1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

XM Club Voorjaarsevenement 12 April | Sleutelen, ALV, BBQ
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6321

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 28 maart 2008 12:38 PM

Sleutelmeeting, ALV en Barbecue!

In september hebben we een uitgebreid evenement en daarom hebben we in het voorjaar een aantal zaken met elkaar gecombineerd. Voor de liefhebbers kan er net als op de geslaagde eerste sleutelmeeting in Groningen afgelopen oktober naar hartelust aan de XM worden gesleuteld. Dit keer kan dat onder deskundige begeleiding van de monteurs van officieel Citroën dealer Gert de Jong in Aalsmeer.

Sleutelmeeting
Op de XM Club sleutelmeeting kan met gebruikmaking van de professionele faciliteiten en met hulp van de kennis van onze gastheer naar hartenlust aan de XM worden gesleuteld. Geen gezeur in de regen met de XM op een paar assteunen, maar comfortabel sleutelen op een brug. Afgewerkte olie in een handige opvangbak. Kortom, prettig voor de mens, de XM en het milieu.

Er zijn wel wat spelregels. Zo is het de bedoeling alleen onderdelen en andere materialen te gebruiken die bij Gert de Jong worden aangeschaft. Om te zorgen dat de juiste onderdelen op 12 april op voorraad zijn, is het belangrijk om bij de aanmelding op te geven welke werkzaamheden je graag uit zou willen voeren. Of deze werkzaamheden op deze dag kunnen worden uitgevoerd wordt door de club in samenspraak met Gert de Jong bepaald. Je ontvangt hierover natuurlijk tijdig bericht, we doen in ieder geval ons best om elke sleutelwens op een gepaste manier te vervullen. Werkzaamheden die geschikt zijn om op deze dag uit te voeren zijn bijvoorbeeld het uitlezen van de veercomputer en het motormanagement, vervangen van veerbollen, uitlaatdelen en remblokken of het verwennen van de XM met een onderhoudsbeurt.

Algemene Ledenvergadering
De algemene ledenvergadering is het moment om je nader te informeren over het reilen en zeilen binnen de club en eventueel vragen te stellen aan de bestuursleden. Daarnaast is aanwezigheid van leden gewenst om te stemmen over enkele voorstellen. Details treft u aan in de Ambiance Extreme die de komende dagen bij u in de bus valt.

Barbecue
Hij is weer terug, de geliefde barbecue! Als beloning voor de sleutelaars na gedane arbeid heeft deze natuurlijk een toegevoegde waarde. Dat betekent uiteraard niet dat andere leden niet welkom zijn. Sterker nog, ook voor alleen de barbecue zien we jullie graag verschijnen! Vlees vers van de grill, salades, sauzen, brood, alles is erbij. Aan de vegetariërs is natuurlijk ook gedacht.

Tijdsschema:

10:00 - 12:00       Sleutelen (werkzaamheden worden vooraf ingeroosterd)
12:00 - 12:30       Lunch voor de aanwezige sleutelaars.
12:30 - 15:00       Sleutelen (werkzaamheden worden vooraf ingeroosterd)
15:15 - 16:15       Algemene ledenvergadering
16:15 - 18:00       Barbecue

Aanmelden
Wilt u zich aanmelden voor dit evenement? Dit kan t/m donderdag 3 april 2008. Voor de barbecue geldt een eigen bijdrage van € 12,- per volwassene en € 6,- voor elk kind t/m 12 jaar. Dit dient ter plaatse te worden afgerekend, bij voorkeur gepast. Als u zich voor dit evenement wilt aanmelden kunt u het beste het aanmeldformulier op de clubsite gebruiken, u komt hiervoor deze link volgen . Graag tot ziens op dit feestelijke evenement!

Routebeschrijving
De N201 is de provinciale weg van Hilversum naar Haarlem. Deze loopt onder andere tussen de afrit Vinkeveen (4) van de A2 en de afrit Hoofddorp (3) van de A4.
Tussen Uithoorn en Aalsmeer neemt u op de N201 bij de verkeerslichten de N231 in noordelijke richting (dus niet richting Kudelstaart).
Direct hierna gaat u bij de eerste verkeerslichten linksaf.
U bent nu op de Lakenblekerstraat en na circa 400 meter treft u aan uw linkerkant Citroën garage Gert de Jong Automobielen. Hiertegenover (dus aan de linkerkant van de weg) treft u gelegenheid om te parkeren.

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 01 april 2008 01:36 AM
  [ # 1 ]

Nou, ik ben erbij! Vorige keer alle dashboarldampjes vervangen en ook de veerbollen. Nu is de uitlaat van de break aan de beurt…

Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 01 april 2008 02:13 PM
  [ # 2 ]

Ik ben er iig voor de bbq. Aan de XM hoeft momenteel weinig noodzakelijks gesleuteld te worden, of toch iig niet wat in een paar uurtjes gedaan kan worden op een meeting (-> nieuw stuurhuis). Daarentegen zou ik er niet vies van zijn als iemand mij eens kon laten zien hoe ik de rijstand op de goede hoogte kan krijgen, want dat wil ik maar niet vatten vanuit de boekjes.

Animal triste post coitum

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 01 april 2008 09:11 PM
  [ # 3 ]

Lucas nog even een vraagje. Ben je de hele sleuteltijd zoet met het vervangen van de uitlaat. Anders zou ik ook nog wel de 210.000 km beurt willen doen (of een deel d’r van).
Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 01 april 2008 10:40 PM
  [ # 4 ]

In je eentje moet je die in 2uurtjes wel vervangen hebben. Dus als je het effectief wilt aanpakken, dan zet je de kar op de brug, laat je de motorolie lopen, vervang je de uitlaat, duw je de carterplug er weer in en voorzie je het blokkie van verse sap.

Animal triste post coitum

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 01 april 2008 11:50 PM
  [ # 5 ]

Exact, uitlaat vervangen is geen ingewikkelde klus, het is alleen handig als je een beetje ervaring hebt met het afhangen ervan. Je wilt er hem op zo’n manier onder hebben hangen dat hij nergens tegen aan rammelt, maar daar kan een van de monteurs je prima bij helpen.

Groet,

L

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 02 april 2008 12:07 AM
  [ # 6 ]

Door al het gedoe met de xm helemaal vergeten aan te melden Surprisedops:  Surprisedops:

Snel maar even doen! Van de xm moeten wat dashboardlampjes vervangen. Wat kosten die dingen bij elkaar ongeveer? Jij zal dat denk ik nog wel weten arjan? Lijkt me een mooi klusje voor daar… Al durf ik haar haast niet binnen te rijden zoals ze er nu uit ziet Surprisedops:

Xsara Coupe

Profiel  

Lucas Unger
Administrator

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 02 april 2008 12:18 AM
  [ # 7 ]

Euh, tsja, wat kost een steeklampje? Het zijn er wel veel, maar onder de 2 tientjes ben je toch echt wel klaar. Op verzoek regel ik een plekje buiten achter op de parkeerplaats Very Happy .

Groet,

L

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 april 2008 12:21 AM
  [ # 8 ]

En dan zeker in de regen buiten achter lampjes vervangen Laughing
Heerlijk… Mn snelheidsmeter is maar half verlicht en mn temperatuurdisplay ook maar half. En van mn airco werken ook niet alle lampjes… Hoog tijd om t eea te vervangen dus Very Happy Langzaamaan begint ze nu steeds mooier te worden, dus dat moet ook maar is aangepakt!
Spuiten gaat helaas pas mei worden Sad

Xsara Coupe

Profiel  

Lucas Unger
Administrator

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 02 april 2008 12:28 AM
  [ # 9 ]

Dashboardlampjes vervangen is een erg bevredigend klusje. Ik zelf vind het in ieder geval een rotgezicht, zo’n half verlichte tellerbak.

Groet,

L

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 02 april 2008 12:33 AM
  [ # 10 ]

Vertel mij wat Confused  Maarja, waren even wat andere dingen die hoge prioriteit hadden Very Happy Noteer mij maar voor de lampies. Ik neem aan dat ik die via hen koop? Moet ik daar nog iets voor regelen?

Xsara Coupe

Profiel  

Lucas Unger
Administrator

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 02 april 2008 12:42 AM
  [ # 11 ]

Ik heb je genoteerd voor de dashboardlampjes. Wij zorgen dat Gert lampies in huis heeft. Onderdelen reken je ter plaatse af bij onze gastheer. Ook BBQ’en neem ik aan?

Groet,

L

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 02 april 2008 12:43 AM
  [ # 12 ]

Das toch geen vraag Wink  Wel sleutelen niet barbeknoeien? Shocked Kan dat ook nog? Laughing
Uiteraard ook barbeknoeien Cool  Zal ik nog even t formuliertje insturen van de site?

Xsara Coupe

Profiel  

Lucas Unger
Administrator

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 02 april 2008 01:04 AM
  [ # 13 ]

Nee, via site hoeft niet ook nog, je staat al op de lijst.

Groet,

L

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 02 april 2008 01:05 AM
  [ # 14 ]
Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 02 april 2008 01:14 AM
  [ # 15 ]

Ik kan ^%£*$”(!)&% weeeer niet komen. Ik had zo graag mijn lhm lekkage aan willen pakken. Helaas.

Profiel  

1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook