Op de komende Citromobile krijgt de Ci-fo stand een heus ‘Cool-board’ en daarvoor hebben we jullie hulp nodig!
We willen namelijk op de Mobile laten zien tot wat voor fantastische taferelen een virtuele garage annex kroeg als ons forum kan leiden. Post daarom in deze draad de coolste foto die je ooit gemaakt hebt op een Ci-fo meeting of andere Ci-fo gerelateerde gebeurtenis. Je foto wordt op het board gehangen en de bezoekers op de Mobile geven aan welke foto zij het coolst vinden. De maker van de meest gewaardeerde foto ontvangt nadien een mooie prijs!
Huishoudelijke mededelingen:
-1 foto per forumlid
-graag in deze draad alleen links naar je foto, zodat het forum niet onnodig belast wordt
-houd er rekening mee dat je foto op ±10x15 afgedrukt wordt, dus maak de foto-file niet te klein, maar ook niet onnodig groot.
-maak van de file-naam je forum-naam, zodat we weten van wie wat is
-De sluitingsdatum is maandag 28 april.
We zijn benieuwd!!
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Die Ci-fomeeting waar de foto is geschoten, moet dat een meeting zijn die door Ci-fo is georganiseerd? Of mag het bijvoorbeeld die meeting in Berlikum geweest zijn, of de Coenhavenmeeting die door de kroeglopers is geregeld? Mag het de Frikanduemeeting zijn? Als wat voorbeelden van misschien wat meetings die niet helemaal helder zijn.
Zoals gezegd, mag het een foto zijn die op een georganiseerde meeting gemaakt is (Heusden, Berlikum, Chyparse, Frikandellen, etc etc etc.), maar het mag ook een foto zijn van b.v. een ontmoeting op een tankstation van 2 forummers. Verzin het! Als het maar gerelateerd is aan het forum.
Mij staat nog een door TS gemaakte foto van ondergetekende bij die proost met een oliefilter en Patje…
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Edit:
ik zie nu pas dat het een CitFo foto moest zijn.
deze dan maar, de trax van Graddus op de Afsluitdijk
CitroenAZU
0.jpg
Voor mij ook ff een edit in de openingspost; geef de file-naam je forum-naam mee, zodat we weten van wie wat is.
@Martijn, ik heb het voor jou al aangepast.
EW schreef:Mij staat nog een door TS gemaakte foto van ondergetekende bij die proost met een oliefilter en Patje…
Die heb ik volgens mij een keer aan je opgestuurd. Heb je die nog?
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Eh…Serge, ik denk dat ik aan het editten was toen jij mijn bericht editte
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Laat ik in elk geval vast vertellen dat die van ons zeer vereerd is
- BX 1.9 TURD, de Euro
En dan heb ik tot één mei de gelegenheid om mijn foto te posten?
CitroenAZU schreef:Eh…Serge, ik denk dat ik aan het editten was toen jij mijn bericht editte
Dan vrees ik toch dat je zelf ‘iets’ hebt gedaan, want ik heb namelijk geen bevoegdheden, cq mogelijkheid om in iemand anders post te friemelen. Ik heb wel je foto gedownload en op m’n comp opgeslagen onder jouw forumnaam ipv de originele naam van de foto.
garagestmarien schreef:En dan heb ik tot één mei de gelegenheid om mijn foto te posten?
Goeie vraag! Ik heb een week nodig om alles klaar te maken, dus er kunnen foto’s aangemeld worden tot 28 april.
- BX 1.9 TURD, de Euro
Nog één klein probleempje en dan kan ik aan de slag.
Bij Flickr is het niet mogelijk de filenaam te veranderen. Ik kan natuurlijk wel mijn naam op de foto editten. Heb je daar wat aan? Of moet het echt in de filenaam staan? Want dan wordt het wel heel moeilijk voor mij.
Ik stuur je een pbtje met m’n emailadres, dan kun je de foto gewoon aan me opsturen en verander ik de filenaam wel ff voor je.
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Serge schreef:CitroenAZU schreef:Eh…Serge, ik denk dat ik aan het editten was toen jij mijn bericht editte
Dan vrees ik toch dat je zelf ‘iets’ hebt gedaan, want ik heb namelijk geen bevoegdheden, cq mogelijkheid om in iemand anders post te friemelen. Ik heb wel je foto gedownload en op m’n comp opgeslagen onder jouw forumnaam ipv de originele naam van de foto.
Ja, maar ik had de foto gewijzigd omdat ik eerst een foto had gebruikt die niet op een CitFo meeting was gemaakt…vandaar….
Ik denk dat jij nu die eerste foto hebt?
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ai en dat zou pijnlijk zijn ... (voor mijn juffer en mezelf )