Oh, wat was het weer lekker mensen! Ik heb echt weer even mijn fix gehad. En ook nog heerlijk in mijn CX gereden, de eerste langere rit voor haar in twee jaar tijd.. ze deed het prachtig al ruik ik nu wat benzine tijdens stevig doorgassen, dus er moeten wel wat slangen gecontroleerd/ vevangen worden. Leek het nou rustiger vandaag of viel dat wel mee?
Iedereen bedankt voor het aanwezig zijn in ieder geval want dit doe je echt met zijn allen. Aplaus voor jezelf!!
Groet
Yke
Lelijke Eend heeft Criezel gewassen om meer indruk op de vrouwen te maken. En dat heeft duidelijk effect gehad, getuige de schoonheid die hij zaterdag aan zijn zijde had.
DriverD schreef:
Hier doet ie het gewoon.
Hier niet
The bandwidth or page view limit for this site has been exceeded and the page cannot be viewed at this time. Once the site is below the limit, it will once again begin serving as normal.
hogervp schreef:ik herkende Criezel bijna niet LE. Gewassen? Of ben ik toe aan een andere bril?
Gewassen (van binnen en van buiten) en leeg gemaakt
Schijt aan originaliteit.
jaco schreef:Lelijke Eend heeft Criezel gewassen om meer indruk op de vrouwen te maken. En dat heeft duidelijk effect gehad, getuige de schoonheid die hij zaterdag aan zijn zijde had.
Haha, toeval zit in een klein hoekje
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Lelijke Eend schreef:hogervp schreef:ik herkende Criezel bijna niet LE. Gewassen? Of ben ik toe aan een andere bril?
Gewassen (van binnen en van buiten) en leeg gemaakt
Damn, dat heb ik dus mooi gemist!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 89
- CX 25 RI
- AX 11 E S6
- C5 Tourer III X7
Was weer een geweldige 2e dag van CitroMobile, als bemanningslid van de AXClub stand wederom niet al te veel foto’s gemaakt maar ik wil ze jullie ook deze keer niet onthouden,
KLIK HIER
Groetjes, Henk
Al ruim 30 jaar dezelfde AX 1.1E S6 als 2e auto in gebruik en als hobby een AX 1.4GT S6, sinds 2012 voor erbij een CX 25 RI en als dagelijkse auto een C5 Tourer.
Mijn foto’s van vandaag:
http://www.mijnalbum.nl/Album=8X7RN74E
Nog wat leuke foto’s:
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Marinka schreef:jaco schreef:Lelijke Eend heeft Criezel gewassen om meer indruk op de vrouwen te maken. En dat heeft duidelijk effect gehad, getuige de schoonheid die hij zaterdag aan zijn zijde had.
Hé hallo, welkom hier. Ik herken je meteen aan je tas.
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
hogervp schreef:Criezel is echt schoon!! Hoest mogelijk.
DriverD, de link doet het gelukkig weer, ik zit nu te ssmullen van je foto’s!
Alle eer gaat naar mijn vriendin!
Citroen!
Het duurt even, maar daar zijn ze dan
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
patje74 schreef:
Opvallend was weer het aantal pechgevallen, telkens weer tussen het pompstation en de ingang.
Dan heb je ons nog gemist
Gelukkig was het ‘magazijn’ dichtbi. Snel terug naar binnen gelopen om een nieuwe bobine te halen. Volgens mij de laatste bruine bobine van alle stands.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hier een linkje naar een selectie van mijn plaatjes: