zx ligt ermee als een kart op de weg en heeft er met deze bandjes overigens ook een stevig dagje vroemen op Zolder op zitten..
Ze kosten een fractie meer en zijn per km veel goedkoper dat dat andere goedkope aanschaf maar duur in gebruik spul.
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
nou ik rij ook gewoon nog rond op 14 inch stalen velg bandjes. Merk: Roadhogg ofzo. Zaten eronder bij aankoop. T zijn wel gewoon zomerbanden, want sinds aankoop hebben we geen echt koud weer meer gehad.
Gelukkig heb ik een hele grote dop erop zitten met maar 4 kleine gaten erin. Stukken beter dan m’n zus met d’r clio, die kan niet eens doppen erop doen
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,