Yep!
Jos van der Voort
Handig!
zx1.4i
Jos van der Voort
paso schreef:ZX-Enschede schreef:Er is hier een koppensneller op het forum…..
In dit topic zelfs.
Ehm ops: , eerst moet deze koppensneller zijn eigen Xantia fixen, op korte termijn kan ik je niet helpen
Maar goed, een 1.6XU is wel effe wat meer werk dan een TU blokje, een 1.6XU fix ik niet effe in een dagje. Rijd de auto nog? of heb je daar in de buurt een goede sleutelplek/werkplaats waar je terecht kan.
Passen die gevlakte kop van mij en zo op dit (latere) XU blok?
Jos van der Voort
Ik kan nog gewoon rijden. Als ik dit met beleid doe, kan ik ook nog wel een heel end komen… neem gewoon wat liters kvs mee
Trouwens nog een ander punt, het temperatuurmetertje van de ZX zette de monteur en ik in een interessante discussie….
de eerste streepjes tot de 90, gaan per 10gradenC, echter zit er vanaf de 90 onregelmatige afstand, en een streepje extra, net voor de 120C….. Volgens de monteur is de eerste streep na de 90 95C ipv 100… Iemand enig idee?
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Dat is een echt interessant en relevant probleem gezien jouw situatie
Boven de 90 graden is het niet meer belangrijk want te heet.
KVS van de Action is 1,49 een fles!
Jos van der Voort
- C3 1.4 VTi Exclusive
Dus waarom nog druk maken over een koppakking!
Volgens de monteur kon het geen kwaad, aangezien ik er laatst een nieuwe 89C thermostaat ingezet heb van Vernet (origineel zit er ook een 89variant in, en die oude stond altijd open) Maar aangezien de koppakking lek is, word het systeem dan niet automatisch warmer?? Zeg ik dit goed?
Ries schreef:Dus waarom nog druk maken over een koppakking!
Die is nogsteeds stuk, dus lijkt me wel iets om druk over te maken?!?!
Geef je kenteken eens in bij http://www.hbase.nl. Ik wil graag de drieletterige motorcode weten die je dan te zien krijgt.
Jos van der Voort
Citroen ZX 1.6 mot.bfz 1580cc 65kw 03-96 t/m 09-97
ik ben zo de stad in, dus ik reageer morgen pas weer… iig alvast bedankt voor jullie inspirerende antwoorden
De vraag is dus nu dan:
Past een kop van een BDY op een BFZ?
Jos van der Voort
- C3 1.4 VTi Exclusive
Worrum schreef:Volgens de monteur kon het geen kwaad, aangezien ik er laatst een nieuwe 89C thermostaat ingezet heb van Vernet (origineel zit er ook een 89variant in, en die oude stond altijd open) Maar aangezien de koppakking lek is, word het systeem dan niet automatisch warmer?? Zeg ik dit goed?
Ries schreef:Dus waarom nog druk maken over een koppakking!
Die is nogsteeds stuk, dus lijkt me wel iets om druk over te maken?!?!
Goed lezen..
- C3 1.4 VTi Exclusive
Zeg, worm, kan ik die meneer afzeggen? Je lijkt weinig geïnteresseerd.
Beetje de stad in, waar naar toe, Paddy’s?