Hallo,
Ten eerste wil ik graag zeggen dat ik blij ben dat er een Citroën Forum is en dat ik deze vraag hierop kan zetten.
We hebben een C3 in ons bezit maar heb nog van mijn vorige auto een nauwelijks gebruikte JVC G721 radio liggen. In mijn vorige auto kon ik deze simpel aansluiten via de ISO stekker, bij nalezen op deze site zie ik dat dit bij de C3 niet mogelijk is.
Ook is de JVC een stuk kleiner (in breedte en hoogte) dan de standaard Clarion radio, is hier een oplossing voor zodat dit geen probleem meer is?
Hoe kan ik bovenstaande punten oplossen zodat ik mijn JVC kan inbouwen?
Hoe duur is het ongeveer om dit door de dealer, erkend radioinbouw bedrijf te laten doen?
Mvg,
Danny
Heeft niemand een idee??
je moet sowieso een adapterstekker halen, anders krijg je problemen met je multiplex
en volgens mij kan je je radio er gewoon in schuiven, maar idd ik zie het bij de radio die in de C3 van moijn schoonouders zit die ziet er ook wat klein uit in het radiogat maar het past wel.
als je de adapterstekker haalt en die ertussen zet moet je nog op 1 ding letten.
als je telkens bij starten de zenders kwijt bent moet je ff de permanente + en de gstuurde + wisselen.
deze zijn bij die adapterstekker uitwisselbaar.. maar alles wijst zich vanzelf
Totaal aantal Berichten: 229
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Hou er wel rekening mee dat de stuurbediening bij de nieuwe radio niet functioneert.
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5