4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

verzinkte ds op duckservice leek site gespot
jeroen24
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24

Gepost: 28 april 2008 02:57 PM
  [ # 46 ]

ik had even wat rpijzen genoemd maar ben ff op de vingers getikt door de moderator was vergeten dat dit niet mag .. toch maar even onder 4 ogen dan maar he ....voor die geen die belangstelling heeft.

een dag niet ge-citroen-end is een dag niet gezweefd!

Profiel  

jeroen24
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 april 2008 02:59 PM
  [ # 47 ]

elektrolitisch kan niet worden gebruikt op grote delen zoals een carrosserie , komt ook niet in alle hoeken en ruimtes .. heb je dus geen reet aan eigenlijk.

voor kleine onderdelen wel heel erg geschikt trouwens

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 591

- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Gepost: 28 april 2008 07:50 PM
  [ # 48 ]
DriverD schreef:

Nogmaals mijn vraag aan Jeroen24:

Wat voor invloed heeft de hoge temperatuur op de structuur van het metaal?

Waarschijnlijk bijzonder weinig. Er word zachtgegloeid op bv 200 graden celsius, maar dan moet het ‘werkstuk’ echt uren in de oven liggen. Wil je precies weten wat er gebeurt zul je veel meer dingen moeten weten. Verschillende parameters zijn :
- samenstelling materiaal. (hoeveelheid koolstof b.v.)
- tijdsduur van de blootstelling aan de temperatuur
- hoe word er afgekoeld
- hoelang duurt het afkoelen

Wat linkjes met basis dingen van ijzer :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fasediagram
http://mail.vssd.nl/hlf/m002h05.pdf
http://www.warmtebehandelingen.nl/toon_artikel_een_kolom.asp?aid=23

Ook in het boek ‘Materiaalkunde voor technici’ van Budinsky staat precies uitgelegd wat er gebeurt tijdens warmtebehandelingen.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004001996972&Section=BOOK

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 28 april 2008 09:04 PM
  [ # 49 ]

Je hoeft mij niet uit te leggen hoe een ijzer-koolstofdiagram in elkaar zit. Dat heb ik op de HTS en de Technische Universiteit geleerd.
Ik vraag me alleen af of de aanbieder weet waar ie mee bezig is.

Citroen!

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 28 april 2008 09:12 PM
  [ # 50 ]
DriverD schreef:

Je hoeft mij niet uit te leggen hoe een ijzer-koolstofdiagram in elkaar zit. Dat heb ik op de HTS en de Technische Universiteit geleerd.
Ik vraag me alleen af of de aanbieder weet waar ie mee bezig is.

Dan moet je dat vragen. Als je niet de goede vraag stelt, krijg je altijd het verkeerde antwoord Very Happy. (hoort een academicus toch zeker te weten)

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 28 april 2008 09:17 PM
  [ # 51 ]

Als ik het tot 2x toe vraag en ik krijg geen antwoord, dan weet ik al uit welke hoek de wind waait….

Citroen!

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 28 april 2008 09:19 PM
  [ # 52 ]

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 28 april 2008 09:21 PM
  [ # 53 ]
DriverD schreef:

Als ik het tot 2x toe vraag en ik krijg geen antwoord, dan weet ik al uit welke hoek de wind waait….

Heb dan lef en vraag het op citromobile, wellicht dat onder 4 ogen alles exact uit gelegd kan worden Wink

Ik neem aan omdat ik al vaker verzinkte delen heb gezien bij Duckservice dat ze hier al enige goede ervaringen mee hebben en de do en dont`s onderhand wel weten

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

jeroen24
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 april 2008 09:29 PM
  [ # 54 ]

ik zit niet zoals somigen hier de hele dag achter de computer heb wel wat beters te doen , dus als je twee keer een vraag stelt had je die even prive moeten mailen of bellen wat mij part ik kan moeilijk antwoorden als ik niet achter de pc zit, maar aan het werk ben , en als iemand anders antwoord geeft is de bedoeling goed.
of stel een betere vraag?

maar goed in dit geval weten we uit welke hoek de wind waait Wink

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 28 april 2008 09:32 PM
  [ # 55 ]

3 dingen, iets heel lang doen wil niet zeggen dat het goed gedaan word. Moddergooien waar dit nu in verzand lijkt me niet de bedoeling.
En als het te doen is om reclame te maken is er een verkeerd topic gekozen lijkt me.

Profiel  

vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2967

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 28 april 2008 09:34 PM
  [ # 56 ]

Eens!

knuffel

Profiel  

jeroen24
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 april 2008 09:51 PM
  [ # 57 ]

ik dacht wij als citrofielen bij elkaar dit wel een leuk item zouden vinden , dit topic is ook toegelaten omdat het een vrij uniek item is , reclame maken mag op het forum niet eens daarom worden er geen prijzen genoemd .

maar niemand is verplicht om hier iets mee te doen hoor is dit niet iets wat je aanspreekt ga er dan niet verder op in en ga dan een topic zoeken die je aanspreekt . Wink

de bedoeling was dus om iets unieks te delen als citrofielen onder elkaar .
lijkt me geen verkeerde opzet toch ?

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 28 april 2008 09:57 PM
  [ # 58 ]

Is zeker geen verkeerde opzet. Maar alleen het verzwijgen van een prijs, houd niet in dat er geen reclame word gemaakt. De naam van je bedrijf is toch reeds meerdere malen genoemd Rolling Eyes

Maar weer terug ontopic, het ziet er bijzonder gelikt uit. Zelf zou ik wegens verschillende bezwaren op het procede, eerder kiezen voor een kataforese behandeling.

http://autobeitserij.nl/index.htm

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 28 april 2008 10:16 PM
  [ # 59 ]

Heren, elkaar aftroeven op gebied van kennis is misschien leuk, maar we zijn op deze manier niet erg opbouwend bezig. Ik zou dit graag anders zien.
Hoewel ik en velen met mij, zonder hiervan kennis te hebben op academisch niveau, in de overtuiging leef dat het chassis na deze behandeling beter is dan origineel, kun jij (DriverD) misschien je kennis delen en Jeroen24 daarmee op weg helpen naar een nog beter product.

Of heeft de hoge temperatuur werkelijk weinig invloed op de structuur van het metaal, zoals jeroentje wist te melden? Want in dat geval is het antwoord op de in duplo gestelde vraag “niets”, en dat is gelijk alles wat Duckservice hoeft te weten zodra ze aan zo’n uitdaging beginnen.

Verder wil ik hier geen discussie hebben over het bestaandsrecht van dit topic op ons forum. Wij denken dat dit een primeurtje is, en daarmee hebben wij besloten dit topic toe te staan onder bepaalde voorwaarden. Mocht je het hier om gegronde redenen niet mee eens zijn, dan weet je de PB-knop te vinden.

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 28 april 2008 10:32 PM
  [ # 60 ]

Patje je hebt PB. Met de uitgebreide redenen van mijn posts Very Happy

Profiel  

4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »