9 van de 16
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Hilko’s 16TRS aut.: ook weg…
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6169

- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Gepost: 12 april 2008 11:15 PM
  [ # 121 ]
Wilan schreef:

Ps. Je hebt toch wel het waakhondje erbij gekregen Mr. Green (foto 3 van de advertentie)

Sterker nog: de originele foto! Cool

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 12 april 2008 11:51 PM
  [ # 122 ]

mooie aanwist!

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Kornstra
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1155

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 13 april 2008 12:04 AM
  [ # 123 ]

Gefeliciteerd met je aankoop,ziet er goed uit!

Hoe zit het nou met de automaat,schakelt hij zoals het moet?

Met z’n vieren in je Eendje.

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 13 april 2008 12:09 AM
  [ # 124 ]

Leuke auto….  Wink

Een vroege serie 2, die zien we niet zo vaak meer Cool

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C1 1.0 Collection
Gepost: 13 april 2008 12:22 AM
  [ # 125 ]
Kornstra schreef:

Gefeliciteerd met je aankoop,ziet er goed uit!

Hoe zit het nou met de automaat,schakelt hij zoals het moet?

Helemaal geen centje pijn tot nu toe Cool. En toch al mee van Ede naar Den Haag gereden, inclusief een file van een half uur. Schakelt mooi rustig, zonder schokken, op. Is alleen wat ruw met terugschakelen van 4 naar 3, ws gewoon afstellen van de remband. Verder is de bak dringend aan schone olie toe. Deze is nog die van de fabriek, van zo’n 20 jaar geleden Surprisedops:

Verder dus die choke… choke-elementje is overleden. Kost een beetje heel veel benzine… Razz

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 13 april 2008 12:22 AM
  [ # 126 ]
BasisBIX schreef:

Leuke auto….  Wink

Een vroege serie 2, die zien we niet zo vaak meer Cool

En daar was het dan ook om te doen, allemaal Wink

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 14 april 2008 12:41 AM
  [ # 127 ]

Zo, vandaag eens lekker met de jonge oude dame bezig geweest. Op zondag, dus alleen gedaan wat ik kon doen met de spullen die ik heb… Cool Dashboard losgehaald en alle lampjes vervangen, kunnen we weer wat zien in het donker Laughing
Verder bezig geweest met massaprobleempjes, veel corrosie weggehaald rond contacten enzovoorts. Hoedenplank met rolgordijntjes en de juiste kleur deurhendels achter met asbakjes erin. En de radio erin gezet!  Cool

Al bezig zijnde met het dash kwam ik erachter dat in de teststand, dus contact zonder starten, niet de lampjes van de oliedruk en van het KVS niveau gaan branden. In mijn TZI branden deze dan wel. Duidt dit op kapotte sensoren of hoort het zo? Wel branden die van STOP, remmen, handrem. Iemand?

Verder staat nu op de planning: een nieuw gordelslot aan de passagierskant, nieuwe banden (er zit nu Typhoon onder nono) Michelins natuurlijk Cool
afstandbediening voor de portieren en een nieuwe dashboardverlichtingdimmer (scrabbelen jullie ook weleens? ROFL) Daarnaast dus de auto-choke repareren / vervangen (en nee, ik wil er geen handchoke inzetten) en de automaatolie verversen.
Voor later komt nog de distributie.
Al met al een aardig projectje… Cool

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 april 2008 01:18 AM
  [ # 128 ]
Hilko16TZI schreef:

Verder dus die choke… choke-elementje is overleden. Kost een beetje heel veel benzine… Razz

klosje hout doet wonderen bij de pomp Wink

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 14 april 2008 01:23 AM
  [ # 129 ]
McDean schreef:
Hilko16TZI schreef:

Klosje hout klinkt niet als Citroën…  Rolling Eyes

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 april 2008 01:59 AM
  [ # 130 ]
Hilko16TZI schreef:
McDean schreef:
Hilko16TZI schreef:

Klosje hout klinkt niet als Citroën…  Rolling Eyes

wel als een tijdelijke oplossing die voor de financien wat voordeliger is Laughing

beetje overbelicht:

en dan starten op het gas,

paar keer pompen en dan starten Cool

mijn vebruik ging van 1 op 9 naar 1 op 11 Laughing

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 14 april 2008 08:20 PM
  [ # 131 ]

Bedoelde je het zo! Surprisedops:

Dat is voor effe wel handig ja! Cool
De dame lust nu 1 op 6 ongeveer…  Rolling Eyes

Je wordt trouwens niet blij van de nieuwprijs van zo’n wasprop. Kost maar liefst € 81,- ex btw!  Twisted Evil

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 15 april 2008 01:11 AM
  [ # 132 ]
Hilko16TZI schreef:

Al bezig zijnde met het dash kwam ik erachter dat in de teststand, dus contact zonder starten, niet de lampjes van de oliedruk en van het KVS niveau gaan branden. In mijn TZI branden deze dan wel. Duidt dit op kapotte sensoren of hoort het zo? Wel branden die van STOP, remmen, handrem. Iemand?

Iemand, dus?

@ Mc Dean: Jij hebt die klos aan de andere kant zitten… Ik heb,met de motor draaiend, het ding met de veer bewogen. Ik moest de veer indrukken om hem langzamer te laten lopen en heb dus iets aan de andere kant ertussen gezet. Klopt dat nou min of meer of begrijp ik de werking van het apparaat niet?  huh

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 15 april 2008 04:04 AM
  [ # 133 ]
Hilko16TZI schreef:

Anders moet je de module naast de rechter voor koplamp, zowat op de radiateur, eens loshalen en de stekker eraan schoonmaken. Daar is nogal wat mee gemoeid, in de zin van rare storingen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 15 april 2008 09:32 PM
  [ # 134 ]
karel schreef:

Anders moet je de module naast de rechter voor koplamp, zowat op de radiateur, eens loshalen en de stekker eraan schoonmaken. Daar is nogal wat mee gemoeid, in de zin van rare storingen.

Qua corrosie sowieso wel waarschijnlijk. Bijna alle stekkers zien meer groen dan metalig. Dus die zal dat ook wel hebben. We zoeken het uit Cool

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten

- C1 1.0 Collection
Gepost: 17 april 2008 12:28 AM
  [ # 135 ]

Stekker schoonmaken heeft niet geholpen. Nog steeds geen “test"lichtjes.
Verder van later zorg, de vloeistoffen controleer ik regelmatig.
Ook heb ik de centrale massakabel en zijn bevestigingspunten ontroest. Moet zeggen dat dat veel helpt met weigerende verlichting enzo.

@ mc Dean: Ik heb het klosje weer weggehaald. Het werkt wel maar de dame wilde er niet bepaald fijner van gaan rijden. Nu dus maar even een fors verbruik en een nieuwe wasprop bestellen, als die binnen is de boel in orde maken zoals het ooit eens bedoeld is Wink

Profiel  

9 van de 16
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook