Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ik heb zo’n ding nog nooit gebruikt, maar als ik voorop zou rijden via Delft-R’dam-Zeeuwse eilanden, dan vind ik het wel prettig als iemand de kaart erbij zou hebben. ik kan dan rustig de weg in de gaten houden en hoef minder op de route te letten en kan dan meer genieten van wat er om me heen gebeurt
en aangezien ik fotos’en filmpjes “moet” maken is het wel handig als ik niet op de route hoef te letten.
zo even de lijst meenemen:
[list]route Delft-eilanden-Overslag
art
hogervp
tilanus
jaco?
[/list:u]
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hmmm, hoe laat wordt er eigenlijk vertrokken vanaf delluf?
nee, laat ik ook maar niet: dat wordt oorlog hier in huis….
Ik moet zaterdag de boodschappen doen.
- Ami Super
ik heb 10.30 uur gezien, maar Jaco wil nog vroeger geloof ik.
Jaco??
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Je hebt wel gelijk, EW. Ik heb zelf eerst jaren met het stratenboek gereden en ben gelukkig voorzien van een uiterst nauwkeurig richtinggevoel en een fotografisch geheugen. Ik kan dan ook een hele route in mijn hoofd narijden na één blik op een kaart.
Ik zie het wel bij jongere collega’s die vanaf het begin met zo’n apparaat rijden. Ze hebben werkelijk geen flauw idee waar ze zijn of hoe ze er zijn gekomen. Als dat ding uitvalt zijn ze op slag verdwaald..
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
hogervp schreef:ik heb 10.30 uur gezien, maar Jaco wil nog vroeger geloof ik.
Jaco??
We hebben het eerder gehad over 10.00 uur verzamelen en dan uiterlijk 10.30 rijden.
edit; juist, dusss…
hogervp schreef:ik heb 10.30 uur gezien, maar Jaco wil nog vroeger geloof ik.
Jaco??
Nee hoor, het idee is: vanaf 10:00 uur verzamelen en om 10:30 uur vertrekken.
O ja, en maak van dat vraagtekentje achter mijn naam in de lijst maar een uitroepteken (of een punt, mag ook).
tilanus schreef:Je hebt wel gelijk, EW. Ik heb zelf eerst jaren met het stratenboek gereden en ben gelukkig voorzien van een uiterst nauwkeurig richtinggevoel en een fotografisch geheugen. Ik kan dan ook een hele route in mijn hoofd narijden na één blik op een kaart.
Ik zie het wel bij jongere collega’s die vanaf het begin met zo’n apparaat rijden. Ze hebben werkelijk geen flauw idee waar ze zijn of hoe ze er zijn gekomen. Als dat ding uitvalt zijn ze op slag verdwaald..
Ik ken dat (van dat narijden van de route).
Overigens rijd ik niet relaxt met zo’n ding. Het is net een vrouw: stuurt je altijd in richtingen die je niet opwilt (ik had bijna zoiets van ik ga wel bij Patrick in de auto zitten navigeren, maar laat ik het maar niet doen…)
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Doe dat nou maar wel EW
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
hogervp schreef:oh-oh, ik heb even niet meer gekeken wie er allemaal vanaf Delft vertrekken. Jij ook Sjoerd??
tijd voor een lijst:
art
hogervp
tilanus
jaco?
eXpelliarMus
[/list:u]vult u zelf maar aan
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:hogervp schreef:oh-oh, ik heb even niet meer gekeken wie er allemaal vanaf Delft vertrekken. Jij ook Sjoerd??
tijd voor een lijst:
art
hogervp
tilanus
jaco
eXpelliarMus
[/list:u]vult u zelf maar aan
zo dus.
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik zou ook graag met jullie meerijden, maar ik kan die dag echt niet weg thuis, ik krijg volk over de vloer
graddus schreef:Ik zou ook graag met jullie meerijden, maar ik kan die dag echt niet weg thuis, ik krijg volk over de vloer
Jij gaat toch met het hele dorp met vlaggetjes langs de weg staan om de stoet te begroeten?
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
graddus schreef:Ik zou ook graag met jullie meerijden, maar ik kan die dag echt niet weg thuis, ik krijg volk over de vloer
A gut tis nie waar he, U heeft ook altijd pech.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
voor de tomtom-gangers, kijken jullie wel uit, het heet hier niet voor niets Zeeland…
- Ami Super
art
hogervp
tilanus
jaco
eXpelliarMus
[/list:u]
vult u zelf maar aan
zo, de lijst is nu wat beter zichtbaar weer.
@ieks: daarom hebben ze toch juist pontjes in gebruik en tunnels aangelegd?