Jep, alle auto,s van 30 jaar en ouder hoeven nog maar om de 2 jaar apk, en die van voor 1960 zelfs helemaal niet meer.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Aha, citroen azu was me voor
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
felicitaties voor de APK goedkeuring.
Veel zweefplezier.
Greetzz Renate.
Zo, maar weer is tijd voor een update,
Inmiddels heb ik de loszittende ruiten (achterruit en zijruitjes achter)
er uitgehaald en er weer opnieuw ingekit met ruitenkit. Zit weer perfect
Ook zit er een nieuw draagarmlager r.a in en links is de onderste fuseekogel vervangen (laatste 2 waren voor de apk al gedaan) Ook zijn beide handremkabels vervangen voor nieuwe. Op 6 april ben ik er mee naar de voorjaarsrit van de cx club geweest. Ging perfect! Binnenkort nog een uitgebreide onderhoudsbeurt doen en de wagen goed in de dinitrol zetten
Ik ben ook van plan om er komend weekend nieuwe slotjes in te zetten.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
veert waarschijnlijk wel beter met nieuw draagarmlager. Toen wij die van de break gedaan hadden, dat was een wereld van verschil…..
CX GTi Turbo 2 - All Black
Ja, het is idd wel goed merkbaar
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)








Totaal aantal Berichten: 782
Geregistreerd: 26-09-2007
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Ze was vanmiddag rond 6-en niet te vinden in de garage van de winkelhof… wilde ff wat sneaky-fotos nemen met mijn CX er naast
je GSA heb ik wel zien staan… Maar klinkt netjes, ik ben jaloers, mijn achterruit zit nu nog eventjes los…
Aha, je cx rijd weer
Vanmiddag was ze idd even met mijn broer op pad, maar ze staat er weer. wel op een andere plek maar wel in de buurt van waar jij haar hebt gezien.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Vandaag tussen de buien door heb ik eindelijk de slotcilinders vervangen.
Past perfect en dus kan ik de cx weer fatsoenlijk afsluiten!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Gisteren de cx maar een grote onderhoudsbeurt gegeven, olie+filter ,bakolie gecontroleerd , kleppen gesteld , bougie,s vervangen, brandstoffilter en het verdere gebruikelijke afstel, nakijk en doorsmeerwerk Lhm verversen doe ik binnenkort nog, daar had ik gister even geen tijd meer voor. Ook moet ik de volgende keer de contactpunten +condensator nog vervangen (nu heb ik ze alleen opnieuw afgesteld), en het luchtfilter waar ik de verkeerde voor had gekregen
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)



























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Goed bezig Art! Was er nou nog veel afstelwerk te doen of viel dat allemaal nog mee?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Viel mee, kleppen en de contactpunten (laatste moet ik nog een keer vervangen, maar had nog geen nieuwe). En het bestuurdersportier moest ik even afstellen
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)



























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wil je daarmee zeggen dat je de kraak/knak eruit hebt gehaald?
Ik dacht dat altijd hoorde bij een CX.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nee, haha, de knak is er nog . Het portier stond wat naar buiten als hij in het slot zat, net alsof ie niet goed dicht zat. Ik heb wel het knakmechanisme gesmeerd met eerst motorolie en daarna dik in het lagervet gezet. Knak is wel heeeel zacht geworden.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)