Heren,
is het kleppen deel in de middenconsole eigelijk uitwisselbaar? T1 heeft een grote klep, T2 een kleine…
het gaat hierom.. http://www.leboncoin.fr/vi/11658208.htm?ca=12_s
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Leuke diesel, fraai interieur!
Maaruh wat heeft het met de kleppen van de middenconsole te maken? :
Ik meen me te herinneren dat ik deze pannelen uit mijn oude v6 24v (bj.91) wilde halen om over te zetten in een type 2 (sx 2.0i 16v), maar dat de klep voor de Radio niet overeenkwam met type 2.
De middenconsole waar de startblokkering in zit is geloof ik wel identiek.
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Ook de spiegelschakelaar is anders. Is dus niet echt een aanrader om te doen. Ik vind de prijs wel erg hoog…
Domme vragen bestaan niet.
Simmetje schreef:Ook de spiegelschakelaar is anders. Is dus niet echt een aanrader om te doen. Ik vind de prijs wel erg hoog…
bedoel je dat een t2 spiegelschakelaar er niet in past? het gaat mij puur om de houten, echt houten, panelen.
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Dat heb je goed gesnapt !
Past idd niet.
Domme vragen bestaan niet.
Simmetje schreef:Dat heb je goed gesnapt !
Past idd niet.
wij danken u voor deze openhartigheid.
Dit soort essentiele details ervaar ik namelijk altijd pas als ik de boel heb gekocht en eindelijk in de handjes heb….
Je kunt toch ook gewoon de echt houten panelen van een type 2 nemen?
Harm schreef:Je kunt toch ook gewoon de echt houten panelen van een type 2 nemen?
absoluut, liever idd een echt houten set van een T2.
helaas liggen die niet op elke hoek van de straat… net als de deurpanelen.. Hoeveel rijden er niet met leren stoelen en bank maar nog met stoffen pannelen….
Harm schreef:Je kunt toch ook gewoon de echt houten panelen van een type 2 nemen?
absoluut, liever idd een echt houten set van een T2.
helaas liggen die niet op elke hoek van de straat… net als de deurpanelen.. Hoeveel rijden er niet met leren stoelen en bank maar nog met stoffen pannelen….