djmoqua schreef:Hrm ... oma viert de 14e haar verjaardag, vrees dus dat het niet gaat lukken. Oma is al oud, en opa al nog ouder (en heeft Alzheimer), dus zo vaak zullen we de hele familie niet meer bij elkaar krijgen vrees ik.
Hoe oud ben jij dan als je oma 14 is? -40?
Animal triste post coitum
Serge schreef:djmoqua schreef:Hrm ... oma viert de 14e haar verjaardag, vrees dus dat het niet gaat lukken. Oma is al oud, en opa al nog ouder (en heeft Alzheimer), dus zo vaak zullen we de hele familie niet meer bij elkaar krijgen vrees ik.
Gelukkig heb ik de basisschool wel afgemaakt en kan ik begrijpend lezen (en schrijven)
Maarehm, ik ben 25 (hoewel men mij meestal niet boven de 20 schat). Eigenlijk geen idee hoe oud oma is.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Als jij 25 bent is je oma 65, gewoon meenemen naar de camping en alles daar vieren….
ambijajance schreef:Als jij 25 bent is je oma 65, gewoon meenemen naar de camping en alles daar vieren….
Helaas, oma is wel iets ouder. Bovendien: ze viert het bij opa, en die zit met alzheimer in een verzorgingshuis in Vlaardingen. Ik vrees dat de beste man dat niet gaat overleven. Bovendien zou dan ook de hele familie mee moeten nemen, en laten mijn ouders binnen die familie nou de enigen zijn die in het juiste merk rijden. Nee, ik denk niet dat het verstandig is om die verjaardag te gaan vieren in Groningen.
Ik heb net even de kalender raad gepleegd, en die geeft aan dat oma in 1930 ter wereld is gekomen, dus dat de beste vrouw 78 wordt. 65 zou ook redelijk onwaarschijnlijk zijn, aangezien mijn pa 54 is, en mijn oma geen pubermoeder
Maargoed, als de plannen veranderen, geef ik dat wel door!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
djmoqua schreef:ambijajance schreef:Als jij 25 bent is je oma 65, gewoon meenemen naar de camping en alles daar vieren….
Helaas, oma is wel iets ouder. Bovendien: ze viert het bij opa, en die zit met alzheimer in een verzorgingshuis in Vlaardingen. Ik vrees dat de beste man dat niet gaat overleven. Bovendien zou dan ook de hele familie mee moeten nemen, en laten mijn ouders binnen die familie nou de enigen zijn die in het juiste merk rijden. Nee, ik denk niet dat het verstandig is om die verjaardag te gaan vieren in Groningen.
Ik heb net even de kalender raad gepleegd, en die geeft aan dat oma in 1930 ter wereld is gekomen, dus dat de beste vrouw 78 wordt. 65 zou ook redelijk onwaarschijnlijk zijn, aangezien mijn pa 54 is, en mijn oma geen pubermoeder
Maargoed, als de plannen veranderen, geef ik dat wel door!
Hé djmoqua, het was maar een geintje hoor, maar die 65 had gekund natuurlijk….
ambijajance schreef:djmoqua schreef:ambijajance schreef:Als jij 25 bent is je oma 65, gewoon meenemen naar de camping en alles daar vieren….
Maargoed, als de plannen veranderen, geef ik dat wel door!Hé djmoqua, het was maar een geintje hoor, maar die 65 had gekund natuurlijk….
Dat het een geintje was, had ik allang door natuurlijk (ik kan heus wel emoticons lezen en begrijpen). Vond het alleen even leuk om er serieus op in te gaan. In principe zou het gekund hebben ja, dat oma 65 was, maar dan had ze er iets eerder bij moeten zijn.
Ik ga me nu overigens wel ook hier even hardop afvragen: zijn er ook forumleden die de Waggel gaan bezoeken? Die heb ik namelijk wel vrij weten te plannen!
Project Cabrio
djmoqua schreef:Serge schreef:djmoqua schreef:Hrm ... oma viert de 14e haar verjaardag, vrees dus dat het niet gaat lukken. Oma is al oud, en opa al nog ouder (en heeft Alzheimer), dus zo vaak zullen we de hele familie niet meer bij elkaar krijgen vrees ik.
Gelukkig heb ik de basisschool wel afgemaakt en kan ik begrijpend lezen (en schrijven)
Maarehm, ik ben 25 (hoewel men mij meestal niet boven de 20 schat). Eigenlijk geen idee hoe oud oma is.
Leuk gepareerd en bij nader inzien is dat eigenlijk veel grappiger; “hoe oud ben jij als je oma op de 14de jarig is? -40?” Daar zou Terry Gilliam zo een film omheen kunnen bouwen.
Ik heb bij nader inzien misschien ook wel zin om daar met een tentje te gaan staan, dan mis ik helemaal niets van alle fun
Alleen heb ik dan wel de mogelijkheid om met mijn voiture weer van de camping af te gaan, en hem bijvoorbeeld even thuis om te wisselen? Ik heb een Dyane/Digit/TRS, en het zou leuk zijn als ik elke dag een andere auto kan laten zien
Ps. Staat er nog een tourrit gepland eigelijk? daar is het wel een heerlijke omgeving voor…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Die hebben we niet gepland, maar als jij als kenner van de omgeving een route wil uitstippelen voor zondagochtend, dan zou dat best tof zijn!
Serge schreef:Die hebben we niet gepland, maar als jij als kenner van de omgeving een route wil uitstippelen voor zondagochtend, dan zou dat best tof zijn!
Poeh, ik weet niet of ik zo’n grote verantwoordelijkheid wel aankan..
Ik weet inderdaad wel wat leuke stukken in de omgeving.
Zijn er ook richtlijnen qua tijdsduur/kilometers? Ik zal vanavond eens gaan scouten in de omgeving.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Als je het leuk vindt om te doen, maak er dan een leuk ritje van van een uurtje of 1,5. Volgens mij is dat wel fun!
Lijkt mij inderdaad wel lekker om zondachochtend met een halfbrakke kop een stukje te gaan rijden.
jaco schreef:Lijkt mij inderdaad wel lekker om zondachochtend met een halfbrakke kop een stukje te gaan rijden.
Ik zet stevige vraagtekens bij de zondag morgen
Is dat wel verantwoord voor de troentjes ?
Er komen ook meerdere kids en die liggen zaterdag vroeg op bed én ze mogen geen alcohol, dus dan kunnen die ons zondagochtend wel ff rondrijden
Serge schreef:Als je het leuk vindt om te doen, maak er dan een leuk ritje van van een uurtje of 1,5. Volgens mij is dat wel fun!
Ik heb net even een klein stukje rondgereden daar, en ik kan wel een leuke rit in elkaar zetten… Ik ga morgen even wat op papier zetten, en dan pb ik je wel
Ik ben nog even langs de camping gereden:
Die zit goed verstopt
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993