Ik vind het lullig dat er zoveel reparaties aan zitten en dat je daar geen geld in wil stoppen, maar het rekensommetje verkoopprijs minus reparaties gaat niet op
Gezien je reparaties is je prijs gewoon te hoog. Dus of investeren en doorrijden of goedkoper maken…
Xsara Coupe
B_iks schreef:Dat is weer even investeren, gaat het btw om de inlaat- of uitlaatspruitstukpakking? Ik hoop het eerste voor je.
ik vraag beter niet waroom?
Xsara Coupe schreef:Ik vind het lullig dat er zoveel reparaties aan zitten en dat je daar geen geld in wil stoppen, maar het rekensommetje verkoopprijs minus reparaties gaat niet op
Gezien je reparaties is je prijs gewoon te hoog. Dus of investeren en doorrijden of goedkoper maken…Xsara Coupe
de auto is 2000km gelopen binnen 1 jaar tijd. Voor dat geld hat ik HUMMER kunnen gaan rijen!(kosten per kilometer!!)
echter zijn die niet voor een habbekrats te koop….
en laten jou ook niet zo vaak in de steek(of toch?)
BX-newbee schreef:B_iks schreef:Dat is weer even investeren, gaat het btw om de inlaat- of uitlaatspruitstukpakking? Ik hoop het eerste voor je.
ik vraag beter niet waroom?
Nee , het kan soms tegenzitten, check mijn auto, tapeind linksonder:
Veel succes! Maar het is inderdaad zo dat je onderhoud in principe ‘voor jezelf’ doet, het vertaalt zich niet automatisch naar een veel hogere verkoopprijs. En aangezien je eigenlijk van de auto af wilt, snap ik dat dat een bittere pil is.
Sja, weinig kilometers is niet bevorderlijk voor een auto. 500 euro per jaar is gewoon goedkoop auto rijden. Feit blijft dat een auto met werk minder waard is als de normale waarde min de reparaties…
En deze auto zit flink werk aan. Ik blijf er bij dat 700 dan te veel is en ik kan je nu al zeggen dat je de auto daar niet zomaar voor kwijt gaat raken.
Vriend van me heeft voor 250 euro met een perfecte GTI maanden lopen leuren…
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:Sja, weinig kilometers is niet bevorderlijk voor een auto. 500 euro per jaar is gewoon goedkoop auto rijden. Feit blijft dat een auto met werk minder waard is als de normale waarde min de reparaties…
En deze auto zit flink werk aan. Ik blijf er bij dat 700 dan te veel is en ik kan je nu al zeggen dat je de auto daar niet zomaar voor kwijt gaat raken.
Vriend van me heeft voor 250 euro met een perfecte GTI maanden lopen leuren…Xsara Coupe
klopt!
en voor een GT kan je ook geen €650 vragen….....
misschien wordt ie nu goedkoper??
in twee jaar wil iederen zo eentje hebben en dan zeurt iederen dat ze in de pers landen…..
maar voor en krat bier is een BX nog te verkopen ofzo….
uit het forum is de scandinaaf al verdwenen, rest volgt….
Ik bied 50 euro ..
Totaal aantal Berichten: 27899
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BX-newbee schreef:misschien heb je 500€ om ze ieder jaar in zo’n kl*te kist te proppen. Of een hele wagenpark met zulke hoken??
Heb je al veel andere auto’s gehad? Ben benieuwd of je veel goedkoper uit was toen…
Bij me Xsara ben ik ook meer kwijt, en dat is tot nu toe allemaal nog standaard onderhoud geweest.
Tja banden kosten 160 euro per stuk, die komen altijd per 2…
Dan heb je verder nog niets anders gedaan. Tel daarbij een beurtje bij op en je zit al dik over de 500 euro heen..
Aangezien ik elk jaar minimaal 2x een beurt nodig heb is 500 euro dus helemaal niets op jaarbasis.
Ik vind dat als je voor 500 euro per jaar een BX GTi kan rijden je het niet verkeerd doet, of juist wel, want het is vrij normaal dat een auto onderhoud nodig heeft
Vergeet niet dat er zat mensen zijn die een lease auto hebben van ruim 500 euro PER MAAND, dan heb je nog maar een eenvoudige auto
Ijs schreef:Ik bied 50 euro ..
welke kant??
BX-newbee schreef:Ijs schreef:Ik bied 50 euro ..
welke kant??
voor 100 euro beide kanten? deal..
Arjan Verkade schreef:BX-newbee schreef:misschien heb je 500€ om ze ieder jaar in zo’n kl*te kist te proppen. Of een hele wagenpark met zulke hoken??
Heb je al veel andere auto’s gehad? Ben benieuwd of je veel goedkoper uit was toen…
Bij me Xsara ben ik ook meer kwijt, en dat is tot nu toe allemaal nog standaard onderhoud geweest.
Tja banden kosten 160 euro per stuk, die komen altijd per 2…
Dan heb je verder nog niets anders gedaan. Tel daarbij een beurtje bij op en je zit al dik over de 500 euro heen..Aangezien ik elk jaar minimaal 2x een beurt nodig heb is 500 euro dus helemaal niets op jaarbasis.
Ik vind dat als je voor 500 euro per jaar een BX GTi kan rijden je het niet verkeerd doet, of juist wel, want het is vrij normaal dat een auto onderhoud nodig heeft
Vergeet niet dat er zat mensen zijn die een lease auto hebben van ruim 500 euro PER MAAND, dan heb je nog maar een eenvoudige auto
goed,
als je veel kilometers rijd is €500 zeker niet teveel. Als je per jaar niet meer dan 10.000km rijd, zijn de kosten darintegen enorm.
en dat is een slechte combinatie:
wenig kilometers maken en ieder jaar een berg kosten aan de GTI besteden.
en verkopen of slopen moet ik….....
ik wil hem graag verkopen, maar niet teab,
wat doen?
BX-newbee schreef:Arjan Verkade schreef:BX-newbee schreef:misschien heb je 500€ om ze ieder jaar in zo’n kl*te kist te proppen. Of een hele wagenpark met zulke hoken??
Heb je al veel andere auto’s gehad? Ben benieuwd of je veel goedkoper uit was toen…
Bij me Xsara ben ik ook meer kwijt, en dat is tot nu toe allemaal nog standaard onderhoud geweest.
Tja banden kosten 160 euro per stuk, die komen altijd per 2…
Dan heb je verder nog niets anders gedaan. Tel daarbij een beurtje bij op en je zit al dik over de 500 euro heen..Aangezien ik elk jaar minimaal 2x een beurt nodig heb is 500 euro dus helemaal niets op jaarbasis.
Ik vind dat als je voor 500 euro per jaar een BX GTi kan rijden je het niet verkeerd doet, of juist wel, want het is vrij normaal dat een auto onderhoud nodig heeft
Vergeet niet dat er zat mensen zijn die een lease auto hebben van ruim 500 euro PER MAAND, dan heb je nog maar een eenvoudige auto
goed,
als je veel kilometers rijd is €500 zeker niet teveel. Als je per jaar niet meer dan 10.000km rijd, zijn de kosten darintegen enorm.
en dat is een slechte combinatie:
wenig kilometers maken en ieder jaar een berg kosten aan de GTI besteden.
en verkopen of slopen moet ik….....
ik wil hem graag verkopen, maar niet teab,
wat doen?
Sja, het is met een bx toch echt maken of TEAB. Daarbij stond in je advertentie gewoon: TEAB…
Wat wil je? een niet perfecte bx is gewoon een gevalletje TEAB
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 27899
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vergeet niet dat een BX GTi in een prijs segment van ruim 35.000 euro geplaatst moeten vandaag de dag (misschien nog wel meer, nieuwprijs toen was al ruim boven de 20.000 euro!). Je rijdt gewoon een erg luxe auto.
500 euro aan onderhoud voor 10.000 km vind ik niet veel. Als ik dat op papier kan krijgen dan teken ik daar denk ik voor
Dan rijdt ik gewoon het hele jaar in me CX
Goed als je de auto wil verkopen dan kan je de auto in het Aangeboden deel van het forum aanbieden, of op CitroMarkt.
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
en voor een GT kan je ook geen €650 vragen….....
JA
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)