






Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Nee die doet niks, komt tzt ook nog een klepje voor om het geheel aan het zicht te onttrekken.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
die er uit, en dan een opbergvakje er voor in de plaats ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje







Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Goed idee om tzt te doen, toevallig eentje liggen? Was me overigens niet bekend dat een boordcomputer niet in een ‘88-er thuishoort.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
die vakjes zijn teer, dekseltjes en scharniertjes breken nogal eens af….. ik weet niet of er nog een heb….
alleen in introductie jaar serie 2 ‘86 , had de GTi Turbo 1 een compu, kijk maar eens goed hier! - heeeel kort in beeld.
de latere GTi Turbo 2 had daar een startonderbrekings toetsenbordje.
beide hebben specifieke bekabeling als standaard aan boord.
de compu had ook een apart 4-digi display. de latere een “gewone” 4-digi display, die heb jij ook zag ik.
jouw vakje er uit, en een standaard opbergvakje kan er zo in. (oude vakje niet weggooien !)
maar, heb jij dan geen startonderbreking installatie ?? lijkt me wel…..
anders plug je zo’n toetsenbordje. de code zou je moeten kunnen resetten. dan blijf je wel origineel.
zo’n toetsenbordje heb ik mogelijk nog wel liggen.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje







Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Wat er nu inzit heeft wel een “Reveil” en “Alarme” toets+een nummering 0 tot 9, maar hoef voor de start geen code in te geven. In hoeverre wijkt zo’n startblokkeringspaneel hiervan af? En wat bedoel je precies met een “gewoon” digi-display?
Overigens heb ik bij het doorspitten van deze site gemerkt dat de mijne ook op andere details afwijkt van de specificaties. Zo is o.a. mijn oliepeilmeter een meter die permanent de oliestand aanwijst i.p.v. kortstondig na de start. Anderzijds hoef je van dat soort “futiliteiten” ook weer niet echt op te kijken.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zie brochure 1988, pagina 15. daar staat een startblokker paneeltje.
zit in zelfde dashvakje als het compu bedien paneeltje. ik denk dat jou paneeltje niet is aangesloten. grote kans dat er wel een plug onder ligt, waarop je zo’n startonderbrekingspaneeltje kan aansluiten.
digi paneel - de 4 LCD schermpjes (water/olie temp, tijd, buitentemp).
alleen de Prestige/GTi Turbo had die er in zitten.
de turbo 1 had er een met het 2e schermpje van rechts iets groter, om de compu info uit te kunnen lezen.
de turbo 2 heeft 4 dezelfde grote schermpjes naat elkaar, waarbij je bij de 2e van rechts de tijd hebt staan, die je dan direct op dat display kan instellen. bij de T1, die met dat grotere schermpje stel je de tijd in via je compu paneeltje.
dus ik denk bij jou plug en play met een origineel startonderbrekingspaneeltje.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje






















Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
PBO schreef:Zo is o.a. mijn oliepeilmeter een meter die permanent de oliestand aanwijst i.p.v. kortstondig na de start. Anderzijds hoef je van dat soort “futiliteiten” ook weer niet echt op te kijken.
Nee. Geeft alleen bij starten oliepeil (onbetrouwbaar). Daarna oliedruk.







Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Zo, was zo te zien lekker wakker gisteravond ops: Gelukkig zijn beide reageerders dat wel: heldere toelichting/correctie
@cx25gtit2: mocht je nog zo’n startblokkeringspaneel hebben liggen, heb ik daar wel belang bij.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
PM !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
PM !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje