EW schreef:
Een niksan?
Maar hij heeft LPG.
Serieus LPG is nog goedkoper als diesel
Maar is een Berlingo geen optie?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
We hadden het over een rationele keuze met betrekking tot een auto.
Dan is er nog maar één land van fabricage…...
paso schreef:
Serieus LPG is nog goedkoper als diesel
INderdaad: mijn C5-break G3 is net zo duur als, zo niet goedkoper dan mijn ZX-break diesel.
EW schreef:
Ratio kan ook over de grens
LPG, ja, ok, dat is idd een optie echter, ik ben toch wat huiverig voor LPG als het niet nieuw is ingebouwd eigenlijk. Daarnaast vind ik dieselen enorm lekker (niet rationeel, kweet het).
Heb met de huidige eigenaar van een Saxo een principe akkoord. 4/5 mei gaan we zaken doen, eerder lukt uit praktische overwegingen niet. Het gaat over deze:
advertentie marktplaats schreef:
Opties:
- Stuurbekrachtiging
- Elektrische ramen
- Radio CD-Speler
- Pioneer 3 weg speakers in de voorportieren (heerlijk geluid)
- Airbag
- Centrale vergrendelingHistorie:
De auto is van leasebedrijf Flexrent geweest en er is 1 berijder geweest voordat wij de auto kochten (aantoonbaar).
Onderhoud:
-De distributieriem is vervangen tijdens een onderhoudsbeurt op 102.000 km (omstreeks april 2007)
-De voorbanden zijn toen ook vervangen (profiel is uitstekend)
-De achterbanden hebben een zeer goed profielOp 23 januari 2008 hebben wij een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren inclusief de APK.
Vervangen zijn:
- Linkerachterwiellager en remtrommel
- Voorremschijven en blokken
- en natuurlijk alle vloeistoffen en 5W40 Valvoline full syntetische motorolie.
De rekening hiervan is ter inzage aanwezig.Originele boekjes en reservesleutel aanwezig. Daarnaast is de Nationale auto pas (NAP) aanwezig met een waterdichte historie, wat betekent dat de kilometerstand is gegarandeerd.
Vanwege onderhoudshistorie en kilometerstand alsmede prijs was dit de meest interessante aanbieding. Donderdag kreeg ik bericht dat vrijdag een koper zou komen, vrijdag zag ik dat ‘gereserveerd’ weer vervangen was door de prijs, zaterdag kreeg ik bericht dat de koper nog niets van zich had laten horen nadat hij vrijdag kort voor overschrijven had gebeld niet te kunnen en zaterdag contact zou opnemen, zaterdag middag kreeg ik een bericht dat de aanbieder het wel welletjes vond en plannen gewijzigd heeft. Hij zou nog met de Saxo op vakantie gaan en bij terugkomst zouden we de boel rond kunnen maken. Dit was ok wat mij betreft. Dus, als alles goed gaat heb ik begin mei de 71-LS-HJ op mijn naam staan. Mooi wit is niet lelijk wordt de gevleugelde kreet ofzo…
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92