Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
hogervp schreef:sssst.
Zit nog ‘s te kijken, denk toch dat ik ‘m wel (zo goed als) spiegelglad kan krijgen, zie nu dat dat op stukjes waarvan ik dat niet gedacht had ook gelukt is
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Ik hoop dat je een mooi eindresultaat zult krijgen!
Goed bezig !
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Zow, ik heb er maar een neie kap op gezet, de ouwe was vies…
Nou nog een keer bijpolijsten en bevestigingsclipjes voor ‘t embleem scoren.
Overigens, in het kader van dingetjes die na de allereerste serie gemodificeerd zijn:
Hierdoor moest ‘t motorkapslot met de nieuwe kap ook flink omhoog om te kunnen sluiten.
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Nu nog een nieuw Citroen embleem op de kap!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ja, moet ik nog clipjes voor scoren.
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Ooow ik heb nog wel van die clipjes! Die mag je wel van me overnemen Zitten op een zilveren Deauville uit 91. Voor €850 heb je de clipjes en een hele Deauviller erbij !!!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Haha Nah, dan vermindert de Deauville zo in waarde…
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Daar heb je helemaal gelijk in
Maar als je nog iemand weet
Totaal aantal Berichten: 1036
Geregistreerd: 24-08-2012
- BX 16 TZI Automaat
gewoon op de sloop een citroen logo scoren toch? desnoods een moderne moet je dan eends kijken hoe idereen hier door het lind gaat
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Hmm… Extra groot goudkleurig embleem, chroomstrips langs de spatbordranden, spinners… En dan natuurlijk nog schapenvachtjes, of nee, luipaardmotief stoelhoezen en een vossenbontje aan de binnenspiegel
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
mooi man! dus nu kan ik de DS brengen? of wil je eerst met de 504 aan de gang?
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Doe de DS maar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gisteren bij Chyparse bollen laten vullen. Achter hadden ze allebei nog 30 bar, voor 45 en 50 bar, bijna vol dus nog. Maar de voorraadbol had nog slechts 10
Hierdoor ‘t vermoeden dat die bol al halfleeg was toen ‘ie erop is gezet. Voor de bollenwissel, 3 jaar geleden, bleef ‘ie ook dagenlang hoog staan, sinds de bollenwissel stortte ‘ie binnen een paar uur in. Toch heb ik ‘m nooit overdreven horen tikken. Bij starten was ‘ie ook altijd snel weer in de benen, vaak alleen op de startmotor al. Overigens stort ‘ie nu, met gevulde bollen, nog steeds binnen een paar uur in.
Voor ‘t weggedrag heeft ‘t vullen geen verschil gemaakt, ook niet te verwachten met deze waarden, ik vind ‘m nog steeds vrij stuiterig, of beter gezegd, bonkerig, en hij heeft bijvoorbeeld moeite met verkeersdrempels terwijl ik daar eerder met plezier overheen ging. Dat moet ik dus kennelijk ergens anders zoeken, vooral in de voorveerpoten vermoed ik. Wel vreemd, want voor de lekke remleiding had ‘ie dus echt DS-ambities.
Heb trouwens gelijk ook clipjes voor ‘t motorkapembleem gescoord Gaat er nog niet op, denk dat ik er toch nog een laag overheen ga spuiten.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
stroeve veerpoten zou best kunnen natuurlijk. hoe vers is de LHM?
en jij blijft lekker bezig met die kap hè?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ach, had de keus ‘m voor monteren nog een keer te spuiten of te polijsten of eerst te kijken hoe ‘t er op de auto uitziet. Ga dus denk ik toch voor nog een keer spuiten. En dan ook een nieuw spatbord, wat andere plekjes en ‘t dak.
Veerpoten zijn niet stroef, behalve uiterst laag en uiterst hoog, maar ik denk dat ze gewoon ook weer harstikke lek zijn intern, waardoor de hoogteregelaar de weg kwijtraakt.