Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Serge schreef:Het was een minimalistische eigenzinnige stand, die zeker opviel binnen de andere clubstands die vrijwel allemaal de standaard aangeleverde tafel gebruikten en de hele stand vol hadden hangen met materiaal. Verder zal ik niet ontkennen dat het 1 en ander niet voor verbetering vatbaar is, maar eerlijk = eerlijk bossie, aan jouw ongebreidelde kritiek met een opsteker voor de BX- en CX-club hebben we 0,niks.
Blijkbaar spreekt zoiets hem meer aan en in dat licht is het zeker iets waar de mensen die zich bezighouden met de inrichting van de forumstand zich wat van aan zouden mogen trekken. De stand volhangen met materiaal is dan misschien niet bijster origineel, maar het trekt in ieder geval de aandacht. Afwijkend is niet altijd opvallend.
Overigens hebben ook mensen die geen foto hebben aangeleverd voor het Cool Board het recht om te zeggen wat ze van de presentatie vonden. Doe er wat mee zou ik zeggen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mulder, in dat opzicht kan ik een stuk meer met de kritiek van Jaco; alleen maar zeggen dat je het ruk vindt zonder opbouwende suggesties, is voor mij niet meer dan een schop in de noten, want ik heb er wel de nodige tijd en moeite in gestoken.
De coolboard was uiteindelijk een flop, gezien het feit dat ik in z’n geheel maar 3 foto’s heb ontvangen, dus als vervanger heb ik een compilatie-poster gemaakt van geposte foto’s van onze evenementen van de afgelopen jaren. De conclusie die ik hieruit heb getrokken, samen met de mislukte prijsvragen van vorig jaar, is dat het forum maar moeilijk te mobiliseren is voor dit soort deelname-acties. Ik denk dan ook dat we dit volgend jaar maar volledig achterwege moeten laten.
Verder hebben we ook in verschillende vormen overwogen om meerdere comp’s neer te zetten waar mensen ff het forum op kunnen beleven, maar als ik kijk hoe vaak de flaptop vorig jaar en dit jaar is gebruikt, dan vraag ik mij af of meerdere exemplaren toegevoegde waarde zullen hebben. Ik vind het echter wel iets om als commissie nog eens in overweging te nemen, want het is idd wel een logische presentatie.
Als iemand nog meer suggesties heeft dan hoor ik ze graag! Mocht je alleen maar een tekstuele ruft willen laten over de presentatie, dan mag je graag de ‘back-button’ gebruiken links bovenaan je scherm.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 7796
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Wat ik met name miste was een stukje herkenbaarheid, bijvoorbeeld een grote banner met daarop citroen-forum.nl. Een grotere monitor in plaats van een kleine laptop zou ook beter zijn geweest.
Afgezien van dit geloof ik niet dat er qua presentatie zoveel te verbeteren is, we hebben nu eenmaal ‘de site’ als ‘product’ en dat laat zich een beetje lastig visualiseren. Verder moet je het toch hebben van de presentatie door de standbemanning maar daar zal het zeker niet aan liggen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
We hebben inderdaad de site als product, maar veel bezoekers van CM zijn daar nog niet bekend mee. Als je ze dan enkel confronteert met een beeldscherm waarop de site te zien is, zegt dat nog steeds maar weinig.
Wellicht is het een idee om de verschillende aspecten die het forum zo geweldig maken extra uit te lichten. Hoe dat dan moet, weet ik zo 1-2-3 niet. Maar daar zou eens over nagedacht kunnen worden.
Wat maakt het forum dan zo geweldig? Nou, het enthousiasme waarmee mensen elkaar helpen met problemen. En de meetings waar het altijd zo gezellig is. Er ontstaan vriendschappen. Maar niet te vergeten, het forum is heel erg compleet en voor bijna alle vragen vindt je er wel een oplossing. Een echte citrofiel kan gewoon niet zonder het forum, die boodschap moet uitgedragen worden.
Dat we een virtueel ‘product’ zijn en dan ook nog eens model-ongebonden, maakt het er niet makkelijker op om een mooie vorm te vinden om ons te presenteren, maar persoonlijk vond ik de presentatie van dit jaar alweer 100x beter als vorig jaar en we streven er naar als commissie om de stijgende lijn voort te zetten. Er liggen iig al weer wat leuke ideeen klaar en een grote banner vind ik ook een goeie!
jaco schreef:Wellicht is het een idee om de verschillende aspecten die het forum zo geweldig maken extra uit te lichten. Hoe dat dan moet, weet ik zo 1-2-3 niet. Maar daar zou eens over nagedacht kunnen worden.
Vanuit die gedachte kwam de cool-board om op die manier via foto’s te laten zien wat we hier allemaal doen. Daar zullen we iets anders voor moeten verzinnen, of het misschien op een andere manier aanpakken.
Ik kan nu niet zo helder denken, maar als ik een idee heb zal ik het melden.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik ben helemaal niet naar CM geweest. Heb ook geen foto ingestuurd ops: , maar had me een voorstelling van de stand gemaakt. Inderdaad met de banner van Daan, inderdaad comprutsers, maar ik dacht ook dat er nog wel wat spul te koop zou zijn als die nummerplaathouders of andere dingen die je in de shop zou kunnen bestellen. Had ik wel gekomen, dan had ik op z’n minst een sticker willen kunnen scoren of een T-shirt.
Niets van dat alles dus?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het eerste moment dat ik werkelijk iets aan het forum had, was toen mijn C-matic-bak kapot ging. Vele meedenkende leden hebben mij in staat gebracht om het probleem te ontdekken en om het op te lossen. En ik denk dat vele leden zo’n verhaal hebben.
Ik denk dat “we” dat naar buiten moeten brengen. Misschien moeten we het aankomende jaar zo’n topic er uit vissen en een collage maken met daarin enkele screenshots van de hoogtepunten uit dat topic. En wel op zo’n manier dat de tekst goed leesbaar is, en uiteraard aangevuld met foto’s.
Een beamer zou ook erg handig zijn hiervoor.
Naar mijn idee presenteer je op die manier het forum waarvoor het bedoeld is.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Je zou het haast in een toneelstukje gieten….
patje74 schreef:Het eerste moment dat ik werkelijk iets aan het forum had, was toen mijn C-matic-bak kapot ging. Vele meedenkende leden hebben mij in staat gebracht om het probleem te ontdekken en om het op te lossen. En ik denk dat vele leden zo’n verhaal hebben.
Ik denk dat “we” dat naar buiten moeten brengen. Misschien moeten we het aankomende jaar zo’n topic er uit vissen en een collage maken met daarin enkele screenshots van de hoogtepunten uit dat topic. En wel op zo’n manier dat de tekst goed leesbaar is, en uiteraard aangevuld met foto’s.
Dat vind ik wel een aardig plan Pat, dat leg ik in de groep neer! Echter werkt een beamer helaas niet op de Mobile, dat hebben we vorig jaar ervaren; te weinig ruimte om de beamer op zo’n afstand te zetten dat het beeldformaat een mooie grootte heeft en daarnaast is de Veemarkthallen te licht om te projecteren (zelfs met de zeer lichtsterke beamer van vorig jaar).
Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Moet bekennen dat ik zondag de CiFo stand niet eens heb gevonden ops: ops:
Volgend jaar vooraf een vetgedrukte brainstorm hoe e.e.a. samen in elkaar te steken?? Of heb ik die in mijn verhuizing cq Cifo-loze aprilmaand gemist (oeps profiel bijwerken Venlo—> Eindhoven).
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Ik heb ook heel de stand niet gezien, waar stond die ergens?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
patje74 schreef:Het eerste moment dat ik werkelijk iets aan het forum had, was toen mijn C-matic-bak kapot ging. Vele meedenkende leden hebben mij in staat gebracht om het probleem te ontdekken en om het op te lossen. En ik denk dat vele leden zo’n verhaal hebben.
ik heb sinds kort een a0 plotter
zwart wit, dat wel, maar daar moet wat mee te doen zijn
Er was laatst toch ook iemand op het forum die een kleurenplotter cq grootformaatprinter had aangeschaft en zijn diensten aanbood? Ik weet alleen niet meer wie dat was.