Heb net een 2001 berlingo 2.0 hdi bestel versie. De beplating aan de achterzijkant -daar waar de ramen horen te zitten- rammelt. Rondom is de kit losgekomen.
Het zit los, en de zijbeplating maakt kabaal bij elke beweging van de auto.
Hoe kan ik dat het beste weer vastzetten, met welke kit en moet ik die oude kit proberen weg te snijden?
GS/GSA/GSA/BX/BX/Berlingo 1.9/2.0 HDI
Ik heb Womi Technobond gekocht, als het iets warmer is ( brr) zal ik het met de kitspuit er tussen spuiten. De beplating is van het frame los gekomen bij de ramen ( waar de ramen horen te zitten als het geen bestel was) aan de binnenkant
GS/GSA/GSA/BX/BX/Berlingo 1.9/2.0 HDI
Dat wou ik ook eerst schrijven, gewoon met kit vast zetten.
Hoe zijn die origineel geplaatst? Enkel met kit?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Snap het eigenlijk niet helemaal, bij de bestelversie is dit toch gewoon een zijkant uit een stuk, niet met losse platen er in? Bij mij rammelt daar in elk geval niets
Rammeltjes zijn niet af fabriek alhoewel…
Maar de zijbeplating zit op het frame gekit met een vrij harde kit (kijk maar eens). Op een of andere manier is het losgekomen van het frame en de streep kit zit nog op de beplating.
Als je dan over klinkers rijdt , tja dat hoor je.
Raamkit zou ook goed zijn denk ik.
GS/GSA/GSA/BX/BX/Berlingo 1.9/2.0 HDI
Womi Technobond, zwart spul, ik heb een hele koker kit gebruikt, alles zit weer vast en het is stil in de auto…
De oude kitresten wel verwijderd. Spul stinkt niet.
GS/GSA/GSA/BX/BX/Berlingo 1.9/2.0 HDI