Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ja was een leuk dagje!
Paar forummers gesroken natuurlijk, en lekker weer ook.
Wij waren met de 16v en ook met de GT (die het ook erg goed deed)
Ook van BasisBIX een paar BX 16v folders gekocht, en een paar GT folders, en een setje achter spatlappen, waarvoor dank nogmaals
Heb weinig foto’s gemaakt omdat ik geen camera mee had, alleen een paar 16V foto’s zal ik er zo even op zetten
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Ik heb mijn foto’s uitgezocht, maar dat was niet zoveel. Toch een paar foto’s die ik met jullie wil delen.
Nog een paar foto’s
Mijn foto’s van gisteren heb ik maar even op mijnalbum gezet, flickr loopt (haast) niet.
Het hele album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=CTQAOTK4
Nog wat losse leuke foto’s:
De foto’s van vandaag moet ik nog even van de camera halen.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
if you can’t buy the car you just buy the wheels…...........
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Timo1990 schreef:
hogervp schreef:Yup, dat zijn de HY van Patje…
Kijk nog eens heel goed!
Trouwens, ik heb op verzoek wel mijn gebruikte kleurnummers doorgegeven an een HY-bezitter, hij wilde ze graag gebruiken. Waarschijnlijk is dit dus mijn HY’s “zusje”.
Mijn foto’s komen vanavond, we stappen net ons huis binnen. We hebben het erg gezellig gehad en hebben heerlijk kunnen kamperen samen met nog een stel HY-ers.
Ik ga eens even aan het uploaden….
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
garagestmarien schreef:Het is dus geen serie 2 meer….. Serie 2? Weg ermee?
Zeg dat maar niet tegen LIEF .................
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
garagestmarien schreef:Het is dus geen serie 2 meer….. Serie 2? Weg ermee?
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
r.kerstens schreef:garagestmarien schreef:Het is dus geen serie 2 meer….. Serie 2? Weg ermee?
Waarom niet? Die is immers met de serie 5 bezig.
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
citroen23 schreef:if you can’t buy the car you just buy the wheels…...........
Ik heb weinig lichtmetalen velgen gezien die ik onder mijn xm zou willen hebben, behalve de originele worsjes of etoiles maar dit staat zeeeeker niet verkeerd!!
jaco schreef:@Timo: dat is inderdaad mijn CX. Jammer dat wij elkaar niet hebben getroffen.
Dan heb je een mooie CX Jaco!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Wat een fijn compliment Remco. En hij gaat nog veel mooier worden met de nieuwe dakstrips waar de CX-club binnenkort mee komt en ook de bumpers wil ik deze zomer nog in de juiste kleur overschilderen.
En dan blijken die strips ook voor de Prestige te komen! Word ik daar blij van… ja!
WAt ging dat eigenlijk kosten?????
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Buiten het feit om dat ik strontverkouden was heb ik een heel erg leuk weekend gehad!
We hebben gekrampeerd vlakbij Zeist, dat was 11 minuten rijden vanaf de Veemarkthallen.
Ik heb weer een hele hoop mensen gezien en gesproken van het forum en van de BX-club, het was een topweekend.
Ik ben nu foto’s aan het uploaden, de link zal ik straks plaatsen.
Emiel