Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
patje74 schreef:... De bumpers waren nog zo verschikkelijk wit, dat het leek alsof ze van een andere wagen kwamen. Nu is het geheel weer volledig in harmonie.
Is ‘ie wit dan? De enige juiste kleur, zo’n BX moet gebruikt worden, poetsen is voor mietjes!
(Duikt snel weg…. au!!)
Ik ben alleen zondag geweest, moest helaas alweer tegen 4 uur weg omdat ik ‘s avonds moest werken. Geen foto’s gemaakt, wel lekker rond gescharreld en staan kletsen op de parkeerplaats.
Ik had dit keer gezelschap van Motormongool van het W123-forum. Ja, da’s Mercedes, maar toevallig is hij ook erg Citroen-minded (hij heeft al een GSA, een Visa en een AX gehad), en hij schept er een duivels genoegen in om een zekere Citroen-hater op dat andere forum regelmatig te confronteren met de dubbele chevron. Dus heeft hij nu wat Citroen stickers gescoord om op de achterkant van zijn 230 TE uit 1980 te plakken. Zal het vast goed doen in Mercedes-kringen.
Overigens kreeg hij wel zin in ‘n BX. Het blijkt besmettelijk te zijn…..
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
winnetou schreef:Dus heeft hij nu wat Citroen stickers gescoord om op de achterkant van zijn 230 TE uit 1980 te plakken. Zal het vast goed doen in Mercedes-kringen.
zo hoort het!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het was weer een fijne Mobile! Wel idd een beetje rustiger dan vorig jaar, maar dat is geen wonder gezien het weer en de vakantieperiode. Voor de ambu heb ik iig wat cadeautjes gekocht; Mike Sanders, Fluid Film, een magisch spuitbusje die de gordels weer als nieuw laat functioneren en een goed stuk kofferbakrubber en voor mezelf 2 poelietrekkers
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Fluid Film is toch een anti-roest middel…? Scheelt dat dan ook op je rolmechanisme?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mulder schreef:Fluid Film is toch een anti-roest middel…? Scheelt dat dan ook op je rolmechanisme?
volgens mij stond er tussen fluid film en de gordel spray een komma. Serge zal dus wel iets anders bedoelen….
Test
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Serge schreef:en voor mezelf 2 poelietrekkers
Wat voor onderdelen zitten er aan jou, dat je daar poelietrekkers voor kunt gebruiken?
Dat is om de spijkers ‘s ochtends uit m’n ei te krijgen, voor een klauwhamer zijn ze te dik.
@Mulder; Fluid Film en de wonderspray staan idd los van elkaar. Die spray spuit je gewoon op de gordel zelf en het resultaat is echt verbluffend; van een hangende vaatdoek naar een soort van ADHD-gordel!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Aha, jij krijgt je eieren van échte kippen. Lekker.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat gordelspul. Hoe het heet en waar het evt. te koop is. De gordels in mijn eend zijn ook niet zo jong meer. Ze werken wel, maar zijn heel stug en stram.
Greatnix Spookeend
Het is iig te koop bij Erwin van “Eend it something”: http://www.2cv-onderdelen.nl/index.php?naam=home maar hoe het heet weet ik ff niet meer en aangezien het in de loods ligt kan ik het op dit moment ook niet achterhalen. Als je hem echter belt en zegt dat je zo’n spuitbus van dat gordelspul wilt hebben, dan weet ie wel wat je bedoelt.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Poekoek schreef:Wat een leuke groene BX stond daar te koop zeg
Ik vond Citromobile in tegen stelling tot de vorige jaar wat rustiger en minder overweldigend overkomen. Jammer? Mwoa, valt mee, er stonden genoeg mooie auto’s en op de terugweg bij de rotonde in een groep Panhards terecht komen is niet bepaald vervelend Foto’s volgen in de loop van de middag gok ik.
Er was ook 60 jaar 2cv waar een grote schare op af zijn gegaan.
Bart1989 schreef:Lelijke Eend schreef:GoofBlikscha schreef:Mijn foto’s van gisteren heb ik maar even op mijnalbum gezet, flickr loopt (haast) niet.
Het hele album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=CTQAOTK4Tof, je bent 1 van de weinigen die Criezeltje op de foto heeft gezet
Ik ook ik ook, snap nog steeds niet hoe het kan dat ik hem herkende
Waar ? Ik heb de foto(‘s) nog niet gezien ops:
Schijt aan originaliteit.
citroen ds schreef:Beter laat dan nooit! Hier mijn foto’s van de Citromobile 2008, voor mij was het weer een zeer interessante beurs. Voor de DS 19 2 zo goed als nieuwe wieldoppen gekocht, 2 nieuwe achterlichten en voor mijn AZtje een nieuwe krukas dynamo. Mijn dag kon niet meer stuk.
Foto’s: http://s69.photobucket.com/albums/i69/Frank-2cv/Citromobile 2008/
da’s leuk, was al bang dat niemand onze ID gespot zou hebben
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Het heeft even geduurd, maar zet U schrap voor 233 foto’s: klik!
Even wat sfeerplaatjes:
Een rijtje neuzen:
Ontroerend plaatje: zoontje van Patje74 relaxed achter het stuur van papa’s HY:
Zelfportret in de wieldop van een originele DS cabrio:
Speciaal voor Patrick Hogervorst was de snack naar hem genoemd:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX