Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Texaco voorbij Delft is een mooi vertrekpunt. Ik zal er zijn..
ieksEmmu schreef:gompy58 schreef:
@Ieks, kun jij met jou crea bea kennis een bestandje maken dat het schilje 6 A4-tjes beslaat ?
nog 5 dagen te gaanA0 formaat ook goed?
(118,9 mm x 84,1 mm)
Waarom wil ik toch appeltje-0 doen?
10 uur zaterdag morgen verzamelen bij de texaco te delft lijkt mij een prima plan.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Man wat een enthousiasme, het is dat het zulk prachtig weer is, maar een mens zou er koud van worden. Ik ga heel erg mijn best doen om vanavond alle openstaande vragen te beantwoorden en een pb te versturen naar iedereen op de lijst met de verborgen gegevens. Eerst maar eens even eten en het bussie verder in elkaar schroeven, want die Mercedes/Hanomag moet zaterdag wel uit de weg kunnen voor al dat Citroengeweld natuurlijk.
Marc, misschien is het ook verstandig als je de komende dagen wat regie gaat voeren over de mee te nemen spullen. Op dit moment is er nog niet echt een balans in de meegenomen waar.
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Ik heb het gezien Jaco, vandaar dat ik vanavond ga proberen samenvatten voor de goede lezers
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Zo, ik reageer ook weer eens. Ik zweef zaterdag ook mee vanaf de bagger king te Delft en zal daar rond 10-en zijn! Schildje gaat bij mij ook ergens op de auto, misschien op de voorbumper ofso, onder de voorruit is in ieder geval geen plaats omdat daar mn bordje “remmen buiten dienst” al staat
Verder zal ik ook een stuk of 2 stoelen meesleuren, had ik nog niet aan gedacht! Ik krijg er steeds meer zin in
Groetjes, Rik.
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
eXpelliarMus schreef:DigiDaan schreef:Beter bouw je een hoedenplank van 18 millimeter MDF
Daar heb ie helemaal gelijk in Daan, veul beter geluid krijg je daar mee.
juist…
heeft iemand dat nog liggen of moet ik dat zelf scoren bij de bouwmarkt? Dan neem ik gewoon lekker een plaat mee naar overslag haha.
Als iemand de afmetingen voor dat mdf heeft?
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
eXpelliarMus schreef:ik rij al niet voor niets 100kmh met m’n breaky op de snelweg, tis gewoon niet meer te betalen auto rijden!!
Je bent niet de enige hoor. Ik ga de 26e over op gas G3 en hoop op die manier ook wat extra lucht te krijgen in de schatkist. Ik stook nu 1 tank per week weg a 145 euro…. tel uit je winst.
Was voor mij de snelste manier om mijn besteedbaar euro gehalte omhoog te krikken…
en tsja… als ze ook nog een km heffing gaan invoeren, dan laat ik de hollandse 3 kleur achter me…
ieksEmmu schreef:gompy58 schreef:
@Ieks, kun jij met jou crea bea kennis een bestandje maken dat het schilje 6 A4-tjes beslaat ?
nog 5 dagen te gaanA0 formaat ook goed?
(118,9 mm x 84,1 mm)
uhm, ik hoopte een beetje op een ding waar dat je gewoon 6 keer print kan doen en ze zo aan elkaar kan plakken… De printer vreet dit niet…
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Ik ga eens heel even de beloofde samenvatting van alle vragen maken en hopen dat ik niets mis/vergeet.
Borden en bestek zijn er voldoende aanwezig, glazen iets minder, borrelglaasjes dan weer wel, dus bier uit het flesje, borrels uit een glaasje en voor de fris redden we het wel, kortom laat dat maar thuis.
Stoelen vind ik een geweldig idee, want ik ben nog altijd niet aan tuinmeubilair toegekomen.
De schildjes vind ik prachtig, zal er zelf zeker ook een paar afprinten (voor eigen gebruik en op reserve). Misschien gebruik ik ze ook wel voor de bewegwijzering
Wat eten en drinken betreft, het makkelijkste is als iedereen meebrengt wat hij of zij zelf ongeveer denkt te verbruiken. Hierbij hoeft dat niet te betekenen dat je perse je eigen spul hoeft te verbruiken, ik ben altijd sterk van het ‘gooi maar op een hoop en haal er uit waar je zin in hebt’ principe. Dit vergt wel wat fantasie en zelfbeheersing. Het eerste om te voorkomen dat er 10 kg worst en idem huzarensalade staat, het tweede om te voorkomen dat die hoeveelheden nog verdubbelen. Juist door wat fantasierijk te werk te gaan krijg je vaak hele leuke dingen. Kortom bedenk wat jij het allerlekkerst vindt op een bbq en om te drinken daarbij, breng dat mee en deel het met een ander, terwijl jij het goed van een ander proeft.
Barbecue, houtskool en frikandellen zal ik voor zorgen.
Kamperen vanaf vrijdag kan en mag, maar wij moeten zelf vrijdag wel even naar de verjaardag van mijn schoonzus (wat voor mij persoonlijk niet lang hoeft te duren ), maar jullie weten je vast wel te vermaken. Laat me aub wel even weten wanneer je dan denkt te komen.
Sanitaire voorzieningen zijn gewoon de wc en de badkamer, voel je niet gegeneerd om daar gebruik van te maken (ok, dat grote raam maakt dat wel iets moeilijker ). Houdt de boel een beetje netjes en maak niet al mijn shampoo op
Iedereen die op de lijst in het openingstopic staat krijgt zo spoedig mogelijk een pb met de exacte locatie etc. Gelieve dit pb even te beantwoorden en daarin aan te geven wanneer je komt, of je wilt blijven mee-eten/slapen (en dan ook graag even tent, auto of anders) en of er nog speciale wensen/vragen zijn.
Zo, ik hoop hiermee de regielijnen duidelijk genoeg te hebben uitgezet, voor vragen zijn er hier nog een bladzijde of 23 over meen ik
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Als Daan koffie meeneemt, wat voor koffie is dat dan?
Merk en uitvoering.
Mooi Marc, ik denk dat we allemaal prima met deze heldere uitleg uit de voeten kunnen.
Ik maak graag nog een kleine aanvulling die misschien heel erg vanzelfsprekend lijkt, maar denk ik tochniet geheel overbodig is:
Als je eten meeneemt, zorg dan dat dit onbedorven de plaats van bestemming bereikt. Het kan nog wel eens warm worden en in de auto wordt het dan nog veel warmer. Haal dus het eten op het laatste moment uit de koeling cq diepvries, wikkel het in krantenpapier en stop het vervolgens in een gekoelde koelbox. Zo ben je verzekerd van goed eten en hoef je niet toch ineens al het eten van de anderen op te maken.
Marc, is er eventueel ook een mogelijkheid om vlees e.d. ter plaatse aan te schaffen?
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik kan me niet herinneren aangegeven te hebben koffie mee te nemen. Zeker ben ik precies niet van plan de Nespresso mee te zeulen, eventueel kan ik natuurlijk wel een pakje snelfiltermaling meenemen (of twee).
Mensen met voorkeur voor speciale ‘drabmaling’ kunnen denk ik beter zelf een gebruikershoeveelheid meenemen.
@Jaco, ik neem uiteraard mijn coole koelkastje mee
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Zoals eerder gemeld zal ik een krat koud bier verzorgen.
Verder neem ik een verpakking drab mee.
Verder zal ik nog effe kijken wat ik nog aan voedsel mee ga nemen…