Als het goed is heeft IEDEREEN die betaald heeft voro een weekeind een link gekregen met een compleet personalized schildje
Enige uitzondering die de regel bevestigd is mirjam 1962 ???? Dit account is op cifo niet bekend….
Ik denk trouwens dat ik vrijdag met de TRS kom, die zaterdag omruil voor de Digit, en die zondag voor de tourrit omruil voor de dyane. Ofzo
Ik heb op mijn formulier ingevuld dat ik met 1 auto kom. Is het een ramp als ik met 2 auto’s kom eigelijk? (moet ik bijbetalen oid?)
@gompy58: het schildje is ontvangen en geprint
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ik heb het schildje gedownload en geprint. Morgen ga ik de auto wassen en dan is ze helemaal klaar voor het weekend.
GoofBlikscha schreef:
Ik heb op mijn formulier ingevuld dat ik met 1 auto kom. Is het een ramp als ik met 2 auto’s kom eigelijk? (moet ik bijbetalen oid?)
De commissie zal volgende week zaterdag regulier gaan vergaderen en dit punt op de agenda zetten.
Xsara Coupe schreef:Ik stel voor dat een 2e auto dubbel geld kost
Xsara Coupe
hahaha
Maar ik heb maar een heel klein tentje. Dan mag ik toch wel een auto extra mee? aaaah toe….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Of je maakt van de ene auto gewoon een aanhanger
Is de visa helemaal klaar, gewassen enz. begint het te regenen Blij dat ik de auto net op tijd onder de carpoort had
Maar ik hoop niet dat het weer het hele weekend zo blijft, dan weer zon en dan weer een drup regen
Account
gompy58 schreef:Als het goed is heeft IEDEREEN die betaald heeft voro een weekeind een link gekregen met een compleet personalized schildje
Enige uitzondering die de regel bevestigd is mirjam 1962 ???? Dit account is op cifo niet bekend….
Het account is inmiddels aangemaakt!
Ik zeg maar zo: niet alleen in de boom hangen eikels!
gompy58 schreef:Even een organisatorische vraag
Achter welke forumnaam gaan Mirjam en Pieter schuil ??
Mirjam1962
Ik zeg maar zo: niet alleen in de boom hangen eikels!
@Mirjam1962: begrijp ik goed dat je nieuw bent op het Forum en direct al naar het Lustrumweekend komt? Dát zouden meer mensen moeten doen. Hartstikke leuk en ik kijk al uit naar de live-kennismaking!
Naar het schijnt is de dame nogal gevoelig voor dreigementen, ze heeft besloten dat het toch wel handiger is om even te gaan werken Warmlopen was alleen bij langdurig stilstaan (20min ofzo) en dat moest af en toe omdat warm starten een ramp is. Deed ze niet.
Gelukkig ben ik er achter dan een paar klappen op het relais boven de koplampen prima werkt Morgen even een nieuw relais er in en dan is de blauwe gewoon aanwezig
Xsara Coupe
boodscappen lijstje Marco: extra relais
Xsara Coupe schreef:Naar het schijnt is de dame nogal gevoelig voor dreigementen, ze heeft besloten dat het toch wel handiger is om even te gaan werken
Dacht ff dat je in de illegale vrouwenhandel zat…
Re: Account
Mirjam1962 schreef:gompy58 schreef:Als het goed is heeft IEDEREEN die betaald heeft voro een weekeind een link gekregen met een compleet personalized schildje
Het account is inmiddels aangemaakt!
Et vous avez mail
Matthijs2006 schreef:Xsara Coupe schreef:Naar het schijnt is de dame nogal gevoelig voor dreigementen, ze heeft besloten dat het toch wel handiger is om even te gaan werken
Dacht ff dat je in de illegale vrouwenhandel zat…
Ssssst, niet te hard roepen, straks kan ik zelf mn caravan niet meer in op t weekend
Xsara Coupe