volgens mij mis ik wat
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Je mist niets, je schrijfstijl lijkt volgens sommigen kennelijk op die van een een andere forummer. Ik weet wie ze bedoelen maar die heeft wel een duidelijk andere manier van schrijven en zinnen opbouwen.
Eveneens ben ik tevens ook.
JA (niks van aantrekken )
@ JDT: Je bedoelt zeker dat hij zich niets van die jongens op school moet aantrekken? Ik ken het ook dat ik pas gezien wordt als ik een duitsch hok zou kopen, maar ik ga niet naar die ventjes luisteren. Ik wil rijden wat ik zelf het liefst heb, anders is er geen bal aan.
Oftewel: Luister niet naar die broekies van school, maar kies gewoon wat jij wil hebben
patje74 schreef:@Autofan
Je zet de wereld op zijn kop. Het is maar goed dat ik mij, niet gehinderd door enige kennis, prima kan redden met mijn oude carbjes!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
ga ik ook gewoon doen, een bx dus.
en over m’n schrijfstijl ik heb een zwaar taal probleem ben dus net niet dyslectisch zoals de rest van ons gezin mischien dat het daar aan licht?
Ach, je gebruikt iig redelijk fatsoenlijke interpunctie en ik snap je posts direct. Trek je er maar weinig van aan.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
ik doe m’n best.
Totaal aantal Berichten: 6135
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
patje74 schreef:-niels- schreef:op school kan ik helaas niet aankomen met alleen 1.4 daar moet iets achterstaan.
Whaahaaa!!!!
In de kringen waar auto’s werkelijk al statussymbool worden gezien, parkeer ik het liefst mijn eend zo veel mogelijk in het zicht. Pas dan ben je stoer! Je geeft aan dat je niets te compenseren hebt.
Maar misschien is het daar nog iets te vroeg voor.
Een kameraad van mij vroegah op de MTS had een HY als eerste auto, en de blits dattie ermee had…!
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
-niels- schreef:ga ik ook gewoon doen, een bx dus.
en over m’n schrijfstijl ik heb een zwaar taal probleem ben dus net niet dyslectisch zoals de rest van ons gezin mischien dat het daar aan licht?
Ik stoor me nergens aan hoor, zo was het zeker niet bedoeld. Je manier van schrijven is wat mij betreft prima, echt niets mis mee. Erg goed zelfs als je bedenkt dat je er een probleem mee hebt!
Overigens leuk om te zien dat er nog jongeren zijn die het hoekige model van de BX mooi vinden, ook erg goed voor het imago van de BX
Eveneens ben ik tevens ook.
t zit hier ook wel in de familie hoor
m’n ouders hadden als eerst een 2cv6 club, toen een visa 2cil, een visa 4cil allemaal rood en toen een witte bx 1.4 deauville. toen afgedwaald naar mitsubitshi en later opel en nu weer een citroen c8 en een renault clio
Ik kan je een Chic aanraden! Veel opties en je koopt ze voor relatief weinig geld
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
maar even een kikje in m’n eigen topic aangezien ik nu een rijbewijs en genoeg geld heb
ik zat zelf te denken aan een 1.4 cannes maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld hier, waarom blijft een beetje vaag voor me. wat zou een goed model zijn om mee te beginnen, centrale vergrendeling en elektrische ramen zijn wel leuk natuurlijk maar niet noodzakelijk. ik kan best zonder leven . een 1.9 vind ik eigenlijk wat te zwaar worden ivm wegenbelasting en verzekering.
Een chic is inderdaad aan teraden!
Lekker luxe met 1600 motortje…
Groetjes Martijn
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Maar een 1600 en een 1900 zijn in de wegenbeslasting toch niet anders? Het verschil tussen de 851-950 en 951-1050 is ook maar een tientje per maand. Daar zou ik het niet om laten.
Op verbruik kun je wel flink besparen. Een 1900 rijdt zoieso (misschien enkele zeer goed onderhouden motoren daargelaten) niet zuiniger dan 1 op 12, eerder nog 1 op 11. Een 1400 daarentegen kan soms wel 1 op 16/17 rijden, al zou ik eerder rekenen op 1 op 14/15. Een 1600 zit kwa verbruik volgens mij ongeveer tussen de 1400 en 1900 (verbeter me als het niet zo is).
Je kan ook gewoon een 1400 kopen en daar een GTI interieur in zetten (volgens mij heeft McDean nog zo’n interieur voor 75 euro). Dan voelt het allemaal wat luxer aan.
De allerleukste BX in mijn ogen blijft echter een 19 GT. Er staat er 1 met werk te koop voor 300 euro op MP. Reken dan echter wel een hoog verbruik (maar ook goede prestaties) en veel gesleutel.
succes met zoeken!
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)