Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
We gaan in deel een al dik over de veertig pagina’s dus hier maar even verder…
Op veler verzoek ( zie cafe februari ) de presummer cifodestilleermeeting in het pitoreske Overslag. Wie komt er ook?
Aanwezigheidslijst:
Graddus
Jaco cola, vlees
Suus
DigiDaan corona, wodka, appelsientje, sprite… koffie
geoarthc35
tilanus bier
mkatgert
EW
toniclight
eXpelliarMus
Art whisky, jaegermeister
Paul Cornelisse
RikvdS bier, vlees
Wassermann
michel-16v
Hogervp juttertje, cointreau
Citrospeeds
Gompy58 whisky
Rick65bx_gti
eXaMple
Michelangelo
rkerstens
Sparks aanmaakblokjes, houtskool
ieksEmmu groene thee
garagestmarien pastis, palm, pindasaus
Onder voorbehoud:
citroenazu
mssl
Patje74
Stefaan5089
Serge ketel1, krat jupiler
Doranne
DJMoqua
PrutsyLJ
Yvon
(bijgewerkt t/m pagina 21 van deel 2)
In het eerste topic stond een poll voor de aanwezigen. Omdat hier niet uit te halen is wie er gestemd heeft houd ik de bovenstaande lijst aan. Dit zijn de mensen die in de afgelopen 49 pagina’s hebben aangegeven te komen of onder voorbehoud te willen komen. Mis je je naam, wil je graag op de lijst, post een berichtje, eventueel via pb en je komt op de lijst. De precieze adresgegevens zal ik via pb naar de mensen op de lijst sturen, omdat ik mijn privegegevens niet helemaal openbaar op het internet wil gooien.
En dan nu het programma. Verzamelen in Overslag vanaf pakweg 12:00 uur. De verzamelplaats is in principe bij mij thuis, maar gezien het aantal auto’s kan het zijn dat we voor het parkeren uitwijken naar het plein een straatje verder. Ik zal zorgen voor afdoende bewegwijzering. Mensen die graag eerder willen komen of er een weekendje van willen maken moeten dit gewoon even laten weten, dan regelen we dat gewoon, ik houd de vrijdagavond zowiezo open. Vanaf 15:00 uur voor de liefhebbers een korte toerrit door het Zeeuws-Vlaamse landschap, reken op een kilometer of veertig a vijftig en ongeveer anderhalf uur. De rest gaan we invullen zoals het komt, ik hoop op goed weer en zal in elk geval voor een flinke bbq zorgen en voldoende briketten en frikandellen voor de eerste CiFo fricaque. Koffie komt ook in orde, voor de rest van de catering zou ik graag de franse slag inroepen. Oftewel, breng mee wat je denkt te verbruiken of wilt delen. In het vorige topic zijn er al een aantal mensen zo genereus geweest om hun waar aan te bieden, dit zie je in de aanwezigheidslijst achter de betreffende namen staan. Heb je zelf wat in de aanbieding of mis je wat, post een berichtje en het komt er bij te staan. Ondertussen is ook de idee gerezen om een ‘motortje terug in de GS lepelen’ activiteit te organiseren. Dit gaan we niet meteen vastleggen, maar voor de liefhebbers staat de mogelijkheid open. Dan, voor de liefhebbers, bestaat er ook de mogelijkheid om te overnachten op onze uitermate tijdelijke kampeerboerderij. Ik heb plaats voor een behoorlijk aantal tenten (heb dat geregeld met mijn ezels, die staan een groot deel van hun wei voor jullie af). Een vouwwagen of een kleine caravan krijgen we ook wel het weitje op, voor autoslapers of echte campers moeten we het even bij de oprit en de (doodlopende) straat hier voor de deur houden. Mis je nog iets in dit hele verhaal, ben ik wat vergeten, mist er iets heel belangrijks, roep het en we doen er wat mee. Tot de zeventiende
Op speciaal verzoek van het langzaam zenuwachtig wordende publiek heb ik op pagina 17 van dit topic een klein regie-overzicht geplaatst, hieronder de bedoelde tekst:
Ik ga eens heel even de beloofde samenvatting van alle vragen maken en hopen dat ik niets mis/vergeet.
Borden en bestek zijn er voldoende aanwezig, glazen iets minder, borrelglaasjes dan weer wel, dus bier uit het flesje, borrels uit een glaasje en voor de fris redden we het wel, kortom laat dat maar thuis.
Stoelen vind ik een geweldig idee, want ik ben nog altijd niet aan tuinmeubilair toegekomen.
De schildjes vind ik prachtig, zal er zelf zeker ook een paar afprinten (voor eigen gebruik en op reserve). Misschien gebruik ik ze ook wel voor de bewegwijzering
Wat eten en drinken betreft, het makkelijkste is als iedereen meebrengt wat hij of zij zelf ongeveer denkt te verbruiken. Hierbij hoeft dat niet te betekenen dat je perse je eigen spul hoeft te verbruiken, ik ben altijd sterk van het ‘gooi maar op een hoop en haal er uit waar je zin in hebt’ principe. Dit vergt wel wat fantasie en zelfbeheersing. Het eerste om te voorkomen dat er 10 kg worst en idem huzarensalade staat, het tweede om te voorkomen dat die hoeveelheden nog verdubbelen. Juist door wat fantasierijk te werk te gaan krijg je vaak hele leuke dingen. Kortom bedenk wat jij het allerlekkerst vindt op een bbq en om te drinken daarbij, breng dat mee en deel het met een ander, terwijl jij het goed van een ander proeft.
Barbecue, houtskool en frikandellen zal ik voor zorgen.
Kamperen vanaf vrijdag kan en mag, maar wij moeten zelf vrijdag wel even naar de verjaardag van mijn schoonzus (wat voor mij persoonlijk niet lang hoeft te duren ), maar jullie weten je vast wel te vermaken. Laat me aub wel even weten wanneer je dan denkt te komen.
Sanitaire voorzieningen zijn gewoon de wc en de badkamer, voel je niet gegeneerd om daar gebruik van te maken (ok, dat grote raam maakt dat wel iets moeilijker ). Houdt de boel een beetje netjes en maak niet al mijn shampoo op
Iedereen die op de lijst in het openingstopic staat krijgt zo spoedig mogelijk een pb met de exacte locatie etc. Gelieve dit pb even te beantwoorden en daarin aan te geven wanneer je komt, of je wilt blijven mee-eten/slapen (en dan ook graag even tent, auto of anders) en of er nog speciale wensen/vragen zijn.
Zo, ik hoop hiermee de regielijnen duidelijk genoeg te hebben uitgezet, voor vragen zijn er hier nog een bladzijde of 23 over meen ik
Inmiddels heeft iedereen die in de bovenstaande lijst stond op maandag 12 mei een pb gekregen met de exacte locatie. Mis je een pb of wil je toch nog graag komen, laat het me even weten.
Totaal aantal Berichten: 7793
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik ben er (weer) bij!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
OOOOOOOOOOOooooooooooohhhhhhhhhh, wat een maagdelijk lege ruimte hier.
Ik zal die oude even dichtspijkeren
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Die veertig bladzijden moeten we de komende 16 dagen toch vol kunnen krijgen?
- BX 1.9 TURD, de Euro
Lijkt me niet echt een probleem.
Ik vraag me alleen af, hoe het met de douchegelegenheid zit voor zondagmorgen. Of hebben we maar elkaars stanken te verdragen?
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Is het niet geweldig, Rene en Patje hebben synchroon een slotje op deel 1 gegooid
Mooi he…. patje loopt stage bij me
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
- BX 1.9 TURD, de Euro
Rene, ik heb een biertje in het café neergezet voor je.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Halokidoki,
Heeft u nu al een dag program voor ons op papier gezet??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Euh nee Wes, ik moet eerlijk toegeven dat ik me daar ondanks al mijn stellige beloften nog niet in verdiept heb. De komende drie dagen ben ik onder dak, maar maandag ga ik er werk van maken, we beginnen af te tellen he. Heb vanmiddag wel ontdekt dat er ook nog een grote wielerkoers in de regio is dat weekend, dus ik moet eens even kijken of ik de route daarvan kan vinden om onze toertocht een beetje probleemloos te laten verlopen…
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Niet haasten komt vast goed.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Alles sal reg kom
- BX 1.9 TURD, de Euro
graddus schreef:ook nog een grote wielerkoers in de regio is
We zijn toch allemaal de begeleidende wagen voor Michiel, zeker?
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Wij wel, maar ik denk dat ons coureurke te oud is voor de juniorendriedaagse