Ik volg je niet meer hoor. Jij had toch zo’n geweeeeeeeeldige sleurhut, van alle luxe voorzien?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Weekend is inmiddels op de optielijst gezet…
sleurhut en geweldig kan ook eigenlijk niet in één zin.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:@Gompy: een zeer streng deurbeleid; kennen ze je niet, kom je er ook niet in.
Ben ik even blij, dat ik je vandaag de groeten aan je moeder heb laten doen.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
mpostma schreef:sleurhut en geweldig kan ook eigenlijk niet in één zin.
Maarre…. vertel eens, wat vind je nu eigenlijk van caravans cq. sleurhutten ?
betaald…
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Hmm.. is hier vlak bij
En heb wel zin in een evenement,
Dus kom zeker langs! Maar of ik blijf slapen weet ik niet.
ambijajance schreef:Serge, in hoeverre wordt vol is vol gehanteerd, cq hoe groot is de kans dat als men vrijdagavond arriveert men eerst een stuk bos moet omhakken om een plaatsje te bemachtigen ?
En waar op het inschrijfformulier kan je je opgeven voor het extra drinkwerk @ 12,50 pp tijdens de bbq (.......niet, dus mischien een hint ?)
Honden zijn “welkom” (?), kinderen ook ?En wellicht moet je de titel even aanpassen…...tikfoutje…
Zoals op het inschrijfformulier te lezen is kun je je inschrijven tot 1 juni. Dat maakt voor ons de organisatie en afhandeling een heel stuk makkelijker dan dat iedereen een dag van tevoren of ter plekke besluit of ze blijven kamperen.
Het zuipvoordeel kun je daar ter plekke doorgeven aan de bar en direct met hun afrekenen.
“welkom” zou ik honden persoonlijk niet willen noemen, maar ze mogen idd wel op de camping en zoals in de openingspost en het inschrijfformulier reeds vermeld staat kosten die beesten €2 per nacht.
Ik heb ff met De bronzen eik gebeld voor wie die speeltuin nu bedoeld is, waar ik het in de openingspost -wederom- reeds over had. Nadat de opties; pedo-attractie en honden-circus de révu waren gepasseerd, bleek het toch uiteindelijk voor kinderen bedoeld, dus die zullen dan ook wel welkom zijn.
Animal triste post coitum
gompy58 schreef:betaald…
Fantastisch!! Goed voorbeeld doet goed volgens mensen!! Dus wie is de volgende!?
gompy58 schreef:hoeveel plaatsen zijn er uberhaupt?
Ik heb de plattegrond ff bekeken en heb het vermoeden dat er weinig ruimte is voor sleurhutten ...
We hebben ruimte te over en mocht ons veld toch vol raken dan hebben we nog een extra veld achter de hand!
@Serge: over dat tikfoutje, ik zal je een hint geven: Hoeveel dagen duurt het weekend? Twee of drie, of is de 14e een heeeele lange dag?
Ja kijk, daar ligt nu weer mijn zwakke punt; cijfertjes
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Serge schreef:
Ik heb ff met De bronzen eik gebeld voor wie die speeltuin nu bedoeld is, waar ik het in de openingspost -wederom- reeds over had. Nadat de opties; pedo-attractie en honden-circus de révu waren gepasseerd, bleek het toch uiteindelijk voor kinderen bedoeld, dus die zullen dan ook wel welkom zijn.
Duidelijk, sorry voor deze stomme vraag…
ambijajance schreef:Serge schreef:
Zoals op het inschrijfformulier te lezen is kun je je inschrijven tot 1 juni. Dat maakt voor ons de organisatie en afhandeling een heel stuk makkelijker dan dat iedereen een dag van tevoren of ter plekke besluit of ze blijven kamperen.
Ik kan lezen, alleen is er een groot verschil of er 20 of 100 mensen zich aangemeld hebben tot 1 juni die al dan niet allemaal op hetzelfde veld moeten staan.
Hoe meer mensen hoe meer vreugde, dus er kan altijd wel iemand bij!