2 van de 36
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

***Ci-Fo Lustrum-kampeerweekeind 13/14/15 Juni***
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 maart 2008 01:09 AM
  [ # 16 ]
CitroenAZU schreef:

Alleen niet zo’n heel handige datum dunkt me. Is tegelijkertijd met 60 jaar 2cv in Sevenum

Damn… dat stond er dus in de agenda! Ik zat al te denken… “2cv meeting”... wat was dat ook alweer?
Nou ja, ik kies voor deze!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 17 maart 2008 01:24 AM
  [ # 17 ]

Wat een geweldig idee zeg. Ik zal de huiselijke agenda eens blokken, maar zekerheid dat ik ook kan komen heb ik helaas niet, wordt vervolgd.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 17 maart 2008 02:05 AM
  [ # 18 ]

ik ga er lekker het hele weekeinde zitten!

Ben er net achte rdat de sleurhut van de ouwelui met mijn rijbewijs B achter mijn XM mag dus ik zit heerlijk met alle comfort op de camping!

Laughing  Laughing

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 17 maart 2008 02:09 AM
  [ # 19 ]

ff een praktische zaak…

Ik mis op het inscchrijfformulier de optie voor stroom…

Iemand met een sleurhut met koelkast wil dat toch wel heel graag hebben hoor… Cool

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 17 maart 2008 02:10 AM
  [ # 20 ]

Mmmmmmm klinkt niet verkeerd dit, zal er ff over na moeten denken.

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 maart 2008 02:12 AM
  [ # 21 ]

Hebben ze ook hotelkamers op de camping? Het klinkt leuk maar kamperen lijkt echt veel te veel op bivak. Voor de BBQ kom ik iig, maar kamperen is evil.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 17 maart 2008 02:15 AM
  [ # 22 ]

man , hang een dikke sleurhut, bijvoorkeur een dubbelasser, achter de cx en je hebt meer luxe dan menig hotelhok…

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 17 maart 2008 02:19 AM
  [ # 23 ]

Gomp?? Hoe veel man kan er bij jou in de sleurhut overnachten?? Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 17 maart 2008 02:26 AM
  [ # 24 ]

poeii… dat hangt er vanaf Cool

de een mag wat dichter bij liggen dan de ander zullen we maar zeggen..

maar zonder dollen, tsja, aan de achterkant is een rondzit die tot permanent bed is gebomardeerd. Daar liggen m’n ouwelui altijd samen. en als het nodig is kunnen daar denk ik best 3 man liggen. Lengte is ook beetje vanbelang. hoe langer , hoe schuiner je gaat denk ik. Ikku is 1,87

aan de voorkant is een 2e plek die voor 2 personen een eettafel vormt en voor 1 persoon een bed, lengt is dan wel van belang geloof ik.

maar als de voortent opstaat heb je natuurluik dan nog mega tent ruimte over waar een hoop lui kunnen maffen.

Verder is de hut op wieltjes voorzien van schoteltv met pasma scherm, met een beetje mazzel dan ook van xbox Cool
tevens uiteraard kachel, koelkast, eigen plee en wasruimte kookruimte
Cool  Cool  Cool

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2680

Gepost: 17 maart 2008 03:07 AM
  [ # 25 ]

Goh das bij ons om de hoek bij wijze van spreken… (10min rijden)
Oh leuk, dan kan ik elke dag met een andere auto komen Laughing

Ik ga er eens over nadenken of ik meedoe, lijkt me geweldig.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 17 maart 2008 11:20 AM
  [ # 26 ]
xm'metje schreef:

Zijn dagjes mensen ook welkom ? zit voor ons net in een drukke periode ivm bruiloft,buurtbbq enz enz Wink anders hadden we graag willen komen Crying or Very sad

Zo te lezen in de openingspost wel. Wink

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 17 maart 2008 11:45 AM
  [ # 27 ]
CitroenAZU schreef:

Leuk ID!

Alleen niet zo’n heel handige datum dunkt me. Is tegelijkertijd met 60 jaar 2cv in Sevenum en de grote Franse autobeurs in Lac de Madine Sad

Dat scheelt toch wat inschrijvingen denk ik….

Daar zijn we ons volledig van bewust, maar zo’n weekeinde als dit, wat je graag in de wat warmere dagen van het jaar plant, valt altijd wel samen met een ander Citro-event; vanaf eind lente tot begin herfst is er letterlijk elk weekeinde wel wat te doen. Op een gegeven moment hebben we samen met De bronzen eik agenda’s getrokken en vrij zakelijk bekeken van welke meetings we de minste last zouden kunnen hebben. Helaas zijn er dan altijd wel een paar mensen die je voor een moeilijke keuze stelt, maar ik hoop dat we voor het leeuwendeel van het forum de juiste keuze hebben gemaakt.

@EJ; check; http://www.campingdebronzeneik.nl/vakantiewoning/index.php

@Gompy; je hebt helemaal gelijk, dat zijn we helemaal vergeten. Ik pas het gelijk aan.

Animal triste post coitum

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 maart 2008 06:07 PM
  [ # 28 ]
gompy58 schreef:

man , hang een dikke sleurhut, bijvoorkeur een dubbelasser, achter de cx en je hebt meer luxe dan menig hotelhok…

Sleurhutten zijn evil. Zeer evil. De Top Gear presentatoren zijn naar mijn mening maar zeer gematigd anti-sleurhut. Gelukkig heb ik ook geen trekhaak.

Hotel dus.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 17 maart 2008 06:17 PM
  [ # 29 ]
sans-pareil schreef:
gompy58 schreef:

Sleurhutten zijn evil. Zeer evil. De Top Gear presentatoren zijn naar mijn mening maar zeer gematigd anti-sleurhut. Gelukkig heb ik ook geen trekhaak.

Hotel dus.

aldus de penningmeester Confused  Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 maart 2008 06:23 PM
  [ # 30 ]
gompy58 schreef:

ff een praktische zaak…

Ik mis op het inscchrijfformulier de optie voor stroom…

Iemand met een sleurhut met koelkast wil dat toch wel heel graag hebben hoor… Cool

In mijn tent wil ik ook 230V. Hoe houd ik anders het bierrr koud en de andere elektrische apparaten in opgeladen toestand.

Sleurhutten zijn idd evil. Ik heb mijn best gedaan om het nut van sleurhutten te ervaren tijdens vakanties, maar het is mij niet gebleken.

Ik kan overigens nog niet toezeggen of ik dan kan. Ik kan niet uitsluiten dat er nog hogere prioriteit activiteiten tussendoor komen.

Profiel  

2 van de 36
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook