gompy58 schreef:Serge schreef:gompy58 schreef:wat is er dan nog mooier dan naast je tentje staan met die citroen…
In de Citroën zelf slapenJouw vrouw wil jou toch ook niet 24 uur per dag aan haar hebben zitten ?
Precies, daarom doe ik alleen maar aan scharrel-werk, want dat is 100% bedoelt om 24/7 aan elkaar te zitten.
Animal triste post coitum
Ik heb net gehoord dat er het hele weekeinde een nieuwe C5 zal zijn waarvan eens geproefd mag worden!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Die moet niet toevallig van zeeuws-vlaanderen naar groningen gebracht worden?
Het zijn er 2; 1 op de zaterdag en 1 op de zondag. Die van de zaterdag komt van Gert alias Erwt, waarvan ik de verdere herkomst niet precies weet en die van de zondag wordt aan ons uitleent door Citroën dealer Veldma in Groningen.
Is er komende zaterdag bij de thuismeeting ook 1 aanwezig?
Serge schreef:Het zijn er 2; 1 op de zaterdag en 1 op de zondag. Die van de zaterdag komt van Gert alias Erwt, waarvan ik de verdere herkomst niet precies weet en die van de zondag wordt aan ons uitleent door Citroën dealer Veldma in Groningen.
Is er komende zaterdag bij de thuismeeting ook 1 aanwezig?
die van mij komt van Auto Oosterhof…
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Serge schreef:Is er komende zaterdag bij de thuismeeting ook 1 aanwezig?
If only… ik kan natuurlijk nog wel eens een balletje opgooien…
Het wordt een flinke meeting, dus ik denk dat je best een dealer bereid zult vinden om z’n demo een dagje aan je uit te lenen.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gezien het sukses van CitrOverslag moet dit toch ook wel heel leuk worden. Ik kom zowiezo ook. Ook al ga ik niet kamperen, want dat lijkt echt veel te veel op bivak.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Och, wat leuk, ik kan ook een route over de E31 nemen , die is IN THEORIE maar 20 minuten langer .
Groet,
L
En in praktijk een kwartier sneller.
Het is de A31…...
En inderdaad: ding beweert dat het voor mij 1u2min zou zijn, maar dat kan binnen drie kwartier….
sans-pareil schreef:Gezien het sukses van CitrOverslag moet dit toch ook wel heel leuk worden. Ik kom zowiezo ook. Ook al ga ik niet kamperen, want dat lijkt echt veel te veel op bivak.
Mogen wij van de Eveco er wel van uitgaan dat de Penningmeester een donatie doet in de vorm van een weekend abootje ?
Elke voordeel heeft namelijk zijn nadeel…
zonder kampers straks ook geen dagjes mensen ben ik bang
Er zijn nog wel wat kampers nodig idd, want anders krijgen we het moeilijk bekostigd… Maargoed, dat moet wel lukken lijkt me! Check je agenda en schrijf je in!
Sja kamperen heeft voor mij weinig nut denk ik, ik schuif ‘s avonds wel naar huis, kan ik ook eens met een andere auto komen Handig zo dicht bij.
Ik hoop echt dat het net zo gezellig gaat worden als de afgelopen paar meetings.
Ik ben er in elk geval bij dus. Of ik daadwerkelijk alle dagen kom weet ik nu nog niet.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Update; onderaan de openingspost staat nu de lijst met aanmeldingen. Momenteel zijn dat:
Gompy
jaco x2
Tilanus x3
Jaap Jagt x4
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
Daar kan dus nog wel wat meer bij!
Verder kan ik blij mededelen dat er een grote kans bestaat dat de importeur van FluidFilm op zaterdag met een stand op de kofferbakverkoop zal staan!!!! Overigens kun je je ook nog steeds aanmelden voor de kofferbakverkoop alleen, mocht je onverhoopt niet het hele weekeinde aanwezig kunnen zijn. Stuur me dan ff een pbtje.