@AZU; dan was ik er net bij na je edit, want ik heb de TA op de afsluitdijk binnen gehaald.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ah…dat is mooi!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Serge schreef:Ik stuur je een pbtje met m’n emailadres, dan kun je de foto gewoon aan me opsturen en verander ik de filenaam wel ff voor je.
Mag ik nog een tip geven?
Waarom niet een cool-board at gmail punt com geopend? Zet je die in het startbericht. Ben je ook klaar.
Omdat het nu ook wel leuk is om van anderen te zien wat ze insturen. ‘Ter inspiratie’ misschien.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Jij kunt dat adres toch beheren? Ik bedoel het alleen om het makkelijker voor jou te maken. Dan hoef je niet iedereen te gaan pb-en.
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd wie de Jeremy van dienst is die tegen de wens van iedereen in bepaald welke foto uiteindelijk cool is of niet…
Is dat een aanbod?
@Wendela; ik ben ook niet van plan om iedereen te pben, dit is gewoon ff de opstartfase.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Alweer zo’n vreselijk strak plan zeg!
Ik ga eens rustig rondsnuffelen in mijn meeting archief. De filmpjes kunen we ook achter elkaar plakken en op een laptop o.i.d. laten zien.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Serge schreef:Is dat een aanbod?
@Wendela; ik ben ook niet van plan om iedereen te pben, dit is gewoon ff de opstartfase.
Goh Serge ik betwijfel sterk of ik uberhaupt in de buurt van Utrecht ga raken dat weekend, anders graag natuurlijk. Op 30 april heb ik behoudens het vieren van mijn verjaardag heel erg de indruk dat ik er in wordt geluisd om hier op het dorp nog wat majesteitsgerelateerde activiteiten mee op te luisteren. Op 1 mei is er hier in de buurt een oldtimertreffen waar ik dit jaar mijn Trax wel heen hoop te krijgen. Op 2 mei zou ik dan naar een ligfietstreffen in belgisch Limburg moeten vertrekken, ware het niet dat een stelletje onverlaten ook nog zo nodig wil trouwen die dag, zodat mijn vertrek naar dat treffen al verlaat wordt. Kortom als ik in datzelfde weekend ook nog naar Utrecht wil, dan zal de medische wetenschap heel erg hard moeten opschieten met hun kloonprojecten. (ps Patrick, schrijf jij het gelijk allemaal even in de agenda)
Tja, dan houdt het idd snel op.
@Patrick; meetingfilmpjes vertonen vind ik een leuk plan. Hoeveel minuten beeldmateriaal heb jij?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
*voegt wat extra geheugen toe tbv de agendaperikelen van Marc*
@Serge
Ik zal meteen even kijken hoeveel beeldmateriaal ik bij elkaar kan plakken. Patje74 heeft ook nog wat filmpjes en Goofblikscha heeft prachtig Digit materiaal. Zou leuk zijn om toe te voegen. Dan plak ik de boel achter elkaar en kunnen we toch zeker wel een minuut of 10 laten zien volgens mij. Dat is net mooi om de aandacht erbij te houden van de kijkert.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zijn de foto,s van het frikandellen eten tijdens citrodel nog een idee?
(of breng ik je nu op een verkeerd idee volgens sommigen ops: )
Hoedan ook, zelf heb ik die foto,s niet in mijn bezit.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
hogervp schreef:*voegt wat extra geheugen toe tbv de agendaperikelen van Marc*
@Serge
Ik zal meteen even kijken hoeveel beeldmateriaal ik bij elkaar kan plakken. Patje74 heeft ook nog wat filmpjes en Goofblikscha heeft prachtig Digit materiaal. Zou leuk zijn om toe te voegen. Dan plak ik de boel achter elkaar en kunnen we toch zeker wel een minuut of 10 laten zien volgens mij. Dat is net mooi om de aandacht erbij te houden van de kijkert.
Ik vind het een mooi plan! Als jij je hier over ontfermt en het op een DVD plakt die endless loopt, dan zorg ik dat er apparatuur aanwezig is om het af te spelen.
@Art; laat de frikadellen maar komen!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Patrick, je hebt zeker origineel materiaal nodig op volledig formaat? Zal ik een upload-scriptje klaarzetten, dan kunnen inzenders het daar uploaden en jij het er weer af pulken om te monteren.
Weet je wat, we gaan via PB even verder!
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
ik zend de foto van me avater in, maar wacht ff op het upload idee van patje
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.