enige uurtjes later
robbertkars
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 831

- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 02 mei 2008 10:57 PM

He he, het is zover.
Ds gespoten en weer in elkaar gezet, en dat valt tegen.
Voorscherm is zo ontmanteld maar met alle rubbertjes, stripjes etc ben je er zo een paar uur mee kwijt. En dan heb ik het nog niet over deuren afhangen, ruiten er weer goed in krijgen etc.
Maar ze is mooi geworden nietwaar ? Kan helaas alleen mijn avatar toevoegen kennelijk, weet niet hoe jullie die plaatjes erin krijgen
Wel even een downer, ging ik rijden naar huis in de glimmende trots, temperatuur ineens te hoog en de oliedruk weg.
Zwaar balen, zit net een gereviseerde kop op.
Alles weer nagekeken niets gevonden, totdat ik het reservewiel eruit haalde en zag dat de kinnebak nog afgeplakt was, tsja kwestie van de dame geen lucht geven. Is dus ook weer verholpen.
Zie jullie waarschijnlijk allemaal op citromobiel, niet vergeten onderdelen (CX, DS, eend, BX) en klein speelgoedspul bij CitroToys komen kopen. Sta ik niet voor niets een vriend uit te helpen.

grtz

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 02 mei 2008 11:34 PM
  [ # 1 ]

Ff een album aanmaken in http://www.mijnalbum.nl bijvoorbeeld. Vandaar uit kan je foto’s in het forum plaatsen.

Citroen!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook