Re: Late CitroExpert
ID66 schreef:zullen ze bij CE de officiele introductie van de C4 nog net willen verslaan in het komende nummer. Is wel meer gebeurd dat daarom het blad wat later verscheen. In het belang van alle Citrofielen in Nederland vind ik dat Citroën de introducties in het vervolg op zo’n 2 weken voor de verschijningsdatum van CitroExpert moet plannen. Moet toch kunnen?
PeTeR
Wat mij betreft doen ze er wat minder nieuwe citroens in het blad !! en meer oudjes!!
Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Helemaal mee eens XM’Metje….......................... lang leve de historie van Citroën.
Maar is er al nieuws na het sturen van een mail door Tom naar CE. :
CE komt eraan, althans, dat stond in de meel die we terug kregen….
Tom Duckpower schreef:CE komt eraan, althans, dat stond in de meel die we terug kregen….
Waarschijnlijk willen ze ook nog iets van de Autoshow in Parijs erinzetten :
HIJ IS ER!!!!!
(is bij mij de postbode zo vroeg of is iedereen aant werk of op school, ik moet nog naar school…. )
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Wij werken gewoon tot s’avonds beste Tom
Maar de Citroexpert is er…......... NIET….............
niets in mijn brievendus. Mag ik gaan vloeken : : :
Ik ga mijn vriendin maar vervelen vanavond .
Ron
ik heb hem anders wel door de bus gekregen vandaag. Er is weer genoeg leesvoer ..
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Aààààch….....
r.kerstens schreef:Maar de Citroexpert is er…......... NIET….............
‘t zal toch niet aan de plaats liggen. Ik heb hem wel netjes ontvangen. Misschien zit de postbode hem nu te lezen.
Maakt trouwens niet zoveel uit hoor ..... D’r staat dit keer niet veel bijzonders in. Wat over dat ouwe spul, DS, 2CV, CX enzo. Dan nog wat nieuwigheden en weer wat over speelgoedautootjes en boeken. Beetje sfeerfotoos van Frankrijk, wat advertenties. Tsja. Eigenlijk hetzelfde als altijd. Oh ja. Foto’s van het Archeon. Maar daar ben je zelf geweest.
Je merkt het al, je mist niks. Ik zou uit protest je abonnement gewoon opzeggen.
PeTeR (druk aan ‘t lezen en plaatjes kijken)
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
jaaaa, hij is er! eindelijk..
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Fijn zulke ” Citroënvrienden” Peter in het bijzonder
Ik mis er inderdaad niets aan, ik ben totaal niet geinteresseerd in van die oude koekblikken die de neiging hebben om tot roest terug te keren naar de aarde, natuur.
Miniaturen vind ik ook niets…...die ik heb staan laat ik door mijn kleine
neefje verbouwen tot stockcars.
Enne die folders die ik heb,lekker om de bbq mee aan te steken.
Maar waarom, waarom, waarom,
hebben jullie de nieuwe Citroexpert al wel en ik niet.
:28
Ps.
Die Archeon foto’s kunnen nooit zo mooi zijn als die van mijzelf :1323
Wel of niet
r.kerstens schreef:en ik niet.
Ron,
het is nu al 30 september 23:00. Je hebt nog geen kreet geplaatst als “Ja, ik heb hem ook” of zoiets. Ben je hem nu aan het lezen of zit je nog voor de brievenbus te wachten?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Ben vandaag bij de Donner wezen kijken voor de nieuwe CE, maar daar lag nog steeds de oude
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Beste Peter en alle anderen,
.......GEEN CITROREXPERT, nog niets
Wel contact gehad en het blijkt dat ik een kado jaarabonnement heb gehad, dat klopt die heb ik van mijn vriendin gekregen voor mijn verjaardag ...... jaja ze is soms ook lief….....en braaf
Deze worden niet automatisch verlengt dus vandaar, wel stom een acceptgiro met een briefje lijkt me best handig, kun je altijd nog kiezen.
Ik heb opnieuw een abonnement aangevraagd vandaag en de Citroëxpert gingen ze nog op de bus doen, dus met een beetje geluk MORGEN :
Wel nog even naar de `boekjesmevrouw` geweest in het dijkcentrum om een paar andere oldtimerbladen te kopen.
Pssssssst ik heb wel stiekem in de nieuwe Citroexpert gebladerd die er lag ops: nadat het nat werd onder mijn voeten heb ik mijn mondhoeken drooggemaakt en maar terug gelegd.
Als het goed is is morgen de postbode mijn vriend
Fijn WEEEEEKEEND alle.
Ron
Ik heb em ook nog niet. Misschien is het omdat ik geen abbonee ben
Schijt aan originaliteit.