Xantia Break (hier een wagon) achterklep
wouterwouter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 09 april 2008 10:56 AM

Mijn Xantia wagon heeft plotseling besloten mij niet meer in de bagageruimte toe te laten.  Geen waarschuwingen of stroef openen.
De klep handel kan een paar mm ingeknepen worden, maar is dan volkomen vast.  Heb geprobeerd met de sleutel en ook afsluiten/openen met de electrische opener.  Niets werkt.
Heeft ieman dat eerder ondervonden en is er een oplossing?  Hartelijk dank voor de hulp en groeten uit zonnig Australie.
(Australie heeft een interessant Franse autos forum:-
www.aussiefrogs.com.au

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 09 april 2008 11:12 AM
  [ # 1 ]

Is het misschien iets met een zekering die stuk zou kunnen zijn ik neem aan dat je cv hebt op de xantia, is het mogelijk om de bekleding van de klep te halen, misschien is het probleem via de binnenkant van de klep te achterhalen,  misschien is er een stangetje los??

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

Momentum
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 327

Gepost: 09 april 2008 12:22 PM
  [ # 2 ]

Ik lees in het andere forum dat je feed er in hebt gehad.

Geen zut in het slot gekomen?

C4 Cactus 1.2

Profiel  

wouterwouter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 10 april 2008 04:13 AM
  [ # 3 ]

Zolang de klep gesloten is kan je niet bij de schroefjes komen om de bekleding eraf te halen.  Het is inderdaad waarschijnlijk een stangetje dat is losgekomen, de vraag is hoe kom je daar bij.
Ja ik had “feed” in de laadruimte, maar dat was voornameljk takken en bladeren, geen meelachtig voer.
Bedankt voor de reacties!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook