Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb van Serge de goedkeuring gekregen om mijn 2 koters voor de prijs van 1 mee te mogen nemen. (vooral inderdaad omdat Yanai nog zo klein is)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
aha, ik hoorde San ook al zeggen dat die jongste vanmij nauwelijks van de BBQ zal mee-eten. aan de andere kant 32,50 voor een heel weekend incl extra’s.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Met die prijs is helemaal niks mis, je krijgt er echt een hoop voor. Maar ik kan me voorstellen dat hele kleine kinderen dat er bij lange na niet uit halen.
Een gereduceerd tarief voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is misschien niet eens een slecht idee.
Ik kom zaterdagavond langs en gezien mijn alcoholgebruik neem ik een tentje mee….......
Ze zijn zo fris geweest om zaterdag Saskia haar oma 80 jaar te laten worden…en een feest te geven.
Emiel
jaco schreef:Een gereduceerd tarief voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is misschien niet eens een slecht idee.
Zoals hogervp reeds zei, is de prijs pp voor het hele weekeinde niet veel en we kunnen momenteel niet heel erg scheutig doen, want we hebben toch nog wel een aantal aanmeldingen nodig om quitte te spelen. Echter zoals in het geval van Tilanus, met z’n piepkleine koters vond ik het wel een beetje overdreven om voor beide de volle pond te moeten betalen. Ik wil er echter geen regel voor maken, maar het liever per aanmelding beoordelen, want we hebben op dit moment simpelweg nog even niet die financiële luxe. Mocht het de komende dagen echter storm lopen met de aanmeldingen, dan kunnen we ook nog besluiten om met terugwerkende kracht het koter-tarief te verlagen en een x bedrag terug te storten. We hebben immers geen winst-belang.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Wat gebeurt er als ik pas op de dag zelf weet of ik kan komen en in mijn auto wil slapen? Kan dat dan ook nog? Ik weet namelijk helemaal niet of ik dan wel in den lande ben.
Hier moet ik ff zakelijk zijn, want als ik tegen jou zeg dat dat kan, dan wachten anderen ook tot de laatste dag om zich aan te melden en weten wij totaal niet meer waar we met de inkopen, bbq, standplaats e.d. aan toe zijn. De sluitingsdatum voor aanmelding is vooralsnog 1juni, dus probeer voordien een beslissing te maken.
- Ami Super
Serge schreef:jaco schreef:Een gereduceerd tarief voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is misschien niet eens een slecht idee.
Zoals hogervp reeds zei, is de prijs pp voor het hele weekeinde niet veel en we kunnen momenteel niet heel erg scheutig doen, want we hebben toch nog wel een aantal aanmeldingen nodig om quitte te spelen. Echter zoals in het geval van Tilanus, met z’n piepkleine koters vond ik het wel een beetje overdreven om voor beide de volle pond te moeten betalen. Ik wil er echter geen regel voor maken, maar het liever per aanmelding beoordelen, want we hebben op dit moment simpelweg nog even niet die financiële luxe. Mocht het de komende dagen echter storm lopen met de aanmeldingen, dan kunnen we ook nog besluiten om met terugwerkende kracht het koter-tarief te verlagen en een x bedrag terug te storten. We hebben immers geen winst-belang.
Top!
Ik kreeg trouwens op mijn donder van vrouwlief, waarom ik ons niet meteen ingeschreven had…..
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen. En ik wil ze ook niet begrijpen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo probeert jouw vrouw de illusie in stand te houden dat jij de grote twijfelkont bent. Ze heeft jou in haar greep.
- Ami Super
Ja, wrijf het er nog eens extra in!!
koop jij nou maar een CX erbij!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Serge schreef:Hier moet ik ff zakelijk zijn, want als ik tegen jou zeg dat dat kan, dan wachten anderen ook tot de laatste dag om zich aan te melden en weten wij totaal niet meer waar we met de inkopen, bbq, standplaats e.d. aan toe zijn. De sluitingsdatum voor aanmelding is vooralsnog 1juni, dus probeer voordien een beslissing te maken.
Ik snap het wel, maar wil het niet snappen.
Serge ,
Ik ben ook van de partij het hele weekend .
Zondag neem ik een gloednieuwe Citroën C 5 mee.
Deze wordt ter beschikking gesteld door :
VELDMA CITROËN GRONINGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook heb ik een paar vlagjes geregeld van de double chevron om de boel
een beetje kleur te geven .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Fantastisch Mark!! Super dat Veldma die kar ter beschikking stelt! Deed jij nu ook mee aan de kofferbakverkoop? Misschien moeten we vanuit De Zwevende Hemel ff al het overtollige onderdelen-meuk op een stapel gooien
Actuele lijst Verjaardagskampeerders:
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Jaap Jagt x4
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
Sans Pareil
Hogervp x4
MarkV624
Hrm ... oma viert de 14e haar verjaardag, vrees dus dat het niet gaat lukken. Oma is al oud, en opa al nog ouder (en heeft Alzheimer), dus zo vaak zullen we de hele familie niet meer bij elkaar krijgen vrees ik.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio