Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik heb vandaag een TZI break opgehaalt en daarvoor had ik een ambulance nodig. Ik werdt door iemand erop gewezen dat bij John klein Gunnewiek in Groenlo je er 1 kan huren. Ik navragen ja hoor voor slechts 20 euro voor een halve dag en 40 euro voor een hele dag krijg je al een ambulance mee.
Ook nog een hele gave nette met een elektrische lier en nog meer!:
hij kan ook kantelen:
Niet iedereen zal hier profeit van hebben maar mensen die in achterhoek en twente wonen wellicht wel! Ik zie het ook als een oplossing voor je citroen die niet ophoog meer kan komen die je op wilt halen….
Hopelijk heeft iemand er wat aan!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Das een heel mooi prijsje
En dat kantelen is natuurlijk ook wel héél handig
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Hiervandaan dan ook maar een aanvulling. Voor mensen die in de randstad wonen, in Alphen aan den Rijn bij Stian Duijvelaar kun je voor ik meen 40 of 45 euro voor een volle dag een ambulance huren compleet met lier.. De ambulance is extra laag en heeft geen rare bulten. We hebben hier al meerdere malen zonder problemen een volledig drukloze xm op vervoerd…
Prima adresje en de volgende ochtend terugbrengen is ook geen probleem…
Grote doos spanbanden en dergelijke erbij. Ook een leuk adresje voor de mensen die aan de andere kant van t land wonen
Xsara Coupe
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goeie aanvulling! mischien idee voor een waar kan ik een goede ambulance huren topic?
heb ik eens gehuurd voor een bx 16v uit duitsland op te halen (middels ebay.de) bij bezichtiging geanuleerd daar hij meer (blauw) rookte dan draaide.
Bakker aanhanger verhuur
autoambulance voor € 25 ,- per dag
inclusief sjorbanden.
Dokkum
Tel 0519-297754
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Voor deze ambulances heb je neem ik aan B+E nodig?
Ouwe mopperkont
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Matthijs309 schreef:Voor deze ambulances heb je neem ik aan B+E nodig?
Voor heel veel (tenzij gewicht auto meer is dan max toelaatbare lading en combi onder de 3500 kg)
McDean schreef:
Voor heel veel (tenzij gewicht auto meer is dan max toelaatbare lading en combi onder de 3500 kg)
Volgens mij is die combi met geen enkele auto te maken. Toch? of wel?
Niet zodra je me dubbelassers gaat werken nee
Ouwe mopperkont
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Matthijs309 schreef:Niet zodra je me dubbelassers gaat werken nee
Als de max toelaatbare massa bijv 1700 kg is en je hebt een auto van 1750 dan kan het wel
Maar vaak is de max toelaatbare dan snel 2000 kg
Ik heb gewoon BE dus ik hoef er niet zo over na te denken
Oh dat kan wel.
fiat Ducato - eigen gewicht 2100 kilo, met daarachter een ambulance van 400 kg, en daarop een 1000kg BX. Dan mag je er met B gewoon mee rijden.
Tegenwoordig geld niet meer wat de kar MAG hebben, maar WAT er op staat.
Met een lege ambulance zou je dus zelfs met je BX ervoor mogen rijden.
Test
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Thijsvandebles schreef:Tegenwoordig geld niet meer wat de kar MAG hebben, maar WAT er op staat.
Met een lege ambulance zou je dus zelfs met je BX ervoor mogen rijden.
Wauw! Heb je ook een bron?
(niet dat jij onbetrouwbaar bent, maar het klinkt zo lullig in een discussie hier over… “Jawel, want Thijs zegt….” )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zo heb ik het ook geleerd met rijles (voor BE) maar niemand geloofde me
Je mag dus een autoambulance achter de BX hangen met bijv een eend erop (zit je onder de 1000 kg met een enkelasser) en dus alleen B
Maar weer BE als je er een AX opzet want dan is het 1100 kg
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Thijsvandebles schreef:Tegenwoordig geld niet meer wat de kar MAG hebben, maar WAT er op staat.
Helaas! Niet dus, zie ook de folder hierboven…
Thijsvandebles schreef:Met een lege ambulance zou je dus zelfs met je BX ervoor mogen rijden.
Mits de toegestane belaadbaarheid van de ambulance het leeggewicht van de BX niet overschreidt?! (Lees: nooit)
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )