Tot wanneer kan ik me opgeven??
Gert.
Gert, op het inschrijfformulier en in de openingspost vind je alle info mbt het weekeinde.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik ga ook eens kijken of ik dan vrij kan zijn. De auto’s mochten het terrein op toch, kan ik dan ook in de auto slapen? Ik heb geen tent en geen sleurhut maar wel een break.
Eveneens ben ik tevens ook.
Kom op mensen De aanmeldingen zouden wel wat harder mogen gaan
Hoe eerder wij weten wie er allemaal aanwezig zijn, hoe meer we de leuke dingen daar op af kunnen stemmen!
Dus kijk op je kalender, schrap alles wat daar al op staat en schrijf je in voor het kampeerweekend Het forum wordt immers maar 1 keer 5 jaar
En zoals Serge al aangaf, veel goedkoper kan een avond niet zijn dan het barbeknoeiavondje…
Uiteraard zijn ook dagjesmensen welkom, maar overweeg zeker te blijven slapen! Het is erg gezellig en het is toch echt een kampeerweekend, wat wil zeggen dat snachts een leeg veld en overdag alleen gratis bezoekers niet het doel is van het weekend
Kortom: Twijfel niet maar schijf je in! (als we nou een opkomst kunnen krijgen als in februari in heusden, dan mogen we er nog wel een camping bij regelen )
Xsara Coupe
knäckor schreef:Ik ga ook eens kijken of ik dan vrij kan zijn. De auto’s mochten het terrein op toch, kan ik dan ook in de auto slapen? Ik heb geen tent en geen sleurhut maar wel een break.
Waarom niet? Al wil je in de open lucht slapen, tis jouw feestje
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
ci-fo lustrum
Ik ben er bij, maar toch echt als dagjesmens, omdat het voor mij een thuiswedstrijd is, en toch het liefst in mijn eigen bedje slaap!
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Huisje huren moet ik zelf regelen als ik dat wil? Lekker riant 4-persoons in je eentje .
Groet,
L
Kom op Lucas, ff back to nature! Lekker voor de tent met een pint, of desnoods gooi je de bank van de Xm plat, dat slaapt ook uitstekend kan ik je vertellen
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA, grapjas. Ik loop na die pint(en) liever naar een vast bed. Slapen in de wagen is al helemaal matig.
Groet,
L
Watje
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Wordt er niet volop ge EK voetbalt dan????
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Hertogjan schreef:Wordt er niet volop ge EK voetbalt dan????
En vinden wij dat interessant?
Groet,
L
Serge schreef:Kom op Lucas, ff back to nature! Lekker voor de tent met een pint, of desnoods gooi je de bank van de Xm plat, dat slaapt ook uitstekend kan ik je vertellen
de bank van een xm plat gooien ???
mag aannemen dat jij het dan over de break hebt ? Volgens mij kom je daar na een nachtje, geheel in stijl, gebroken uit.
Nee hoor, een berline. Gewoon de bank plat, stoelen naar voren, matje er schuin in, dakraampie open voor de verluchting, nachtmutsje op de middenarmsteun, een goed boek op de hoedenplank, slaapzakkie openvouwen en je bent de volgende ochtend weer zo fris als en hoentje! Overigens is er met wat creativiteit ook wel plek voor 2