Verlichting kachelpaneel + schakelaar achterruitverwarming
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2507

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 02 mei 2008 05:47 PM

In mijn Xantia doet de verlichting van het kachelpaneel het niet. De eerste verdachten zijn natuurlijk de lampjes zelf. Na het uitelkaar halen van het paneel bleek echter dat de lampjes prima zijn, maar er gewoon geen 12V op het stekkertje staat, in welke stand ik ook de lichtschakelaar zet. Met/zonder draaiende motor geen verschil. Wat zou dit kunnen zijn? Ook geen stukke zekering kunnen vinden.

Ten tweede doet de achterruitverwarming ook niet al te veel, althans, er gaat geen lampje branden als ik de verwarming aanzet, ik heb niet veel mogelijkheid om te testen met dit mooie weer. Klopt het dat het geen 2-standen schakelaar is maar gewoon een drukknop?

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7810

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 02 mei 2008 10:57 PM
  [ # 1 ]

Voor zover ik het me kan herinneren is de ARV inderdaad een enkele drukknop. Als je ‘m aanzet moet je een relais horen tikken en hoort er een lampje in het instrumentenpaneel te gaan branden.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2507

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 03 mei 2008 12:56 AM
  [ # 2 ]
DigiDaan schreef:

Voor zover ik het me kan herinneren is de ARV inderdaad een enkele drukknop. Als je ‘m aanzet moet je een relais horen tikken en hoort er een lampje in het instrumentenpaneel te gaan branden.

Hm. Die doet dus niks. Waar zal ik dat eens zoeken. Wederom geen enkele gesprongen zekering voor zover ik na kan gaan.

Tot mijn verbazing zag ik overigens net dat de lampjes van het kachelpaneel het inmiddels toch maar weer wel doen.  Confused

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook