garagestmarien schreef:Die
mpostma schreef:hogere prioriteit activiteiten
bestaan helemaal niet. De hoogste prioriteit heeft natuurlijk dit Ci-Foweekend.
Nja, als jij ook komt (en dat leid ik hier uit af) dan is de kans dat ik kom ook weer groter.
Als Wendela komt, dan ga ik ook zeker heel erg mijn best doen om er dan bij te zijn.
ik zie het al voor me…..
De ingang van de camping voorzien van frikandellen aan ballonetjes met ene groot spandoek “Welkom Wendela”
.....
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Okay, Marten mag nog hogere prioriteiten hebben. Ik ben er hoogst waarschijnlijk niet.
Totaal aantal Berichten: 7793
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
mpostma schreef:(poffertjes eet je niet bij het ontbijt)
Op CitroLust wel natuurlijk.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Dat gaat weer een leuke colone worden! Ik wil er wel voor over Joure rijden met de HY.
DigiDaan schreef:mpostma schreef:(poffertjes eet je niet bij het ontbijt)
Op CitroLust wel natuurlijk.
idd, JUISt wel, en dan bij voorkeur die door je buurman zijn klaargemaakt omdat hij EXTRA vroeg z’n bed is uitgekomen….
Meestal van die citrofielen die kleine kinderen hebben en vroeg opstaan gewend zijn
Daar zeg je wat Patje, zo’n lustrum moet natuurlijk groots gevierd worden. Een colonne van 50 auto’s op de laatste 50 km lijkt me daarvoor toch wel een minimum vereiste.
Hè, ik krijg er al steeds meer zin in. Hoe lang duurt het nog?
gompy58 schreef:
Meestal van die citrofielen die kleine kinderen hebben en vroeg opstaan gewend zijn
Ik sta alleen vroeg op tijdens mijn skivakantie. Verder nooit of te nimmer.
Ik haaaaat colonne’s!
Totaal aantal Berichten: 7793
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
jaco schreef:Daar zeg je wat Patje, zo’n lustrum moet natuurlijk groots gevierd worden. Een colonne van 50 auto’s op de laatste 50 km lijkt me daarvoor toch wel een minimum vereiste.
Hè, ik krijg er al steeds meer zin in. Hoe lang duurt het nog?
Verzamelen bij Purmerend dan maar?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
gompy58 schreef:sans-pareil schreef:gompy58 schreef:man , hang een dikke sleurhut, bijvoorkeur een dubbelasser, achter de cx en je hebt meer luxe dan menig hotelhok…
Sleurhutten zijn evil. Zeer evil. De Top Gear presentatoren zijn naar mijn mening maar zeer gematigd anti-sleurhut. Gelukkig heb ik ook geen trekhaak.
Hotel dus.
aldus de penningmeester
De penningmeester houdt niet van kamperen. En nog minder van sleurhutten. Wel van barbeknoeien.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Ik haaaaat colonne’s!
Ik ook, tenzij het allemaal citroenen zijn. En als je je snelheid niet telkens hoeft aan te passen, is het best wel een stukje te doen. En gezien ik in de HY de langzaamste zal zijn…
mpostma schreef:jaco schreef:Mooi! Marten verzorgt het ontbijt.
Serge, kun je dat alvast even noteren?
Goed, iedereen aan de Brinta!! (poffertjes eet je niet bij het ontbijt)
Moet ik ‘m nog steeds noteren Jaco?
Animal triste post coitum
Nee, Brinta is blèègh! Dat geef je nog niet eens aan je hond!