SX 1.6 HDi, met als extra’s LM velgen, dorpelbeschermers, detectiepack.
Ik ben niet thuis in de Nederlandse aanduidingen, maar neem aan dat SX in België ongeveer overeenkomt met Ambiance in Nederland.
Enne, aangekocht door de firma (geen lease), maar in elk geval niet particulier aangekocht—> ik duid dus ‘lease ’ aan.
C4GP
Particulier aangeschaft. Ambiance in LPG uitvoering. Dakrails en parkeerassistent achterzijde als extra’s.
Greetzz Mart1n
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Exclusive als particulier aangeduid, en als Belg. We gebruiken de auto vooral prive, soms woon-werkverkeer.
SX komt ongeveer overeen met Ambiance denk ik ook. dus SX-rijders, laat je horen .
In België was ook een VTR versie te koop, die hadden we bijna gekocht in oktober (oud stockmodel), maar was toen al niet meer in de car-configurator te zien, en was zonder eb6v, die we per se wilden.
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
Een LB van de LM
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Caysee schreef:Er bij nog wel het Pack detection 2 (voor de voorkant) met het LDWS en parkeerplaatsassistent (nog noooooit gebruikt…..)
Die parkeerassistent is speciaal voor de vrouw (sorry dames, ik verval nog wel eens in vooroordelen). Ik las zaterdag in de krant dat er een fileparkeerwedstrijd voor vrouwen was geweest. Zou het gebruik van de parkeerassistent dan als vals spelen worden beschouwd??
Ik heb zelf een LB (zie hiernaast) via de LM. Arval in mijn geval.
Een knappe GC4P Lumiere via ING Carlease, wilde eerst gaan voor de zware diesel in Exclusieve uitvoering maar die koste mij netto net zoveel als een BMW 320D. Een heel andere auto, maar dan had de BMW toch wel gewonnen.
Met de LPG aanbieding en de lagere catalogus prijs voor de benzine versie, blijft het financieel binnen de perken!
mvg Rik
GC4P Lumiere 2.0 EBV op LPG in Gris Fer, BT
Prive rijder met de auto hieronder.
Besteld 12 mei, geleverd 9 augustus 2007!
C4GP 2.0 EB6V Exclusive
Kleur: Nocciola
Panoramisch dak
Bluetooth
17 inch velgen Scandola
16 inch velgen Dezent V (winter) met Michelin Alpine4.
Een Lumiere particulier
Grand C4 Picasso 2.0 ltr 16V Lumiere
Zwart met Roskilde wielen.
Voorheen: BX 1.4, BX 1.6 TRI, Xantia 1.8, Peugeot 406, Xantia 1.8 Break, C5 break 2.0