xm van eddy Planckaerts
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 24 september 2004 10:22 PM

ikzat net ff rtl boulevard te kijken en daar was een stukje over de belgische ex pro wielrennen eddy Planckaerts.
die zit al een tijdje in een soort real live soap. nou zag ik op zijn tereintje ( wat een chaos ) 2 xm-men staan. waarvan 1 gebruikt werd om een generator aan te drijven !! Shocked  gewoon auto op bokken, direct met de aandrijfas op een agregaat.

heeft iemand daar film of foto materiaal van?

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 24 september 2004 11:32 PM
  [ # 1 ]

Re: xm van eddy Planckaerts

erik wijngaarden schreef:

ikzat net ff rtl boulevard te kijken en daar was een stukje over de belgische ex pro wielrennen eddy Planckaerts.
die zit al een tijdje in een soort real live soap. nou zag ik op zijn tereintje ( wat een chaos ) 2 xm-men staan. waarvan 1 gebruikt werd om een generator aan te drijven !! Shocked  gewoon auto op bokken, direct met de aandrijfas op een agregaat.

heeft iemand daar film of foto materiaal van?

Ja, nu ben ik ook nieuwsgierig… zoals ik altijd nieuwsgierig ben zodra ik Citroën en film in één zin lees Smile

Profiel  

Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 438

Gepost: 26 september 2004 10:11 AM
  [ # 2 ]

Da’s hier in België dus een soap geweest, net zoals over de Pfaffs en in NL over Adam Curry.

Voor zover ik gezien heb, heeft de zoon van Planckaert tenminste de rijvaardige XM nog onder zijn hoede, de rest van het oud ijzer is opgeruimd.

Even zoeken op Google leert me dat SBS6 de serie in NL gaat uitzenden. Bron .

Daar zitten vast wel wat stukjes beeldmateriaal in. Vanavond dus kijken.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 september 2004 09:07 PM
  [ # 3 ]

http://www.sbs6.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=13

vanavond op tv…  tapen dus !  hier laat de zoon van .. zien hoe hij energie opwekt met zijn XM Smile

sbs6 21.25

Zo’n anderhalf jaar geleden verhuisde Eddy Planckaert met zijn echtgenote Christa en hun drie kinderen naar een afgelegen vroegere jachthut in de ArdennenEen bewuste en moedige keuzewant het gezin leeft er zonder veel comfortElektriciteit moet zelf worden aangemaakt en dat is een hele uitdaging zonder generatorGelukkig heeft oudste zoon Francesco een technisch brein en heeft hij een ingenieuze oplossing bedachtDat de friteuse en de wasmachine niet tegelijkertijd gebruikt kunnen wordennemen de Planckaerts graag op de koop toe
Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 26 september 2004 09:31 PM
  [ # 4 ]
erik wijngaarden schreef:

http://www.sbs6.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=13

vanavond op tv…  tapen dus !  hier laat de zoon van .. zien hoe hij energie opwekt met zijn XM Smile

sbs6 21.25

Zo’n anderhalf jaar geleden verhuisde Eddy Planckaert met zijn echtgenote Christa en hun drie kinderen naar een afgelegen vroegere jachthut in de ArdennenEen bewuste en moedige keuzewant het gezin leeft er zonder veel comfortElektriciteit moet zelf worden aangemaakt en dat is een hele uitdaging zonder generatorGelukkig heeft oudste zoon Francesco een technisch brein en heeft hij een ingenieuze oplossing bedachtDat de friteuse en de wasmachine niet tegelijkertijd gebruikt kunnen wordennemen de Planckaerts graag op de koop toe

ik wou het net zeggen toen ik net achter de buis zat !!!
kijken vanavond om 21.25 uur !!!

Roy :cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 27 september 2004 12:53 AM
  [ # 5 ]

ik heb hem op de pc opgenomen. de voledige aflevering staat in de map films van de bestanden server.
er staat ook een losse clip waarin alleen het deel van de xm als generator. erg leuk weer allemaal Cool

ik zie net dat er een montage fout zit in de hele aflevering, dat los ik morgen wel op, de volgorde is nu verkeerd.  Surprisedops:

losse clip staat ook hier: http://www.erik-wijngaarden.nl/fun/xm_generator.wmv

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 27 september 2004 01:08 AM
  [ # 6 ]

Tsja….ik heb er samen met Renz naar zitten kijken…(mooie omgeving daar, de Ardennen en de Eiffel ernaast)...het was een XM diesel (ik denk een TD?).....maar ze moeten nog iets verzinnen m.b.t. het vragen van meer stroom in huis en de dieselmotor dan meer toeren moet maken.

Maar daar zijn toch wel apparaatjes voor ?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook