Afdekhoes bagareruim GP hangt spontaan door…
Molenaar
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 251

Gepost: 10 april 2008 11:42 PM

Vanochtend in de GP gestapt en daar hangt de afdek(rol) hoes zonder aanleiding helemaal door Crying or Very sad

De hoes ligt nu bij de dealert voor een kijk-operatie…

Forumleden met ervaring ?

Ps; het was niet de hoes die een beetje scheef in met de “flapjes"voor de sleuf zat, want dat probleempje heb ik onder de knie door hem netjes recht in te laten glijden Wink (zoals waarschijnlijk vele GP rijders met mij).

Is het ‘s avonds kouder dan buiten?

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 11 april 2008 08:57 PM
  [ # 1 ]

Interne veer die zorgt voor het automatisch oprollen, lijkt mij te zijn losgeschoten. Wagen is nog onder waarborg ; je zal wel een nieuw afdekzeil krijgen Wink .

Profiel  

Molenaar
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 251

Gepost: 19 april 2008 01:05 AM
  [ # 2 ]
C4sohier schreef:

Interne veer die zorgt voor het automatisch oprollen, lijkt mij te zijn losgeschoten. Wagen is nog onder waarborg ; je zal wel een nieuw afdekzeil krijgen Wink .

Smile prachtig die zuiderbuurse teksten: waarborg blijkt inderdaad bij ons garantie te zijn en er is een nieuwe hoes onderweg!

Goed geregeld door de dealert (garagist Wink ) die de auto niet geleverd heeft…

Is het ‘s avonds kouder dan buiten?

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 21 april 2008 12:27 PM
  [ # 3 ]
Molenaar schreef:
C4sohier schreef:

Smile prachtig die zuiderbuurse teksten: waarborg blijkt inderdaad bij ons garantie te zijn en er is een nieuwe hoes onderweg!

Goed geregeld door de dealert (garagist Wink ) die de auto niet geleverd heeft…

Dacht dat ‘waarborg’ in NL meer courant gebruikt werd ; blijkt dus niet het geval te zijn Laughing
Fijn dat je probleempje opgelost wordt !

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook