Zolang colonne’s maar kort zijn vind ik het nog wel OK. Helemaal als de colonne bestaat uit een GS (C-matic op LPG) en een BX (Turbo D12) en het door Parijs heen rijdt. Daarna wordt het al snel minder.
Tsja, ik kan tegen die tijd wellicht ook nog met de GS komen. Ben ik alleen bang dat ik ook wat slabbetjes moet meenemen.
Misschien is het een idee voor de organisatie om mensen bij aankomst een slabbetje uit te delen?
Tuurlijk, welke maat heeft de GS?
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Zolang colonne’s maar kort zijn vind ik het nog wel OK. Helemaal als de colonne bestaat uit een GS (C-matic op LPG) en een BX (Turbo D12) en het door Parijs heen rijdt. Daarna wordt het al snel minder.
En toch was dat een onvergetelijke nachterlijke rit, ik denk er nog regelmatig aan terug. Heerlijk!
Toen had mijn GS overigens wel zeer hard een slab nodig, daar zal Marten’s GS tegen die tijd weinig behoefte aan hebben denk ik zo.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Marten, sommige colonnes zijn ontzettend gaaf om in mee te rijden:
Met dank aan Daan voor deze foto.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Op maandag de 16e gaat er ook een delegatie CitroExpert lezers naar het Conservatoire.
Dat kost denk ik ook wel een paar inschrijvingen voor dit kampeerweekend.
In ieder geval die van mij
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:
En toch was dat een onvergetelijke nachterlijke rit, ik denk er nog regelmatig aan terug. Heerlijk!
Toen had mijn GS overigens wel zeer hard een slab nodig, daar zal Marten’s GS tegen die tijd weinig behoefte aan hebben denk ik zo.
Die slab was nodig voor exterieur èn interieur, want op de achterbank hield ik het echt niet droog….... ops:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
BasisBIX schreef:Op maandag de 16e gaat er ook een delegatie CitroExpert lezers naar het Conservatoire.
Dat kost denk ik ook wel een paar inschrijvingen voor dit kampeerweekend.
In ieder geval die van mij
Dat was toch maar een beperkt en klein aantal?
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Serge, in hoeverre wordt vol is vol gehanteerd, cq hoe groot is de kans dat als men vrijdagavond arriveert men eerst een stuk bos moet omhakken om een plaatsje te bemachtigen ?
En waar op het inschrijfformulier kan je je opgeven voor het extra drinkwerk @ 12,50 pp tijdens de bbq (.......niet, dus mischien een hint ?)
Honden zijn “welkom” (?), kinderen ook ?
En wellicht moet je de titel even aanpassen…...tikfoutje…
hoeveel plaatsen zijn er uberhaupt?
Ik heb de plattegrond ff bekeken en heb het vermoeden dat er weinig ruimte is voor sleurhutten ...
Mijn ouders hebben een Bed & Breakfast redelijk in de buurt van die camping (nou ja, speciaal voor mij dan), dus ik denk dat ik daar gewoon gebruik van ga maken.
jaco schreef:Mijn ouders hebben een Bed & Breakfast redelijk in de buurt van die camping (nou ja, speciaal voor mij dan), dus ik denk dat ik daar gewoon gebruik van ga maken.
Alleen voor jou???? hebben ze soms een deurbeleid?
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
ci-fo lustrum
Ik ben van de partij! Echter kom niet kamperen, ik kom als dagjesmens, omdat ik er vlakbij woon, net als Goofblikscha en Stan. (met zijn 16v?) Waar blijft zijn reactie trouwens. Voor hem een thuiswedstrijd. Ik ga het meteen op de kalender zetten. Groeten, Richard
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
@Gompy: een zeer streng deurbeleid; kennen ze je niet, kom je er ook niet in.
jaco schreef:@Gompy: een zeer streng deurbeleid; kennen ze je niet, kom je er ook niet in.
Mooi, geef het adres ff, dan stuur ik vast een kaartje met foto vooruit
“Hallo, beste ouders van Jacco, bij deze wilde ik me ff voorstellen en gelijk ff vragen…nu we er toch zijn…
Hoe gastvrij bent u ? ”