Ik hoop er tegen een uurtje of twaalf te zijn.
Gert.
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Was een leuk en gezellig weekend!
Alleen mijn terugreis was iets minder want ik moest nog even helpen bij het volgende:
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/3295/bestuurder-van-personenauto-raakt-van-de-weg.html
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik ben gisteravond langs geweest en heb me ook prima geamuseerd. Ik heb begrepen dat er een XM plateaue gebouwd gaat worden op basis van een groene 2.0i 16v waar eerst nog even de v6-24v van xsaracoupe ingezet wordt.
De toerit en barbeknoei waren ook helemaal prima.
Alleen op de terugweg besloot mijn spiegel aan de bestuurderszijde af te breken en toen heb ik de draden er maar wat verder uitgetrokken, en ben ik met de spiegel binnen verder naar huis gereden. Maar goed, heb het inmiddels alweer gerepareerd.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Visa 1.4 TRS schreef:Was een leuk en gezellig weekend!
Alleen mijn terugreis was iets minder want ik moest nog even helpen bij het volgende:
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/3295/bestuurder-van-personenauto-raakt-van-de-weg.html
Zo, dat ziet er niet zo best uit. Gelukkig was het een g*lfje. Zag je het gebeuren?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
die zit flink in de kreukels.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Moe maar voldaan arriveerden wij om 5 uur thuis. M’n meisje en ik en zeker de kinderen hebben een zeer gezellig weekend gehad. Een beetje fris in de nachten, maar zeker de moeite waard!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Hoeveel mensen en hoeveel auto’s waren er nou zo ongeveer?
Ik heb genoten van het weekend en mijn vrouw ook. Prachtig hoe we voetbal hebben kunnen kijken met een beamer en een tafel als scherm. Rustig aan gedaan met de frikandellen zodat ik des te meer op kon bij de bbq en dat is zeker gelukt.
En het weer zat ongelooflijk mee, dat was misschien nog wel het mooist.
Totaal aantal Berichten: 5479
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Tijd voor een napraat topic met foto’s?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Zo zeg, dat was me het weekendje wel weer. Ook wij hebben er erg van genoten. Ik heb een heerlijk ritje mee mogen maken en mogen sturen in de Dyane. Een a-type is toch helemaal geweldig. In vergelijking met de rit in de DS van Piet, geeft een A-type toch weer meer beleving. natuurlijk is een DS een belevenis en het zweeft over de weg, maar in een Dyane komen al je zintuigen aan hun trekken, za’k maar zeggen.
Wat ik wel jammer vond is dat er niet meer forummers hun weg hebben gevonden naar de zeer fraaie camping in het even zo mooie Groningse land.
Lieden, het was mij aangenaam.
En ja, dat platte Golfje heb ik ook gezien, maar hoe is het nu met die boom. Daar hoor je weer niemand over.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- C5 X Shine Hybrid 225
hogervp schreef:Wat ik wel jammer vond is dat er niet meer forummers hun weg hebben gevonden naar de zeer fraaie camping in het even zo mooie Groningse land.
Om daar even op in te haken; Ik vond het jammer en ook wel een beetje vreemd dat er op de Officiële Lustrumviering van forum buiten de penningmeester niemand van het forum zelf aanwezig was. Natuurlijk was de evenementecommissie wel in volle getalen present maar geen voorzitter of mod te bekennen. jammer.
Dat vond ik op z’n zachtst gezegd ook raarrrr.
Maar wij hebben ons er natuurlijk niet minder om vermaakt. We zijn ook zo’n shwarma groep!
- C5 X Shine Hybrid 225
zekers…
Klopt je onderschrift nog wel, Sjoerd?
Nog foto’s gemaakt, Jaco?