Totaal aantal Berichten: 79
Geregistreerd: 09-12-2007
- Xantia 1.8i 16V Millesime
Waar zit het verschil tussen de spatborden bij de benzine- en dieselversie van de Visa/C15? Ik heb 2 andere spatborden nodig voor mijn C15 en wil natuurlijk wel dat het goed past.
Re: Verschil spatborden Visa/C15 diesel/benzine
Diesel heeft wel spatbordverbreders aansluitingen.
Benzine
mauritsvanveen schreef:Waar zit het verschil tussen de spatborden bij de benzine- en dieselversie van de Visa/C15? Ik heb 2 andere spatborden nodig voor mijn C15 en wil natuurlijk wel dat het goed past.
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
Ik dacht dat alles na 1989 gelijk is aan de C15.(Benzine als diesel)
Voor 1989 past ook het Visa spul.
Niet?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
In principe past alles , de benzinemodellen met LIGGENDE motor hebben inderdaad visaschermen zonder nippeltjes waarop de verbreders moeten.
De modellen met de TU motor (rechtop, zwart kleppendeksel) en de dieselversies hebben de spatborden met nippeltjes en de plastic verbreders.
Het kan natuurlijk altijd dat je de schermen met verbreders op je oude c15 zet, alleen moet je wel de plastic verbreders hebben.
D.w.z de gaten voor de bevestiging aan de carrosserie zijn exact hetzelfde.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
In 1989 is de TU gekomen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017